Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Kuolemasta syntynyt, Sirius/Remus ja Harry-vauva, raapaleet 6/6, S

<< < (2/3) > >>

Thelina:
Fiorella: Ehkä Harrysta näin pienenä lapsena on sen verran vähemmän ficcejä ylipäätään, että niissä on sitten keskitytty johonkin muuhun. Minä ajattelin heti itkevää pikku-Harrya, itselläkin oli sydän syrjällään mm. tuota ensimmäistä lainaamaasi kohtaa kirjoittaessa. Ja Sirius ja Remus ovat varmasti tarvinneet apuja, kaksi nuorta miestä pikkulasta hoitamassa voisi muuten välillä olla aika seikkailua (vaikka jotenkin näen Remuksen sellaisena ihmisenä, joka vaan on luonnostaan lasten kanssa hyvä ❤).  Sirius ja Remus pitävät kyllä huolen, että Harry saa kuulla tarinoita vanhemmistaan :) Kiitos kommentistasi, ihanaa kuulla, että tämä oli sinusta hellyyttävä ja kaunis!

Nyyhti:
Minustakin tuo piraatin toive oli vallan hellyyttävä, ja tämä vastasi siihen kyllä hyvin! Äh, mun pitää mennä, mutta haluan vain pikaisesti sanoa että nämä olivat ihania raapaleita ja tämä toimi myös kokonaisuutna tosi hyvin!

Thelina:
nomps: Lyhytkin kommentti ilahduttaa, minä ilostuisin varmasti vaikka puolesta sanastakin! Ihanaa kuulla, että pidit!

maw:
Tämä oli ihanan hellyttävä ja aidon tuntuinen fikki. Rakastan ajatusta Sitiuksesta ja Remuksesta kasvattamassa Harrya. Harmi vain, etten hirveästi tällaista luettavaa ole löytänyt. Kiitos tästä sydäntä lämmittävästä lukukokemuksesta ❤️ (ja anteeksi näin iltaväsymyksessä kirjoitetusta kommentista, mutta pääasia lienee tullut selväksi; ihana fikki!)

Thelina:
maw, kommenttisi oli iloinen yllätys! Pitäisi tutkia, löytyisikö englanniksi tämän tyyppisiä fikkejä enemmän. Harryn lapsuus olisi ollut niin erilainen, jos hän olisi saanut kasvaa Siriuksen ja Remuksen kanssa. Ihanaa kuulla, että tykkäsit tästä, kiitos kommentista ❤

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta