Kirjoittaja Aihe: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää (S, raapaleita, G/MC, G/DT, G/H)  (Luettu 7641 kertaa)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #20 : 15.08.2010 11:22:09 »
Tykkäsin. Hauskin oli Dean Thomas ja sulosin Harry Potter ;>

Aloin vaan miettiin et mistä tuvasta Michael Corner on? Eiks se ollu korpinkynnestä? Joo meni ihan ohi asiasta ;D

Mut siis pidin, oli hyvin kirjoitettu ei tökkiny ja niin edelleen :)


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #21 : 15.08.2010 12:24:49 »
Hii, Ginny! ♥ (yx lempihahmoistani)

Ykkönen oli tosi kiva tekstipätkä. Michaelista en ole kirjoitettuihin teksteihin kauheasti törmännyt, joka on tietysti harmi. Oli kiva, että tässä oli hänestä vähän tekstiä (tietysti, kun kerta tässä 3 Ginnyn poikkista listattiin). Niin, ja Michaelhan oli Korpinkynnestä.

Toinen kohtakin oli kiva. Deanista olen kauheasti alkanut tykkäillä. Hauska heitto häneltä tuo, kun hän viittasi, onko vika hänen ihonvärissään.

Kolmas kohta oli tietysti myös mukava. Ginny & Harry on ihan hyvä pari ja tekstipätkä oli kivasti kirjoitettu, tosin olihan se melko imelää. :) Kuitenkin ärsyttää, että G & H ovat niin... ennalta-arvattavissa oleva pari. Tässä ficissä kuitenkin paritus oli kirjoitettu hyvin.

En löytänyt tekstistä kirjoitusvirheitä ja tekstiä oli helppo ja kiva lukea. Kiitos tästä! (anteeksi lyhykäinen kommentti, minulta ei irtoa nyt enempää)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 909
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #22 : 15.08.2010 14:50:30 »
Mrs. Malfoy, höh, se on söpö paritus (: Paitsi joissain yhteyksissä :D Mutta tosi kiva että tästä kuitenkin pidit, kiitokset kommentista! (:

prinessa, voi, kiitos suloisesta kommentista! Jännää, että tämä oli karamellinmakuinen - ja hauskaa saada joku tuollainen kuvaus ficistään :D Ihanaa, että huomasit sen Harryn velimäisyyden sieltä rivien välistä (: Kiitos vielä ihanasta kommentistasi!

Lööperiikka, juu niin sillä Ginnyllä taitaa tässä ainakin olla XDD Mutta awww kiitos, olet ihana!

MissWeasley, kiitoksia! Ja joo, kuten jaina jo sanoikin, korpparihan se oli :D Iski kauhea paniikki että olinko kirjoittanut tässä ficissä jotain siitä kuinka se olisi rohkelikko tai jotain vastaavaa :D Kiva kuulla että Deanin osuus oli mielestäsi hauska, ja muutenkin, kiitos vielä! (:

jaina, kiitos! Minäkään en muuten ole törmännyt Michaeliin ficeissä, ei ole tullut varmaan yhtäkään vastaan - jännää, koska minusta hän on tosi mielenkiintoinen hahmo. Kiva kuulla, että pidit tuosta ihonväri-heitosta, olin nimittäin vähän epävarma sen suhteen (: Ja kiitos vielä kommentista, ei se lyhykäisyys haittaa, olen otettu vaikka vain parista sanasta :D
Never regret something that once made you smile.

Yuujishi

  • Vieras
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #23 : 15.08.2010 20:44:46 »
Tämähän oli hyvä! :D Erilainen,mutta idea oli ihan loistava!

Haha,tulikin mieleen,että miten en varmaan tulisi Ginnyn kanssa yhtään toimeen. :D Itse pidän blondeista
ja ylimielisistä ihmisistä. :D Mutta asiaan, tälläinen päiväkirja-tyylinen ficci on loistava keksintö! Näitä voisin
lukea lisää! Kyllä minun on pakko lukea tämä vielä toisen kerran. Kiitos tästä! :D

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 909
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #24 : 16.08.2010 11:05:32 »
Yuujishi, tosi kiva että pidit! (: Hauska kuulla myös, että päiväkirjamainen kerrontatapa miellytti. Kiitos paljon!
Never regret something that once made you smile.

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vuoroin vieraisssa  ;D

Tätä luki hymyssä suin.
Oi äkkipikainen ja räjähtelevä Ginny, olit vanginnut päiväkirjamerkintöihin mukavasti hänen luonnettaan. Kiivas ja ihastunut, alussa selvästi kypsymättömämpi kuin lopussa, mutta niinhän me kaikki.
Tietyllä tapaa tämän perusteella toivoisin, että kirjoittaisit näillä parituksilla pidempiäkin ficcejä. Harmittavan vähän olen lukenut ficcejä, joissa Ginny on pääosassa ja näinkin onnistuneena hahmona, vaikka itse tekstin julkaisusta onkin kauan.

"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 909
Käääk, kylläpä säikähdin kommenttia tähän tekstiin! ;D Ei vaan, tosi kiva että löysit tämän, Chibi, ja kiitos paljon kommentista! Ginny on kyllä älyttömän vaikea hahmo, joten onpas mukava kuulla ettei se ollut tässä kamala ;D
Never regret something that once made you smile.