Kirjoittaja Aihe: Rättisitikka (Vilkka/Reita, yöhöpöttelyjä & vakiparin söpöstelyjä, S)  (Luettu 2044 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Reitan pienimmätkin pyynnöt toimivat kuin komennuksina, joita Vilkka noudatti tahtomattaan. Yleensä ajattelematta asiaa sen kummemmin.


Nimi: Rättisitikka
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: Avaruuspiraatti
Päähenkilöt: Vilkka/Reita
Lajityyppi: yöhöpöttely & vakiparin söpöstely (fluff)
Sanamäärä: < 300
Ikärajasuositus: S (sallittu kaikille)


LillaMyylle kamalasti myöhästyneeksi synttärilahjaksi (sori, oon huono muistamaan päivämääriä) :-*

Tää idea pälkähti päähäni eilen, kun noin 10 min ennen puoltayötä bongasin, että on Lillaisen synttärit (ja onnittelin) ja sit olin jo melkein puoliunessa kun: hahaa! sain idean. Niinpä nyt aamusella kirjoitin tämän. Tarinan tarina (heh) on vanha inside-vitsi minun ja kaveripojan välillä, sain hänet aina välillä kertomaan tämän saman "sadun" kun rupattelimme puhelimessa yhdessä vaiheessa elämääni useamman tunnin joka ilta, ja usein (lähes) nukahdettiin luuri vasten korvaa :D Ah, niitä aikoja <3 Mutta joo! Reita ja Vilkka löytyivät sukupuolineutraalien nimien hausta, en tiedä itsekään heidän lokeroitaan, mutta ehkä he eivät itsekään tiedä ja/tai välitä asiasta. Sanotaan näin, että Reita on vilkkaseksuaali ja Vilkka puolestaan reitaseksuaali. Romantiikalla ja rakkaudella.

Kiitokset Piraattimukselle nopeasti beta-avusta! <3

Eli! Oikein mukavia synttäreiden jälkilöylyjä LillaMyylle – olet sellainen ilopilleri, että vaikka olen vähän vältellyt synttärificcejä (tai "ficcejä") niin halusin kuitenkin nyt naputella, kun tähän tietämättäsi inspiroit, pus <3


Hox! Omistan kaiken! Elä varasta kreditoimatta!




Rättisitikka




"Kerro mulle iltasatu."

Vilkka raotti silmiään. Hän oli horjunut juuri unen ja valveen rajamailla, ollut valmis kaatumaan tiedottomuuteen, kun Reitan tilanteeseen sopimattoman pirteä ääni hänet havahdutti.

"Mitä vittua?"

"Mä en saa unta. Kerro mulle iltasatu."

Reita livautti kätensä keskelle Vilkan rintaa ja silitteli peukalollaan pehmeän t-paidan pintaa kulahtaneen Voltron-logon yläpuolelta. Vilkka räpytteli silmiään ja tarkensi katseensa Reitaan. Katuvalot kumottivat suljettujenkin verhojen läpi sen verran, että Reitan kasvot erottuivat selkeinä. Oli se kumma. Kesällä tulisi täyteen neljä yhteistä vuotta, joista puolet oli asuttukin yhdessä, ja edelleen Reitan pienimmätkin pyynnöt toimivat kuin komennuksina, joita Vilkka noudatti tahtomattaan. Yleensä ajattelematta asiaa sen kummemmin. Vilkka karautti unenkarheaa kurkkuaan.

"Mä mitään satuja kerro. Mee nukkumaan. Sulla on huomenna tentti."

"Jooko? Se tosi lyhyt? Siitä itikasta?"

Vilkka vaikersi, suorastaan volisi ääneen. Hän puski sormensa tyynyn alle, käänsi päänsä kohti seinää, poispäin Reitasta, ja pisti silmänsä tiukasti kiinni.

"En."

"Vilkka..."

Reita työnsi päänsä Vilkan tyynylle. Hänen tasainen hengityksensä pyyhki Vilkan niskavilloja. Peukalo jatkoi tasaista vaellustaan Vilkan rintalastalla.

"Olipa kerran itikka", Vilkka aloitti ja puri hampaansa yhteen, jotta ei olisi hymyillyt Reitan suusta purkautuneelle äännähdykselle.

"Jolla oli rättisitikka", Vilkka jatkoi ja käänsi sen verran päätään, että pystyi vilkaisemaan Reitaa. Tämä oli sulkenut silmänsä ja hymyili autuaana. Peukalo jatkoi vaellustaan. Vilkka kääntyi puoliksi kyljelleen ja keräsi Reitan syliinsä. Hän painoi huulensa hetkeksi tämän otsalle ennen kuin rentoutui jälleen tyynylle.

"Ja sen sitikan takapenkillä kävi itikka iltalenkillä."

Reitan hymy ei laantunut, vaikka hänen poskensa painui nyt vasten Vilkan olkaa eikä pehmeää tyynyä.

"Käänny. Jos sä nukahdat siihen, niin sulla on aamulla niskat lukossa."

Reita kääntyi ja painoi selkänsä vasten Vilkkaa. Hän veti tämän käsivarren tiukemmin ympärilleen. Vilkka työnsi nenänsä Reitan niskaan ja sulki jälleen silmänsä. Hänen peukalonsa pyöritti vielä hetken ajan ympyrää jossain Reitan navan yläpuolella, lämpimän peiton alla. Reitan tuoksu siivilöi Vilkan hengittämää ilmaa.

Oli se kumma.


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Voiiii miten söpöä! Ja jotenkin kuitenkin ei yhtään siirappista! (Mulla on pieni siirappiähky menossa :D) Siis tämä oli juuri sellaisella herttaisella tavalla suloista, että vähän ärsytti mutta ei kuitenkaan oikeasti ärsyttänyt. Teksti myös kulki jotenkin tosi ihanasti, ja tästä tuli vähän ehkä lorumainenkin fiilis (varmaan tuosta iltasadusta johtuen). Tykkäsin!!
Never regret something that once made you smile.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Wääää, kiitoksia synttärilahjasta! Kuten sanoin jo yksärissä, niin en päässyt alkutietoja pidemmälle, kun näytin jo ihan tältä: <3_<3, koska
Lainaus käyttäjältä: Buttis
olet sellainen ilopilleri
<3

Ihihihih, ihana! <3 Tosi kiva, että tässä ei kerrottu kummankaan sukupuolta ja nimetkin oli neutraaleja, niin saattoi ihan oikeasti kuvitella Reitaksi ja Vilkaksi aivan millaisen ihmisen tahansa. Mun mielessä heidän identiteettinsä itse asiassa jotenkin hassusti muuttuili vähän väliä, mutta se oli just omalta osaltaan hauskaa, ettei tarvinnut "jäädä jumiin" mihinkään lokeroon, vaan kaikki oli tavallaan sallittua. (: Tässä oli myös tosi hauskaa se, että Reita ruinasi iltasatua, ja Vilkan ensireaktio on ihan vaan mitä vittua. :D Niin ihanan luonnollinen ja suorastaan automaattinen vastaus, kun on jo melkein unessa ja sitten toinen alkaa inistä jotain tyhmää satua. :D Parasta oli kuitenkin se, että vaikka Vilkkaa kuinka ärsyttäisi Reitan tyhmä pyyntö, silti lopussa piti huolehtia siitä, että toinen nukkuu oikeassa asennossa, ettei aamulla ole niskat kipeänä! <3

Aivan älyttömän suloinen ja kiva pieni tarina! Voisin haluta ehkä jopa lisää näistä kahdesta, jookos kookos? (; Kiitoksia kuitenkin nyt tästä! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Awws, yöllinen söpöstely-höpöttely -hetki. :3

Heti ensinnäkin Vilkka ja Reita - aivan ihanat nimet! Rakastuin. ♥ Ja mahtavaa, kun ne oli sukupuolineutraaleja ja tosiaan niiden lopullinen identiteetti jäi arvailujen varaan. Kuten LillaMyy mainitsikin, niin identiteetit tosiaan tuntuivat välistä muuttuvan, mikä oli hauskaa. Se toi mukavasti lisää arvoituksellisuutta ja just sitä vapautta, kun ei ollut mitään tiettyjä rajoja määritelty. :D

Hihi, tuo tarina oli hauska. :D Ja koko tekstin tunnelma oli kanssa jotenkin tosi ihana - rauhallinen, arkinen, semmonen välittävä. Oikein söpö makupala luettavaksi näin alkuillan korvilla. Tykkäsin tosi paljon. :D

Kiitos tästä söpöstelystä! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
nomsku, ooooh, kerrankin minun tekstini ei ole siirappinen, vau! Yleensä yliannostelen siirappini, mut hienoa, jos tästä ei ähkyä tullut <3

Lillainen, hiii, hienoa että tykkäsit! <3 Neutraalius lähti oikeasti liikkeelle ihan vain siitä kun mietin, että tykkäätköhän enempi slässistä vai femmestä vai kenties jopa hetistä xD ja sit mietin, että hei! Ei oo pakko valita! Aluksi mä mielsin nää kaksi pojiksi mut mitä pidemmällen kirjoitin, niin ne alkoi vaihdella, välillä ne oli poikia, sit tyttöjä, sit toinen oli poika ja toinen tyttö ja välillä ne ei tiennyt oikein itsekään (tai sitä mä en tiennyt). Että samoilla linjoilla ollaan ;) ja joo, Vilkka on aika softie Reitalle (tosin Reitakin Vilkalle, vaikkei tässä sitä kauheesti näkynyt) vaikka vähän pitää muka möksähdellä 8] ja joo, mulla kävi tänään mielessä jo joku pikkujuttu jota nää kaks ois voinu tehä, mut nyt tähän hätään en muista sitä. Pitää kattoa, jos se (tai joku muu idea) tulee mieleen nii tiä vaikka jatkaisi näistä joskus! Ihanaa että tykkäsit <33

Felia, ollos hyvä ja mukavata, että tämä pikkuinen maittoi <3 oli tosiaankin eka originaaliteksti yli viiteen vuoteen ;D paitsi ehkä kohta postaan uuden mut kattoo nyt. Tai no vanha sekin on mutta Finille uusi! Mutta niin, kiitos! <3



Kiitos kaunis teille ja vinkeää, että originellini näin paljon sai huomiota <333
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Se on mukava palata vanhempien tarinoiden pariin, koska ei itsekään muista niitä betanneensa ;D Etäisesti tämä on tuttu, mutta sain silti nauttia tästä uusin silmin <3 Vilkka ja Reita on kamalan söpöjä ja höpöjä. Joskus tarvitsen elämääni vain tällaista comforttia ilman ajatuksentuulahdustakaan hurtista. Tykkään tämän sukupuolineutraaliudesta, tästä saa luoda päässään just sellaisen kuin haluaa. Vilkka ja Reita tuntuu minusta kamalan kotoisalta ja lämpimältä. Eli siis parhaimpia tunteita, mitä lukiessa voi saada <3 Reita söppänä höppänä haluaa vain iltasadun, eikä Vilkka höppänä söppänä osaa kieltääkään, vaikka neljässä vuodessa olisi pitänyt semmoiseen jo oppia.

Kiitos tästä, tosi ihana ja höpö ja erityisen hyvin oikoluettu ;)

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vää, tälle lisää kommentteja! <3

Piraatti, älä välitä huononevasta muistista vaan odota innolla tulevaa, mä saatan lukea jotain omaa ficciäni enkä yhtään muista että oisin joskus kirjoittanut sellaisen ;D ;D ;D mutta joo, kivaa että sukupuolineutraalius tuli läpi, siihen koitin tähdätäkin kovin! Ja fluffihan on nyt mun helmasynti aina ja ikuisesti ;D

Oon samaa mieltä, tää on suorastaan loistavasti oikoluettu! Kiitos siitä ja kommentista kans! :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain