Kirjoittaja Aihe: Kolme kertaa valetaikasauva, K-11  (Luettu 6210 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 931
Kolme kertaa valetaikasauva, K-11
« : 02.08.2007 20:53:54 »
Title: 3 kertaa valetaikasauva
Author: MInä
Rating: K-11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre: Drama, humour
Disclaimer: Rowling omistaa, minä vain leikin...
3 kertaa...-Haasteeseen tehty
A/N: Kirjoitin tämän hetken mielijohteesta...  ::)


Johdanto:

“Vaihdetaan ne.”
“Loistava ajatus, kuomaseni.”
“Tämä, tämä ja tämä?”
“Upean arvoiset valinnat, tästä tulee hauskaa.”

Muodonmuutos

“Jos Neiti Granger näyttäisi tovereilleen vaihdosloitsun edistyneemmän muodon”, McGarmiwa ehdotti ja luokka teki tilaa Hermionelle, joka hakeutui opettajanpöydän ääreen.
   Pöydällä tutisi häkissä kaksi jyrsijää, joiden hännät Hermionen oli määrä vaihtaa keskenään. Tyttö veti syvään henkeä ja kaivoi taikasauvaa taskustaan.
   Hän sulki silmänsä, veti sauvan esiin ja oli juuri lausumassa taikasanoja, kun hänen keskittymistään häiritsi takapulpetista kuuluva tirskahdus.
   Hemione avasi silmänsä ja huomasi kädessään käsinuken, joka muistutti huomattavasti Kalkarosta.
“I am Snape, the potions master”, nukke ilmoitti matalalla nasaaliäänellä ja koko luokka repesi silmittömään nauruun. McGarmiwa oli ainoa joka pysyi hiljaa, mutta professorinkin poskia nyki.
   Hermione sai jälki-istuntoa opettajan halveeraamisesta.

Albuksen kaarti

   “Ron, koita tainnuttaa Colin sitten, kun lasken kolmeen”, Harry sanoi ja muut tekivät tilaa Ronille ja vanhemmalle Creeveyn veljeksistä. Ron sormeili rennosti taikasauvansa vartta ja valmistautui sanomaan taikasanat.
   “Nyt!” Harry huudahti ja Ron heilautti taikasauvaansa Colinia kohden karjaisten: “Tainnutu!”
Hetkessä Ron oli kadonnut mustaan lemuavaan savupöllähdykseen ja kun hän ilmestyi taas näkyviin, oli hänen kädessään taikasauvan sijaan jästien revolveri, jonka piipusta sojotti lippu, jossa luki:
   “Housut alas, tai ammun!”
Myöhemmin sinä päivänä Ron sai Vorolta jälki-istuntoa aseella uhkailusta.

Taikaliemet

Harrya ketutti. Hän seisoskeli odottamassa pääsyä tyrmiin päivän viimeiselle tunnille, kun Draco Malfoy sai päähänsä ruveta ärsyttämään häntä.
   “Potta Potter”, Malfoy sanoi.
“Munapää Malfoy”, Harry vastasi samalla mitalla.
“Minä kiroan sinut”, Malfoy uhkasi ja kaivoi taikasauvaa taskustaan, mutta Harry oli nopeampi, hänellä oli jo oma sauva kädessään.
   “Ennen kuin sinä ehdit tehdä mitään, minä olen jo käyttänyt tätä sinuun, Malfoy”, Harry uhosi ja tunsi itseluottamuksensa kasvavan kohisten, kun koko käytävä tuntui henkäisevän kauhistuneena.
Hän vilkaisi sauvakättään ja huomasi, että siinä sojotti taikasauvan sijaan smaragdinvihreä dildo.
Harry sai jälki-istuntoa raiskausyrityksestä.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2015 23:04:04 kirjoittanut zougati »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Qwinnie

  • Vieras
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #1 : 02.08.2007 23:20:24 »
Apuaa, olen edelleen hysteerinen naurusta, joten en tiedä miten voin kirjoittaa minkäänlaista järkevää kommenttia. Mutta ensinnäkin, pitää ylistää tätä ideaa maasta taivaisiin ja avaruuteen asti. Tämän lukemisen jälkeen aloin ihan etsiä noista alkulöpinöistä jotain nerokasta haastetta, mutta selvisi vain, että olit kirjoittanut tämän hetken mielijohteesta?! Ihan älyttömän loistava idea, eikä vain sitä, toteutettu nimittäin aivan liian hauskasti! Yleensä petyn, jos kyseessä on näinkin hauska idea ja se on sitten sössitty tavallaan alittamalla rima, tekemällä siitä huonompi kuin idean rajoissa olisi ollut mahdollista. Mutta ei tämä, ehei. Tämä oli mahtava, älyttömän hauska, eikä todellakaan menty riman ali, rima ylitettiin reippaasti, rima olisi voinut olla senttejä korkeammalla ja se olisi silti ylitetty! (Miksi sorrun käyttämään kielikuvia, joiden merkitys jää hämäräksi, eikä enää aukene, kun olen toheloinut niiden kanssa tarpeeksi pitkään?)

Okei, minun on pakko sortua quottamaan läjä quotuksia, vaikka tämä ei kovin pitkä ollutkaan! Täynnä loistavaa huumoria sen sijaan, voi luoja!

Lainaus
Hemione avasi silmänsä ja huomasi kädessään käsinuken, joka muistutti huomattavasti Kalkarosta.
“I am Snape, the potions master”, nukke ilmoitti matalalla nasaaliäänellä ja koko luokka repesi silmittömään nauruun

Okei, nauramaan ei revennyt vain luokka vaan myös minä. Kalkaros ja matala nasaaliääni? Voi hyvänen aika, ja tuo ilmoitus oli vielä niin paras, miten oletkin saanut ahdettua noin paljon huumoria vain pariin lauseeseen? Eih. Mutta hmm, hei, pitäisikö tuon ja-sanan edessä olla pilkku? Jos kyseessä on eri tekijät? Ääh, olen älyttömän huono tällaisissa asioissa, koska minun tuurilla sieltä löytyy taas joku poikkeuksen poikkeus, joten ei. Jätän viilaamisen suosiolla paremmille.

Lainaus
Hermione sai jälki-istuntoa opettajan halveeraamisesta.

Uaah, oli pakko! Koko ficissä nämä jälki-istunnot noissa lopuissa olivat ihan parasta! Opettajan halveeraamisesta juu. xDD

Lainaus
hänen kädessään taikasauvan sijaan jästien revolveri, jonka piipusta sojotti lippu, jossa luki:
“Housut alas, tai ammun!”
Myöhemmin sinä päivänä Ron sai Vorolta jälki-istuntoa aseella uhkailusta.

Voih, auttakaa minua. Ei reps, tuo ase oli ihan loistava! Haluan tuollaisen itselleni! :'DDD Ja tuo jälki-istunto repsautti minut jälleen. Onhan se aseella uhkailua, ei käy kieltäminen. ^^

Mutta vooi, sitten viimeinen, joka oli ihan parhain. Eikä puhettakaan siitä, että olisin yhtään revennyt, eheiii.

Lainaus
“Potta Potter”, Malfoy sanoi.
“Munapää Malfoy”, Harry vastasi samalla mitalla.

Apua, älä välitä, että quotan nuo melkein lähes kokonaan, mutta en mahda itselleni mitään! Tuo alku oli niin loistava, "Malfoy sai päähänsä ärsyttää häntä", ja voi aww miten loistavia haukkumanimiä. Ensimmäin repsahdus.

Lainaus
“Ennen kuin sinä ehdit tehdä mitään, minä olen jo käyttänyt tätä sinuun, Malfoy”, Harry uhosi ja tunsi itseluottamuksensa kasvavan kohisten, kun koko käytävä tuntui henkäisevän kauhistuneena.
Hän vilkaisi sauvakättään ja huomasi, että siinä sojotti taikasauvan sijaan smaragdinvihreä dildo.
Harry sai jälki-istuntoa raiskausyrityksestä.

Hii, arvasin jo jotain lupaavaa tuosta "olen käyttänyt tätä sinuun", huh. Ja ei yhtään sitten reps tuolle lopulle, sinä saat kohta jälki-istuntoa minun murhayrityksestäni (tukehdun nauruun ja naurunkyyneliin). "Jälki-istuntoa raiskausyrityksestä", eih. :''''D Nuo oli ihan täydelliset nuo jälki-istunnot jokaisen jutun loppuun. Ah, tämä oli ihana. Hauska ja niin täydellinen! Kiitos.

ibi

  • Vieras
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #2 : 03.08.2007 12:44:11 »
Ei vitsi repeilin nois kaikissa ihan parhaita! x)) <3 Hahahhahahah ihan naurattaa ;DD Naurattaa oikeesti  : D xD

Lainaus
kyviin, oli hänen kädessään taikasauvan sijaan jästien revolveri, jonka piipusta sojotti lippu, jossa luki:
“Housut alas, tai ammun!”
Myöhemmin sinä päivänä Ron sai Vorolta jälki-istuntoa aseella uhkailusta.

Hhhahhhaaah eikäh. x))

On muutewn ihan parasta ku noi kaikki saa jälki-istuntoo xDD

Lainaus
Hän vilkaisi sauvakättään ja huomasi, että siinä sojotti taikasauvan sijaan smaragdinvihreä dildo.
Harry sai jälki-istuntoa raiskausyrityksestä.

Buahahahah en osannut odottaa, mutta kyllä repesin xDDDDDDD

Ihana <3

ibi

Isabel

  • ***
  • Viestejä: 103
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #3 : 03.08.2007 23:27:00 »
Voihan mörrimöykky. Tämä oli tosiaan minusta aivan hulvaton. Luin tämän jo aiemmin, mutta en osannut sanoa mitään. Nyt luin uudestaan ja repsahdin lisää. Olenkin aina ihmetellyt tuota valetaikasauvojen käyttäytymistä. Muistan ainakin jonkun kohdan kirjoissa joissa Molly saa käteensä semmoisen ja se muuttuu kumikanaksi? Saatan kyllä olla väärässä. Nyt kuitenkin ymmärrän paremmin mitä hauskaa noissa valetaikasauvoissa on ja mitä niitä käyttäessä voi tapahtua.

Öh, ehksyin vähän aiheesta. Itse ficci oli siis taitavasti kirjoitettu. Et ollut yrittänyt liikaa pitkittää sitä mitenkään, mutta tuossa ”Kolme kertaa kun…” haasteessa olikin tarkoitus kirjoittaa näitä rääpäleitä. Tosiaan, hetken mielijohteesta? Sinun mielesi on sitten tosi hetkellisen loistava! Tosin aluksi tuo ”valetaikasauva” aihe sai minut epäilemään tätä ficciä, mutta toteutit sen kyllä upeasti.

Ps. Miksi tämä on Godricin notkossa? Tämä olisi kyllä kuulunut huumoriin. (:
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #4 : 05.08.2007 16:04:33 »
*Reps* *Reps REPS*

Okei. Tämä oli ihan hillittömän hauska, voisi ihan hyvin olla tosiaan huumorinkin seassa, sillä tämän on paljon huvittavampaa kuin moni juttu, mitä huumorificcien seassa on. Mutta oli miten oli, niin tämä oli kyllä ihan helmi.

Kaikki muutokset olivat niin hykerryttäviä jälki-istuntoineen päivineen. Joo, minäkin haluan samanlaisen aseen kuin Ronilla.

Kiitos.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


retsu

  • ***
  • Viestejä: 35
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #5 : 05.08.2007 18:11:36 »
Hih, hulvattoman hupaisaa. : ) Hetken mielijohteesta tällainen idea ja tällainen ficci ? Upeaa. Johdanto antoi jo odottaa luvassa olevan jotain tämäntyyppistä hauskaa, onneksi. Kohtaukset olivat onnistuneita, olivat just nappiin kaikki. Ja nuo valetaikasauvat, mahtavia. Severukselle repesin täysin, ja voi, osaan kuvitella Ronin aseensa kanssa. Mutta viimeinen kohtaus, ihan alun nimittelyistä loppuun asti, hienoa. "Ennen kuin sinä ehdit tehdä mitään, minä olen jo käyttänyt tätä sinuun, Malfoy". Hah. Ja olet kirjoittanutkin kaiken tosi hienolla tavalla. Vau.

runtti-chan

  • ***
  • Viestejä: 201
  • Grr, i'm gonna eat you
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13
« Vastaus #6 : 05.08.2007 19:00:32 »
*hillitöntä kikatusta* Voi luoja kuinka huvitavaa! :D Ihana naurukuolema!

Repeilen täällä vieläkin tuolle Harryn dildolle! *hakkaa päätä pöytään* Ei voi olla totta!

Hermyllä se oli semmonen pieni hymähdys, Ronilla kikatus mutta Harryllä Lottovoitto! Ei tää on nyt kyllä niin ihana, ettei naurulta saa muuta sanotuks!

Aivan mahtavaa, tappavan hyvää! 8)
Hmm, you look good. Can i eat you?

Brenda

  • ***
  • Viestejä: 62
    • http://brenda-malfoy.livejournal.com
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13, general, humour
« Vastaus #7 : 06.08.2007 15:51:15 »
Tämä siis on kirjoitettu tuohon "kolme kertaa, kun" -haasteeseen, vai ymmärsinkö väärin? Ainakaan sitä ei mainita missään... No mutta, nimestä tuli niin kaksoset mieleen, että pakkohan se oli tulla lukemaan. Ja voi ei kun repesin! :'D

Ensimmäinen, Hermione niin keskittyneenä vakuuttamaan koko luokan ja ennen kaikkea opettajan, mutta saakin jälki-istuntoa opettajan halveeraamisesta, voi apua! Harmi, ettei tytön ajatuksia kuvailtu, olisi ollut kiva lukea niitä.

Toinen, jästien revolverin ja "housut alas tai ammun" -lipun kera! :DDD Ja Voro jälki-istuntoineen, ei elämä!

Kolmas ja viimeinen, reps reps reps. Tuttu ja tavallinen Harry vastaan Draco -kamppailu, mutta tällä kertaa vähän - krhm - erikoisen aseen turvin. Harryn itseluottamus kohoaa kohisten, hän nostaa sauvakättään, jonka jälkeen... smaragdinvihreä dildo ja jälki-istuntoa raiskausyrityksestä! :'DD

Joo, ihan mahtava idea ja hyvin toteutettu sellainen, nauroin kippurassa. Mutta kuten Qwinnie jo mainitsikin, pilkkuja löytyi vähän mistä sattuu ja toisaalta myös puuttui paikoista, joihin niitä olisi tarvittu. Ei anneta sen kuitenkaan pilata näin mahtavaa huumoria, eihän? (: Johdanto oli ihana, paljasti vähän ficin sisältöä, mutta ei liikaa. Kiitos vatsalihastreenistä. ^^
How could you possibly know what I'm going through right now?

”Argh, kun menee taas hermot. Ihan kun Harrylle soittais ja Ray vaan vastais koko ajan.”
”:'DDDDDDDD”

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Re: 3 kertaa valetaikasauva PG-13, general, humour
« Vastaus #8 : 12.10.2007 13:47:38 »
Aivan mahtavia! Mä tykkäsin erityisesti tosta vikasta ja hihittelinkin ääneen vihreälle dildolle.
Lainaus
Harry sai jälki-istuntoa raiskausyrityksestä.
:D

Kivasti noissa kaikissa luki lopuksi, kuka joutu minkäkin asian takia jälki-istuntoon. Mä tyksin paljon!

Kiitos!
LaLuna
[

hevu

  • ***
  • Viestejä: 64
    • http://
Vs: 3 kertaa valetaikasauva PG-13, general, humour
« Vastaus #9 : 20.03.2008 21:30:36 »
Tämä oli hauska :D hymyilin tätä lukiessani, ja tirskahtelin jopa ääneen tuossa viimeisimmässä.  ;D
Kaikki olivat kyllä hauskoja. Hahmovalinnat oli valittu myös hyvin! Kiitos tästä  :D

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 451
  • Ava Fractalta <3
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva
« Vastaus #10 : 28.12.2009 14:44:56 »
Ensinnäkin, tää on nyt valittu stalkkaajien ficcipiiriin.
Tää on mukavan lyhyt, ja jokaisessa kohdassa oli tietynlainen tilanne, joihin sauvat sopivatkin oikein mainiosti. Lisäksi jokaisessa piti todellakin osata näyttää taitonsa. Mun mielestä kirjoissakin olisi saanut olla lisää tämmöisiä oikeasti nerokkaita juttuja. Toisaalta, sitten se ei olisi ehkä niinkään lastenkirja kamaa.
Mun mielestä ehdottomasti paras oli Snape-taikasauva, saiskohan niitä oikeasti jostain? Vaikka en saanutkaan mitään hillitöntä naurukohtausta, oli tämä mielestäni lukemisen arvoinen ja ihan oikeasti hauska. Niin kuin joku aiemminkin oli maininnut, tämä olisi oikein omiaan myös huumoriosastolle, joissa on oikeasti ei-niin-hauskoja-juttuja kuin tämä.

~Tikkis
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva
« Vastaus #11 : 28.12.2009 21:03:57 »
En ole lukenut ficcejä pitkään aikaan, joten kahtellaan, miten tämä kommentointi lähtee taas käyntiin... :D

Vaikka tähän on muutenkin vaikea kommentoida mitään, joten pitänee vain ilmaista suupielet kohoamaan saavaa iloisuuden tunnetta, jota tämä ficci sai aikaan :] Hyvä ja hauska pieni välipala, näitä ficcejä on mukava lukea, kun ei jaksa tarttua pitkään tekstiin tai muuten vaan kaipaa piristystä päivään. Ja ficcinä tämä on hyvin onnistunut, koska se on hauska ja hyvä kokonaisuus ^^


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva
« Vastaus #12 : 04.01.2010 17:56:48 »
Ohohoho~ Naurattaa.
Olipas piristävän hauska.
Kiituksia.
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva
« Vastaus #13 : 27.10.2010 21:08:24 »
voi, voi, eikös alussa ollutkin Fred ja George? :D
kuka muu tekisi jotakin noin älytöntä...tarkoitan älyttömän hauskaa ;D

se eka oli hyvä ja hahmot oli valittu hienosti koska se sopi.

  “Ennen kuin sinä ehdit tehdä mitään, minä olen jo käyttänyt tätä sinuun, Malfoy”, Harry uhosi ja tunsi itseluottamuksensa kasvavan kohisten, kun koko käytävä tuntui henkäisevän kauhistuneena.
Hän vilkaisi sauvakättään ja huomasi, että siinä sojotti taikasauvan sijaan smaragdinvihreä dildo.
Harry sai jälki-istuntoa raiskausyrityksestä.

oli pakko lainata koko ficin paras kohta, ehdoton voittaja ;D
niin kyllähän yksi jos toinenkin haluaa Dracoa... :-X ei, en mä jos sitä luulit.

anna mennä vaan Harry, siitä se lähtee... ;D

plussaa siitäkin miten kaikki saivat jälki-istuntoa mikä kutkutti nauruhermojani kivasti
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva
« Vastaus #14 : 27.10.2010 21:16:13 »
Siis ihana! Varsinkin viimeinen oli aivan mahtava! Kyllä haluaisin nähdä Dracon ilmeen ;D Harry vs. Malfoy + valetaikasauva= Mahtavaaa!!!!! :D

Muutkin pätkät olivat hyviä, varsinkin eka...

...ja toka ja kolmas ;D
Oikeasti mulla oli hauskaa! :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Kolme kertaa valetaikasauva, K-11
« Vastaus #15 : 09.09.2021 19:48:57 »
Eih. Tuo alku ei jättänyt mitään epäselväksi. Fred ja Geogehan ne siinä veistelemässä jäynää. :) Kolmen rohkelikon taikasauvat olivat ehkä parhaiten saavutettavissa ja saatavissa omiin kouriin ja nyt lukija pääsee nauttimaan hilpeästä lopputuloksesta. Kalkaroskäsinukke on vallan mainio! Tai tuo jästipyssy sitten. Harryn kohdalle sattui lopulta ehkä noloin, kun vastassa oli Draco Malfoy. Dracon ilme on taatusti ollut näkemisen arvoinen kun toinen osoittelee häntä hyvin erikoisella sauvalla.

Näitä lukisi vaikka kuinka paljon. Mutta ei kai sitten makeaa mahan täydeltä.