Originaalit > Sanan säilä

Virheetön (S, tunnelmoiva raapale)

(1/3) > >>

Vendela:
Nimi: Virheetön
Ikäraja: S
Kirjoittaja: Vendela
Tyylilaji: Tunnelmoiva raapale

Tiivistelmä: Hetki, mikä jokaisen tulisi kokea kerran elämässään.

Vapaa sana: Olin varannut sanan virheetön FFF1000 listasta ja suunnitellut sen erääseen toiseen tekstiin. Tämä ajatus kuitenkin päähäni ja päätin antaa sanalle aivan oman rapsun. Joten tässä sata sanaa tunnetta.



Virheetön
100 sanaa

”Sinä olet kaunis, niin kaunis.”

Pehmeät huulet hyväilevät sileää ihoa, kieli kutittaa oikeissa paikoissa ja saa naurun purkautumaan huulien lomasta.

”Katso nyt sinua.”

Kädet seikkaillevat joka paikassa. Ne hyväilevät ja hellivät, puristavat ja silittävät. Juuri oikeista kohdista. Juuri oikealla tavalla.

”On lähes laitonta, että tämä kaikki täytyy verhota vaatteisiin.”

Lisää naurua, lämmintä ja tyytyväistä. Hetkessä on kaikki oikein. Lämpö kuplii sisällä, aivan pinnan alla ja saa sykkeen kiihtymään.

”Kaunis ja täydellinen.”

Huokaus karkaa lähes vahingossa, kun huulet löytävät herkän kohdan. Enää nauru ei ole herkässä sillä keho janoaa lisää, enemmän.

”Minun täydellinen.”

Sanat mumistaan vasten pehmeää ihoa hiljaa, hellästi.

”Virheetön.”

Waulish:
Voi mikä ihastuttava tunnelmointiraapale! :-* Tunnelma välittyy elävästi vähin sanoin, ja on kuin lukijana eläisin tässä hetkessä mukana ja kokisin sen itsekin, vaikka mitään nimiä ei mainita eikä aina edes sitä, kumpi hahmoista nauraa ja kumpi tuntee lämmön kuplivan sisällään. Tässä tekstissä sanotaan minusta juuri tarpeeksi! Siitä, ettei hahmoja eritellä tai erotella tarkemmin, tulee vahvasti sellainen tunne, että kyse on hahmojen yhteisestä hetkestä, ja se on ihanaa. Veikkaan, että tämä hetki on erityinen ja tärkeä molemmille osapuolille, ei pelkästään ihailtavana olevalle.


--- Lainaus käyttäjältä: Vendela - 11.08.2019 22:38:13 ---”Minun täydellinen.”
--- Lainaus päättyy ---
Tämä lausahdus on kaikessa yksinkertaisuudessaan mielikohtani tässä raapaleessa. Miten totta tuo onkaan! Peilasin lukiessani fiiliksiäni omaan kumppaniini, ja ajattelin, kuinka hän on juuri minulle täydellinen. Ei mitenkään kliinisellä tavalla täydellinen, ei täydellinen niin kuin se sanakirjoissa määritellään, vaan täydellinen omana itsenään ja virheineenkin juuri minulle. Ihana tunne. Ja ihanaa se on toisinkin päin, tietää olevansa edes pienen hetken toiselle virheetön omine virheineenkin.

Kiitos paljon tästä upeasta lukukokemuksesta, pidin kovasti! :-* -Walle

Avaruuspiraatti:
Tämä oli oikein viehättävä raapale! Minulla ei Wallen tapaan ole samanlaista samaistumispintaa raapaleen hahmojen kanssa, mutta tartun silti tuohon ajatukseen siitä, että elämässä on ihmisiä, jotka ovat itselle täydellisiä kaikkine virheineen ja oikkuineen ja joita ei koskaan lähtisi niistä huolimatta muuttamaan. Joku on minun täydellinen, vaikkei täydellinen olekaan - ja toivottavasti jokainen ihminen saisi kokea myös olevansa jonkun toisen täydellinen, oli se sitten samalla tavalla kuin tässä raapaleessa tai sitten jossain platonisessa suhteessa.

Kiitos tästä myöhäisillan lukupalasta! ^-^

Vendela:
Walle, oih miten ihanaa että bongasit tämän! Kiitos tuhannesti ihanasta kommentistasi :-*
Olen aivan mykistynyt siitä, miten hyvin olet löytänyt sen mitä tahdoin tällä pienellä tekstillä sanoa! Tulkintasi vastaa niin sitä, mitä itsekin ajattelin tätä kirjoittaessa ja mietin, oletko päässyt vakoilemaan pääni sisään :) Sillä juuri tämä, että täydellinen voi olla olematta kuitenkaan täydellinen, sillä täydellisyys on katsojan silmissä. Siksi jokaisen tulisi kokea olevansa jonkun täydellinen edes kerran elämässään. Kiitos kommentistasi, se sai minut todella hymyilemään :D

Avaruuspiraatti, kiitos kommentistasi! Vaikka tässä ei ollut sinulle samaa samaistumista kuin Wallelle, niin huomaan että löysit tekstistä kuitenkin sen tärkeimmän ajatuksen (tai miten minä sen ajattelen). Täydellisyys on täydellisyyttä vain omien korvien välissä, siinä kuinka itse näemme muut ja muut meidät. Oivalluksesi siitä, että täydellinen voi olla myös platonisessa suhteessa on hieno, sillä juuri niin se on!
Kiitos itsellesi kommentista joka sai minut näkemään tämän pienen tekstin uudella tavalla :)

Kelsier:
Kommenttikampanjasta hei!

Minusta oli ihanaa, miten olit tuonut esille kosketuksen tärkeyden ja kuinka kivalta se tuntuu. Tässä oli vahva tuntu, että tuolla hetkellä maailmassa ovat vain nuo kaksi ihmistä.
Jotain tällaista pitäisi luettuttaa nuorilla seksistä puhuttaessa, että se voi olla vain koskettelua, toisen ihailua, halua... akti on vain pieni osa sitä (katselin maanantaina A-studion keskustelua seksuaalikasvatuksesta kouluissa, sillä tämä mieleeni tuli :) )
Mutta tosi kaunis oli tämä pieni tunnelma pala.

Kiitos  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta