Vapaa keskustelu > Saivartelija
Idols [Se tulee taas]
Saasta:
--- Lainaus ---Hänhän jakeli suklaata bändin jäsenille siinä, kun Anna kertoi siitä biisistä, mikä valitsi Koopille
--- Lainaus päättyy ---
Miulla oli siinä vaiheessa hymy ihan korvasta korvaan, awww tosiaan! Sit lopus vaa heitti itelleeki yhen konvehdin suuhun :'333 Voi että kun se Koop on niiiin lutunen! Hirvee hinku päästä toteuttamaan sitä mun missiota, ja jos joku ei mun edellistä viestiä lukenut niin..
MISSIO: Halaa Koop Arposta!
Se on niiiin halattavan näkönen, eikö? Tuntuu et kaikki murheet kaikkois jos sitä pääsis halaa.
Ja Koopin äitikin oli ihana ^^,
> Saasta
niiina:
"Miten Idolssin voittaja päätettiin?"
"Koop Arpo Ne"
;D Joo, en oo kuunnellu liikaa radiota.. (ja sehän on Koop Arponen jos joku aikoo nussia pilkkua ;))
Joo, mielestäni ihan oikea voitti kun mun suosikit tippu jo aikoja sitten, joten Koop oli semmonen symppis, josta varmasti tulee vielä jotain. Ehkä Koop tuntuu hellyyttävällä tavalla hieman höpsön tyhmältäkin, varsinkin kun Suomi ei ole niin hallussa kun voisi olla, niin huvittaa katsella, mutta ei pahalla ollenkaan. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä. Ei Annassakaan vikaa ollut, mutta Koop vain oli parempi.
niiina
Voldemort:
--- Lainaus ---Tai sitten minä olen vain totaalisen vittuuntunut siihen, kuinka jokaisesta voi nykyään tulla laulaja
--- Lainaus päättyy ---
Jokaisesta on aina ennenkin voinut tulla laulaja. Jos kukaan on katsonut vanhoja dokumentteja taiteen tekemisestä Suomessa ja muualla entisaikaan ja muutenkin, niin tietää, ettei siinä suurimman osan aikaa mistään lahjakkuudesta ole kyse vaan jostain ihan muusta säädöstä. :D
Minusta kummatkin finalistit kuulostivat hyviltä ja paremmilta kuin aikaisemmin. En olisi osannut itse päättää, kumpi oli parempi ja yllätti ne prosenttiluvut, joilla Koop voitti.
Violetu:
--- Lainaus ---En osaa kuvitella, että näistäkään tulisi koskaan muuta kuin lisää sieniä Suomen sateeseen alias lentotähtiä musiikkimarkkinoille. Pelkkää kaupallisuutta, ei Idolsissa mistään musiikista kyse ole.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä vikaa "lentotähdissä" sitten on? Ei kaikkien artistien tarvitse olla ikuisia The Rasmuksia (minulla ei ole mitään bändiä vastaan) tai vastaavia, mukavaahan se vaan on, että musiikkibisneksessä vilahtaa välillä uusia naamoja ja ettei tarvitse katsella kaikkia hamaan ikuisuuteen, jos ei jostain satu tykkäämään.
Ei kaiken tarvitse aina olla elämää suurempaa.
Deathwish:
Mä oon tosi hauska ;D :
Minä: *söperrän jotain siitä kuinka paras/ihana Kalle Löfström on*
Kaverit: *Eivät kuuntele* - Kumpi on parempi? Anna vai Koop?
Minä: *Lopetan sössötyksen* - Jos on ihan pakko sanoo...
... niin...
... Kalle!
Mä oon Kalle fani!
Onko joku tulossa Ideaparkin Idoleita ja Tähtiä konserttiin? (Mä oon menossa)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta