Vapaa keskustelu > Saivartelija
Idols [Se tulee taas]
Kivikausi:
--- Lainaus käyttäjältä: Rebecca Lupin - 19.05.2008 09:41:14 ---Odotan innolla karsintoja, nauraen niille surkeimmille laulajille, etenkin jos alkavat kiukutella tuomareille! "Mä oon käyny kuoros vuoden ja oon kyl suomen paras laulaja!!!"-tasoa. =D
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi meidän Idolsissa noita väittelijöitä on vähemmän. Ne jää ehkä mutisemaan, mutta eivät ala hankaliksi niinkun ulkomailla, missä ihmiset ovat paljon avoimempia. En ole koskaan jaksanut seurata USA:n Idolsia ihan vain sen takia, kun ne ei meinaa saada niitä kilpailijoita ulos sieltä karsintahuoneesta. :D
Amy Malfoy:
En ole koskaan jaksanut seurata USA:n Idolsia ihan vain sen takia, kun ne ei meinaa saada niitä kilpailijoita ulos sieltä karsintahuoneesta. :D
Ihan oon samaa mieltä :D ne hakee sieltä äidin ja puolison ja naapurin kissanpennut todistamaan, että on oikeesti parempia :D Mutta mä kyllä nautin aina kun katon niitä... nauran ihan kippurassa, kun siellä on jotain ihme tonttuja jotka luulee osaavansa laulaa.....En väitä, että itse osaisin laulaa.. koska mitä nyt olen kuunnellut nauhoituksia niin ei se kaunista ole xD Mutta silti olisi kiva käydä siellä idolsissa :)
~Amy
amorito:
--- Lainaus ---Miksi American Idols-kisaajia ei niin helposti mielletä Idolseiksi kuin suomalaisia? Onko kyse siitä, että tämä tapahtuu omassa keskuudessa ja Amerikoista tulee niin paljon musiikkia tänne vai mikä syy tähän on? On nimittäin tullut huomioitua, että otetaan Kelly Clarkson yms. ameriikan puolelta tulevat laulajat enemmän todesta kuin suomalaiset Idols-laulajat.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, paha kyllä sanoa. Amerikan idolit vain ovat kyllä lahjakkaampia (David Cook!) kuin täällä. Suomessa ei ehkä olla vielä totuttu tällaiseen kykyjenmetsästykseen, varsinkin kun ei täältä nyt mitään kummoisia kykyjä ole tähän mennessä löytynyt :'D American Idolit löydetään ja tuotetaan isommalla rahalla kuulostamaan hyvältä, ja onhan siellä enemmän valinnanvaraakin: Suomen voittaja ei välttämättä pääsisi Amerikoissa ehkä edes Top 24:ään. Lisäksi kyllähän AI:n voittajat ovat kiinnostavampia siksikin että ohjelmaa seurataan kymmenissä maissa - miljoonat ja taas miljoonat fanit eivät voi olla väärässä ;)
Ja onhan American Idolinkin voittajiakin flopannut; kenelle täälläkin sanovat mitään Ruben Studdard, Fantasia Barrino ja Taylor Hicks, ellei ole kyseisiä kausia seurannut? Carrie Underwood ei täällä ole niin kovin tunnettu vain siksi että countrymusiikki on Amerikassa paljon kovempi juttu kuin Euroopassa. Kelly Clarkson ja toivottavasti David tulevat olemaan varmaan ihan yleissuosikkeja kaikkialla maailmassa. Lisäksi on tietysti kaikki Daughtryt ja muut melkein-voittajat.
Carabella Lëralondîr:
Sanon vaan että voihan nakki. Se on sitten Tampereella koelaulut ylihuomenna. Tai siis huomenna. Voi viemäri. Ei alkanut yhtään jännittää just nyt. Katotaan mitä sitten siellä porukoiden edessä. Voi perskatirallaa. No mutta, on mulla sentään asiat kondiksessa: koelaulubiisi tiedossa ja samoin tiedossa jo mitä laulaa teatterivkl tai pikkuryhmä jos sinne asti pääsee. Toisaalta en kyllä odota pääseväni ainakaan sunnuntailta eteenpäin, jos edes pääsen sunnuntaille, joten eipä sitten tule pettymyksiä. Mutta onpahan ainakin varauduttu siihen kaikkeen. Tällä hetkellä eniten pelottaa se, etten tiedä mikä on se toinen koelaulubiisi, jos pyytävät laulamaan (kaksi kuulemma merkattiin viime vuonna lappuseen - näin kuulin).
Voe viemäri xD Noh, onneks Fubuki tulee mukaan ja tietty HajaMiel x] Pääasia et kivaa on. Seikkailu/kokeilumielellä tässä sentään lähetään, vaikka tokihan sitä mielellään voittaa jos niin kysytään :D Nyt pitäs vaan varautua kaikkiin kysymyksiin mitä voijaan kysyy x] Justnäin. Hyväminä. Tää kannattaa xD Noh, saatte ainakin viihdettä kun roikun siä naama punasena kameroiden edessä. Carabella takaa viihteen ;)
hannde:
Carabella, jos telkkuun asti pääset (kuten varmasti pääset!), niin mistä tunnistan sut? Iiih, ois niin siistiä sanoa että 'joo, köh köh, mäpä tunnen ton finin kautta...' :DDDD pieniä iloja elämään.
Ja ikinä en Idolsiin menis, iskäkin on sanonu että jos jompikumpi meistä (minusta ja siskosta) sinne menis, se saattais hävetä silmät päästään. Ei sillä että ois huono lauluääni vaan sillä, että Idols on .. konsernina? huono.
> hannde
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta