Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Game of Thrones: Pelinavaus (K-11, Tyrion/Sansa)

<< < (2/2)

flawless:
carrowfan, ihanaa kuulla että tämä oli mielestäsi aito ja realistinen! Se on hurjan suuri kehu ja olen siitä tosi otettu ♥ Ja kukapa tietää, ehkä vielä joskus tulee kirjoitettua gottia lisääkin :P Kiitos kun luit ja kommentoit!

Surunmurhaaja, voi kuinka mahtavaa että tykästyit paritukseen tämän myötä! Tyrion/Sansa on munkin lemppari tästä fandomista, etenkin sen osalta että ihan tosissani toivoin loppuun asti, että siitä olisi tullut vikalla kaudella canonia. Harmi ettei tullut. Vaikka olihan siellä pari aika ihanaa kohtausta shipperisilmälasien läpi :P Kivaa että lainailit mieleen erityisesti jääneitä kohtia, oli kiva lukea sun ajatuksia tekstistä! Kiitos kaikista kauniista kehuistasi ♥ Tukistamisesta oot ihan oikeassa, varmaan olen kirjoittaessa ajatellut enemmänkin kuristamista :D Suurkiitos kommentistasi! ♥

Vuorna, voi miten ihanaa kuulla, että hahmot olivat mielestäsi onnistuneita! ♥ Olen siitä ihan hirmu otettu, koska molemmat ovat "suuria" ja hankalia hahmoja tavoittaa täysin uskottavasti tekstissä. Kehut hahmoista, niin Sansan pisteliäisyydestä kuin Tyrionin lempeydestäkin, ilahduttivat mua ihan suunnattoman paljon ♥ Muutenkin oli tosi mukavaa lukea sun ajatuksia tekstistä ja "lainausviidakko" oli oikein tervetullut, ihanaa että tässä oli noin monta esille noston arvoista kohtaa! Olen myös tosi onnellinen siitä että hahmojen kumppanuuden kehitys ja loppuratkaisu olivat mielestäsi onnistuneita, partners in crime kuvaa kieltämättä Sansaa ja Tyrionia hirmu hyvin! Paljon kiitoksia aivan ihanasta kommentistasi, ilahdutit minua kovin ♥♥

Crys, kiva kuulla että tunnelma oli mielestäsi sarjalle uskollinen, ilahduin siitä kovasti! Muistan lukeneeni sulta erityisen hyvin mieleen jääneen tosi taitavan tekstin Petyristä, joten sun suusta tuo kehu on varsin painokas! ;) Kiva kuulla että Tywinin hahmo oli onnistunut, välinpitämättömän tyly kuvaa kyllä häntä hyvin. Tyrion ehdottomasti on kunniallisin Lannister, ja muutenkin ihana ♥♥ Mahtavaa että pidit otsikosta, tekstien nimeäminen on mun ikuinen akilleen kantapää enkä koskaan meinaa keksiä mitään hyvää nimeä! :D Kiitos kiitos kommentistasi! ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta