Vapaa keskustelu > Saivartelija

Cosplay, naamiaiset ja muu "pukuilu", meikit ja maskeeraus ym.

<< < (2/7) > >>

carrowfan:
Muistaako kukaa äkkiseltää et pystykö kännykäst lisää kuvii finii. Tajusin et mulha on matkas se mun cossis ollu vyö.

Fairy tale:
Pukuilu, voi kuinka tykkäisin että olisi enemmän tilaisuuksia päästä ja heittäytyä niihin.

Omat pukuiluni ovat olleen kovin vähäisiä ja suorastaan pientä vaivaista yrittämistä sen rinnalla mitä oikeasti haluaisin. Tolkien-seuran miiteissä ollaan vuosijuhlassa päässyt pukeutumaan. Monilla tosin sielläkin on käytössä ihan tavallisia juhlamekkoja eikä välttämättä mitään haltiaunelmia. Pukeuduin hobitin ensimmäisen elokuvan ensi-iltaan pukukaupan okteberfest-mekkoon tämä, joka menee kyllä ihan hobittimekosta ja päässäni oli melkoisen kammottava kiharainen peruukki! Hieman tylsä puku, haluaisin jotain paljon näyttävämpää.  :)
Itse olen ommellut sellaisen pikaviitan, joka on kyllä ihan kiva. Pottervaatteita on ainoastaan itse neulotut luihuisen tuvan kaulahuivi ja villasukat. Kaulahuivi on mukana aina talven (Ihmeotukset) elokuvanäytöksissä mukana.

Sittemmin löysin kirpparilta kympillä ihanan mustavioletin leveähihaisen haltiamekon. Mietinkin tässä pari päivää sitten että haluaisin ottaa tuon mekon mukaani lappiin ja nähdä se vaiva, että kannan sitä rinkassani, että saisin pukeutua siihen jossain tunturin laella ja puoliso voisi ottaa minusta (edes muutaman) näyttävämmän valokuvan.

Millaisia asuja tykkäät pitää? Vai onko asuilu ja meikkailu sinusta noloa? Onko suosikkijuhlasi pukuiluun taipuvainen vai koetko myötähäpeää kaikista pukuilijoista?
En voi vastustaa kiusausta laittaa tätä pukuarmeijoiden taistelu linkkiä tähän. Joukossa on monia minulle tuttuja henkilöitä miiteistä. Onkohan mukana ketään Finiläistä?
Pitäisi olla enemmän tarjolla tilanteita, joihin voi pukeutua eikä asuilu olisi mitenkään noloa. Yleensä jään vain ihailemaan niitä, jotka ovat tehneet itselleen jonkun puvun. Minulla kun ei ole taitoa tehdä mitään vaikeaa, joutuisin teettämään sellaisen ompelijalla. Tykkäisin hirveästi nyörikorsetista puvun yläosana. Alaosa voisi tarvittaessa olla joko hame tai housut. Maskeeraus ei niin paljoa kiinnosta. Minulle riittää kun saisi taiteiltua pitkistä hiuksista kulloiseenkiin asuun sopivan kampauksen - mahdollisesti vaikka palmikkoja.

carrowfan:
Njääh. Turha yrittää.

carrowfan:
Voin tunkea joskus hirveitä cossikuvia jos niitä tulee otettua. Ainakin yks viikinkipuku on tulos Ropeconiin.

Odo:

--- Lainaus käyttäjältä: carrowfan - 11.07.2019 15:02:00 ---Muistaako kukaa äkkiseltää et pystykö kännykäst lisää kuvii finii. Tajusin et mulha on matkas se mun cossis ollu vyö.

--- Lainaus päättyy ---
Ei suoraan, pitää ladata ensin esim. Imguriin, josta sitten lisätä seuraavalla koodilla Finiin, kun nappaat ensin "copy url" -sivustolta tai hiiren toisella painikkeella "kopioi kuvan osoite". Tässä Fini -koodi linkkiin (mieluiten näin), mutta varuilta myös ohje suoraan kuvan lisäykseen:

--- Koodia: ---[url=LINKKI TÄHÄN]Kuvateksti, esim. mitä pukusi esittää[/url]
[img]KUVAN LINKKI TÄHÄN[/img] - suoraan kuvan linkkaamiseen forkalla

--- Koodi päättyy ---

Fairy tale, kuulostaa ihanalta nuo Lappi -kuva ideat!! Ota ihmeessä mukaan, jos vain jaksat kantaa. On varmasti sen arvoista ja näkisin mielelläni! :) Muutenkin pukuilusi ja tilaisuutesi kuulostavat tosi kivoilta, pääsisipä itsekin tuollaiseen! Ensi-iltoihin en ole itse oikeastaan pukeutunut tai muihinkaan leffanäytöksiin, vaikka mieli on tehnyt. Voi olla, kun vasta tilattu Leijonakuningas t-paita tuli postissa, että pistän sen ja sen väreihin sopivan meikin, mutta tuskin leijonanharjaa tai muuta hurjempaa tulee tehtyä. :D

Minä olen kaavaillut Youtube -videoiden tekoa, mutta päädyin sitten tekemään toisen Instagram -tilin. Nykyiselläni olisi valmiiksi seuraajia, mutta siellä on myös sellaisia koulu ym. kavereita, joiden "edessä" en ihan samalla tavalla kehtaa harjoitusmeikkejäni ym. esitellä tai muutenkaan he eivät varmaan jaksa spämmiäni, haha. Uusi tilini on kumppanin keksimällä kamalalla lempinimellä, jota vastaan aina väittelen, mutta otin sen sitten käyttöön. @animusonja takaa siis löytyy elokuva, sarjakuva, anime ym. inspiroituneita pukuiluja, meikkailuja ja cossintapaisia. Jännittää vähän, jääkö tuo flopiksi ja intoni tyssähtää, mutta toisaalta pukuilu on aina ollut minulle todella tärkeä osa itseäni, joten jospa se ei. :D

Unohdin myös aiemmin puhua, että Traconiin minulla on tulossa Disneyn Ariel -henkinen outfit!! :) Jos asuni vaatteet ovat mistaan kotoisin, kun tilasin ne Wishiltä, haha. Tai että sovin niihin ylipäätään. :D Peruukki ainakin on ihana ja haluaisin tilata vaikka kuinka monta peruukkia erilaiseen asuiluun ja pukuiluun. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta