Vapaa keskustelu > Saivartelija

Cosplay, naamiaiset ja muu "pukuilu", meikit ja maskeeraus ym.

<< < (7/7)

Kosmik:
Mäkin haluaisin jonkun syyn pukeutua Halloweenina, mutta olen harkassa koko lokakuun, niin tuskin ehtii/jaksaa mennä mihinkään opiskelijabileisiinkään. Ei saisi harkat olla approjen aikaan, prkl. Ja muutenkin elämä on aika limbossa atm, mut ehkä just sen takia oliskin kiva pukeutua. :'D Olen jo pitkään ajatellut, että olisi kiva pukeutua Kaunan Kayakoksi, koska omat hiukset on tällä hetkellä mustat ja melko pitkät, niin ei tarvitsisi mitään peruukkiakaan. Ja olis tosi helppo maskeeraus. Kun äidille mainitsin Kauna-maskeerauksen, se luuli että haluan larpata sitä elokuvan pikkupoikaa. X'D

Zombie-maskeeraukset on ihan mun lemppareita! Odon Ariel-zombie kuulostaa tosi kivalta! Ja zombie on siitä helppo, että sen voi tehdä ilman mitään erikoistekniikoitakaan pelkällä meikillä tai kasvomaalilla. Naama vaan tosi kalpeaksi ja contouraa itselleen hyvät poskipäät ja silmänaluset tummiksi. Piilarit nostaa aina oman lookin seuraavalle tasolle, jos niihin haluaa satsata. ^^

Olen muuten pitkään yrittänyt etsiä valkoista meikkivoidetta, mutta sellaista ei tunnu löytyvän mistään! Joskus oletkaunis.fi-sivustolta tilasin L.A. Girlin valkoisen meikkivoiteen, mutta sitäkään ei ole enää siellä saatavilla, eikä sitä oikein saa muualtakaan. Jos jollain on jotain hyviä ehdotuksia, mistä saisi melko vaivattomasti tilattua/ostettua valkoisen meikkivoiteen, niin otan suosituksia vastaan. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta