Vapaa keskustelu > Jästitaiteen uudet tuulet
Kehrättyä sokeria | mustavalkoista ja muuta 26.5
Kelsier:
Nappasin yhden Synkkää-avoista
// 19.8. otin lisää muitakin avoja ja teebannun
Uhkarohkea:
Nappasin yhden synkkää-bannuista ja synkkää-avoja (ja yhden punaista-avan)!
Sokerisiipi:
Kiva, että ovat kelvanneet :3 Seuraavat avat on taas Kaiken maailman avatareita ja bannereita -haasteeseen, viikko 6: ympäristö.
K A S V I H U O N E
Sokerisiipi:
Jee Marras, kiva, että tykkäät <3
F E M I N I I N I
Sokerisiipi:
Marras, tässä on sinulle toivomiasi noitia :3
N O I T I A
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta