Vapaa keskustelu > Jästitaiteen uudet tuulet

Kehrättyä sokeria | mustavalkoista ja muuta 26.5

<< < (4/30) > >>

Kelsier:
Nappasin yhden Synkkää-avoista

// 19.8. otin lisää muitakin avoja ja teebannun

Uhkarohkea:
Nappasin yhden synkkää-bannuista ja synkkää-avoja (ja yhden punaista-avan)!

Sokerisiipi:
Kiva, että ovat kelvanneet :3 Seuraavat avat on taas Kaiken maailman avatareita ja bannereita -haasteeseen, viikko 6: ympäristö.


K A S V I H U O N E


Sokerisiipi:
Jee Marras, kiva, että tykkäät <3


F E M I N I I N I








Sokerisiipi:
Marras, tässä on sinulle toivomiasi noitia :3


N O I T I A








 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta