Kirjoittaja Aihe: Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S  (Luettu 4157 kertaa)

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S
« : 07.06.2019 17:48:48 »
Nimi: Me emme unohda sinua
Hahmot: Hermione, (Ron) ja Harry
Ikäraja: S
Kirjoittaja: Fairy tale
Tyylilaji: Draama, angst
Vastuuvapautus: Henkilöhahmot ja Tylypahka kuuluvat J.K. Rowlingille. Minä en tee rahaa leikitellessäsi hänen keksimiensä iki-ihanien hahmojen kustannuksella.
Yhteenveto: Harry on kadonnut jäljettömiin ja Hermione purkaa tuskaansa ja kaipaustaan kirjoittamalla hänelle ajatuksiaan kirjeen muotoon
Kirjoittajalta: Monessa Fikissä Harry on yhtäkkiä kadonnut joko omasta halustaan tai ilman omaa syytään. Jäin pohtimaan miten Harryn läheiset siihen suhtautuvat. Tämä ficlet sopii luettavaksi keskeneräisen jatkikseni Merlinin oppipoika (K18) spin offiksi paljastamatta kuitenkaan jatkiksesta mitään Harryn katoamista suurempaa. Tämä teksti osallistuu haasteeseen: Parittomien viikkojen viihdykettä (Kirjoita kirjemuotoinen teksti).

Kuva käsin kirjoitettuun kirjeeseen


Harry – Me emme unohda sinua – Olet rakas

En tiedä mistä aloittaisin tai mitä kirjoittaisin. Sinä vain katosit yhtäkkiä kesken luokkaretken, eikä kukaan osaa sanoa varmasti mitä tapahtui. En edes tiedä oletko elossa vai oletko kuollut. Minun sydämeni sanoo, että elät ja olet jossain muualla, jos on uskominen niihin tarinoihin ja kertomuksiin joita meille tuona päivänä kerrottiin. Oliko mukana taikaa vai oliko se jotain muuta? Kukaan ei vielä tiedä ja siksi aion ottaa siitä selvää. Haluan tietää mitä sinulle tapahtui ja missä sinä olet. Ja ennenkaikkea – voisitko sinä vielä palata takaisin.

En tiedä tiedätkö sinä, mutta myös Malfoy katosi, samassa paikassa kuin sinäkin. Ehkä sinä tiedät sen ja tiedät minua paremmin mitä tapahtui. Ehkä te kaksi olette juuri nyt samassa paikassa siellä jossakin. Toivottavasti et tule hulluksi hänen seurassaan. Voin vain sanoa, että koko koulu on kuhissut kun te katositte. Vai pitäisikö sanoa että koko Taikamaailmaa on ravisteltu. Kaikki pohtivat oliko tämä jokin Voldemortin juoni – päästä sinusta eroon ja jonka Malfoy toteutti. Olihan Malfoy ollut koko kouluvuoden kauhean epäilyttävä.

Mutta en vaivaa sinua enempää puheilla Malfoysta, Voldemortista tai ovella kolkuttavasta sodasta. Ehkä sinä et haluakaan palata kaikkeen tähän ikävään sotkuun? Voi Harry. On ollut ihan kamalaa menettää sinut. Ginny on itkenyt ja minä olen itkenyt. Miten sinua voisi muistella ja ajatella, koska olen täysin varma ettet ole kuollut. Et saa olla. Koko Weasleyn perhe on poissa tolaltaan. Molly on päästänyt tavoistaan poiketen ruoan palamaan pohjaan ja hän avaa ja sulkee radiota vähän väliä. Enkä saisi kertoa tätä, mutta Ron on ihan palasina ja on myös itkenyt vaikkei hän myönnä sitä.

Tämä kesä on meille kaikille ihan hirmuisen vaikea. Feeniksin kilta etsii uusia turvallisia piilopaikkoja kiltalaisille ja muille turvapaikkaa tarvitseville, sillä nyt on ollut hiljaista – aivan liian hiljaista ja Arthur ja Remus pelkäävät sen olevan tyyntä myrskyn edellä. Olen heidän kanssaan samaa mieltä. Harry, me kaipaamme sinun rohkelikon rohkeuttasi ja päättäväisyyttäsi tarttua asioihin. Voi kun voisin halata sinua vielä kerran oikein kovaa.

P.S. Me emme unohda sinua koskaan. Ethän sinäkään unohda meitä.
P.P.S. Ron käski kirjoittaa puolestaan ”Kamu – olet ihan paras”

Rakkaudella ystäväsi Hermione
« Viimeksi muokattu: 19.06.2019 12:01:07 kirjoittanut Fairy tale »

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S
« Vastaus #1 : 12.06.2019 13:05:32 »
Aww. Tämä oli jotenkin liikuttava. Tykkään siitä tropesta, että Harry häviää tai katoaa itse velhomaailmasta, joten sinänsä tää katoamistapaus kutkuttaa. Mutta enemmän tällä kertaa iski se ajatus, etten voi edes kuvitella, miltä tuntuu, jos läheinen katoaa. Ihan mielettömän vaikea tilanne, koska ei kadonnutta ihmistä voi samalla tavalla surra, koska hän ei ole todistettavasti kuollut. Tulee kyllä suuri sääli näitä tyyppejä kohtaan.

Lopun lisäys Ronilta oli kyllä hellyttävin <3


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S
« Vastaus #2 : 17.06.2019 12:39:31 »
Kiitos Arte mieltä lämmittävästä kommentista. Usein sitä puskee fikkejä ja jättää kirjoittaessaan aikamoisen kaaoksen ja sotkun niille, jotka ovat vielä "siellä toisessa paikassa" ihmettelemässä mihin yksi heistä on kadonnut. Ron on asian ytimessä.  :)

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S
« Vastaus #3 : 19.06.2019 10:29:39 »
Luin tämän nyt noiden Merlinin oppipojan lukujen jatkeeksi ja täytyy sanoa, että tämä on toki kiva spin-off tuohon tarinaan. Ihanaa kuulla, että Harrya kaivataan ja hänestä ollaan huolissaan, se että myös Draco mainitaan oli hienoa. Tosin olisi ollut kiva kuulla, ollaanko Dracostakin yhtä huolissaan tai mitä hänen vanhempansa ajattelevat katoamisesta.

Käsin kirjoitettu kirje oli kirjoitettu aivan ihanalle paperille ja käsialasi on todella kaunista, olen ihan kateellinen siitä!

Kiitos tästä kurkistuksesta "nykyhetkeen" sillä välin kun pojat seikkailevat tuolla menneisyydessä. Jäin vielä miettimään, että pääsevätkö he takaisin omaan aikaansa, mutta se taitaa jäädä nähtäväksi :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Me emme unohda sinua (kirje Harrylle) S
« Vastaus #4 : 27.06.2019 08:21:03 »
Kiitos Vendela kommentista. Kadonnutta Harrya kaivataan ja murehditaan, se on selvä. Ja vain Hermionelta voi odottaa jotain kirjeentapaista. Dracolla on varmasti omat huolestuneet joukkonsa taustalla, vaikka he eivät kirjeitä kirjoittelekaan.

Saa nähdä inspiroiko pitkä jatkikseni muihinkin spin offeihin, se on ihan mahdollista. Paljon kaikenlaista on ollut mielessäni.  :)