Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Tolkien: Punahilkka ja Iso, paha susi (Bilbo/Thorin) Romantiikkaa, söpöilyä K-11

<< < (3/3)

niiina:
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta!

Piti valita ehdottomasti teksti, jonka nimi oli näin kiehtova! En tosiaan pettynyt, vaan tämä tarina oli aivan oivallinen ja suloinen! Olit saanut tämän parin toimimaan hyvin ja varsinkin pieni Frodo oli mahtava lisä tähän. Se toi tekstiin lisää sellaista lämpöä ja ehkä pientä siveyttäkin, heh! Jotenkin itsekin naureskelin, että voi tämä teksti olisi tosi kuuma, jos ei lapsi olisi paikalla katsomassa! Mutta silti sait luotua sellaisen kutkuttavan ja jännittävän tunnelman tuohon ympärille. Tuli oikein odotus, että pian he saavat olla hetken myös kaksin.

Varmasti mielenkiintoinen yllätys kun tulee käymään kumppaninsa tai miksi he toisiaan nyt tässä tekstissä määrittelevätkään, ovatko aika alussa yms. ja outo lapsi avaa oven. :D Lisäksi olit saanut tosi kivaksi tuon satuhetken, että Frodo lukeekin sadun eikä kumpikaan miehistä. Se antoi tähän sellaista tosi kivaa äksöniä ja hymyilytti!

Teksti oli siis kaikkeudessaan hyvin kirjoitettu, suloinen ja samalla jopa kiihkeä tunnelmaltaan. Kiitos kovasti tästä lukukokemuksesta!

 

jossujb:
Miten mä en ole tätä ennen huomannut, Bagginshile on kuitenkin se minun OTP, shipeistä ihanin ja minä NIIN rakastan fikkejä, joss Thorin elää ja käy Hobittilassa. FRODO! ON NIIN SÖPÖ. Pikkushipperi, Mä en kestä, mun naama oli vaan ihan punainen ja kujertelin tarinalle kuin joku kissanpennulle.

Tää on ehkä mun suosikkitekstejä sulta ikinä. Vaikka onkin melko lyhyt ja suhteellisen siveellinen (eihän nyt lasten edessä nyt voi ruveta), niin tää oli vaan koko laidan täydeltä söpöyttä. Se kun Thorin esittelee itsensä Bilbolle oli söpöä, Bilbon make-shit hilkka ja paini ja pusut <3 Frodo ihan selkeästi näki että tuossa on minulle toinen uusi isä hehe <3

Tosin, voisin lukea Thorinista karjumassakin... hobiteilla on niin näppärät pienet voronkädet,juunou juunou <3 Ihanaa, että tämä arpajaisten takia pongahti etusivulle, että huomasin näin viimein. Kiitos.

jjb

zilah:
*Hiipii nolona vastaamaan kommentteihin*

Mie oon ihan hämmästyksestä ymmyrkäisenä, mutta iso kiitos jokaiselle kommentoijalle! Ootte ihania! <3

Felia: Olen pahoillani, että kommenttisi meni ihan ohi, mutta korjaan nyt laiminlyöntini. MInä rakastan tätä paritusta, mutta en vain voi kirjoittaa heistä muuta kuin AU:ta. Häpeäkseni tunnustan, että kun olin katsomassa Hobitin kolmatta leffaa, mie vollotin jo täysillä ennen puoltaväliä koska tiesin, miten siinä tulee käymään. Mutta tällaisten söpöyksien kirjoittaminen piristää kummasti mieltä. Olen iloinen, että pidit.

Angelina: Thorin ja Bilbo ovat ihana pari, ja toki pikku- Frodo on suloinen hänkin! Aivan liian vähän heistä näkee tällaisia hyvänmielen ficcejä. Siksikin olen iloinen, että tämän kirjoitin. Ja sekin toki ilahduttaa, että pidit. <3

Meldis: Minulla on tämän ihanaisen parin suhteen sama ongelma kuin sinullakin. Sydämeni särkyy, kun mietin heidän kohtaloaan niin kirjassa kuin leffoissa. Ja sen kolmosleffan aikana vollasin täysillä ainakin puolet ajasta, kun tiesin miten tulee käymään. Sen koommin en ole sitä katsonutkaan, vaikka se hyvä leffa toki onkin. Kyllä minusta Thorin ja Bilbo olisivat ansainneet onnellisen lopun, valtakuntineen ja lapsilaumoineen. Mutta kyllä se AU- ficceröisten kirjoittaminenkin piristää kummasti.

--- Lainaus ---Eikä, nyt vain kuvittelen Thorin karjumassa jotain khuzduliksi.  ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja kiitosta vain tuosta mielikuvasta ja illan parhaista nauruista!  ;D ;D ;D

niiina: Kiitos onnitteluista ja kommentistasi. Minä kynäilen näin siveitä tekstejä perin harvoin, mutta lapsi- Frodo oli niin ihana ajatus, etten vain voinut vastustaa häntä. Enkä Bilboa ja Thoriniakaan, jotka ovat kertakaikkiaan ihana pari! <3 Tässä oli vähän sellainenkin ajatus, että Bilbo ehdotti tällaista satuversiota ihan vain Thorinia kiusatakseen, mutta saikin itse ihan runsain mitoin äksöniä ja kutitusta.  ;D.

Jossujb: Tämän kirjoittamisesta on jo aikaa, ja parina viime vuonna en ole paljoakaan kirjoitellut. Ei siis mikään ihme, jos tämä on päässyt ohitsesi. On kyllä pakko olla kanssasi samaa mieltä, että tällainen AU- versio on ihana. Mie haluan Thorinin elossa, käymässä Hobittilassa ja söpöilemässä Bilbon kanssa! <3 Kyllä tässä olisi sellainen isäpari pikku Frodolle että oksat pois! <3  ;D


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta