Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen juttuja (S, Regulus/Barty, raapalesarja, 1/x)  (Luettu 1079 kertaa)

Orca

• meganekko
  • popokumpelo
Ikäraja: sallittu
Genre: slice of life
Paritus: hyyyyyvin miedosti Regulus Musta/Barty Kyyry nuorempi
Varoitukset: tässä käsitellään ohimennen transvihamielisyyttä
Summary: ”Mä… äh… mun… täytyy kertoa jotain”, Regulus henkäisee. Piikit pistelevät nielussa ja silmäkulmissa. Barty katsoo häntä odottavaisena, suuret nukensilmät täynnä huolta. Reguluksen alahuuli tärisee, kun hän sanoo seuraavat sanansa, hiljaisemmat kuin kuiskaus:

”Mä… taidan olla oikeasti tyttö.”

A/N: Heyo! Tota tota, Finissä ei varmaan ihan hirveesti tämmötteitä ficcejä taida ollakaan, että joku Potter-hahmo olisikin transsukupuolinen - by far en oo bongannut yhtään. Rupesin sit kelaileen et hei mitä jos Regulus ois transtyttö ja hehe, ihastuin ajatukseen niin kovasti että pakkohan sitä oli lähteä rustaamaan! Et tällast kevyempää höpsöttelyä taas vaihteeksi. Kun on pimeetä ja kylmää ja. Jee.

Tyttöjen juttuja

I:

Syyskuisina iltapäivinä aurinko on vielä virkeä ja jaksaa paistaa jos ei nyt täydellä tehollaan, niin kuitenkin suloisen lämpöisesti. Ulkona on kaksikymmentä astetta lämmintä, eikä tuulesta ole tietoakaan, mutta Regulusta viluttaa. Hän istuu Mustajärven rantapenkereellä kaukana Tylypahkan linnan luomista varjoista kädet täristen kuin kärsisi hypotermiasta. Ei häntä suinkaan sään vuoksi kylmää, eikä hän ole vilustumassakaan, ei, vapina ja väristykset kumpuavat täysin psyykkisistä syistä. Hänellä on sisällään salaisuus, jonka hän on päättänyt tunnustaa sinä päivänä, ja se suoraan sanottuna kammottaa häntä. Ei pelkästään tunnustaminen, vaan myös salaisuus itsessään. Se on samaan aikaan vapauttava ja pelottava ja niin voimakas, että se tuntuu aiheuttavan maanjäristyksiä neljätoistakesäisen Mustan sisällä.

”Hei, Reg!” tervehtii Reguluksen paras ystävä ja istuutuu alas Reguluksen viereen muutamaa paksua opusta sylissään pidellen. ”Ethän joutunu kauaa oottelemaan?”

Regulus vain pudistaa päätään ja nielaisee. Ääni käpertyy hänen kurkkuunsa kuin säikähtänyt siili.

”Onko joku huonosti?”

”Mä… äh… mun… täytyy kertoa jotain”, Regulus henkäisee. Piikit pistelevät nielussa ja silmäkulmissa. Barty katsoo häntä odottavaisena, suuret nukensilmät täynnä huolta. Reguluksen alahuuli tärisee, kun hän sanoo seuraavat sanansa, hiljaisemmat kuin kuiskaus:

”Mä… taidan olla oikeasti tyttö.”

”Ai jaa”, Barty vastaa. ”Onko se paha juttu?”

”En mä tiedä. Onko se?”

”Ei mun mielestä.” Hetkeksi Barty kurtistaa kulmiaan mietteliäänä, mikä saa Reguluksen jo valmiiksi panikoivan sydämen jättävän lyöntejä välistä. ”Tarkotatko sä, että sä olet yhtäkkiä muuttunut tytöksi?”

”En… Musta tuntuu, että mä olen aina ollut tyttö. En vaan ole tajunnut sitä.”

”Miten sitä ei voi tajuta?”

”En mä tiedä. Kai kun mulle sanottiin aina, että mä olen poika.”

”Ai. Kaipa se sitten hämää.”

”Joo.”

He istuvat pitkän aikaa sanomatta sanaakaan. Regulus haluaisi esittää ratkaisevan kysymyksen, mutta hänen rohkeutensa otti jalat alleen.

”Kai me silti pysytään ystävinä?” Barty kysyy yllättäen. ”Ettet sä hylkää mua ja ala kaveerata muiden tyttöjen kanssa.”

Kivi vierähtää pois Reguluksen sydämen päältä. Hän ei osaa kuin hymyillä vastaukseksi.

bannu (c) auro

Melodie

• Banneri @ Crysted
Vs: Tyttöjen juttuja (S, Regulus/Barty, raapalesarja, 1/x)
« Vastaus #1 : 26.01.2019 22:29:05 »
Hieno idea! Eipä tule itsellekään mieleen trans-ficcejä.

Ihanaa että Barty otti uutisen vastaan noin hyvin. <3 Ja keskustelu oli jotenkin nelitoistavuotiasmainen! Suuria asioita mutta kepeähkö tyyli.

Jännä nähdä, mihin suuntaan Regulus nyt kehittyy kun tyttöidentiteetti on vahvistumassa! Harmi että paritus on vain mietona!

cassialma

• tuulenpesä
« Vastaus #2 : 12.02.2019 20:05:17 »
NONIIN täällä minä nyt olen! Päivän myöhässä! Kommentoimassa! Sinä olet ihana! Niin kuin tekstisikin! Sillettiin!

Okei. Eilen oli kamalasti juttuja ja tänään on ollut juttuja joten, ah, olen huono kun aina lupaan ja sitten tulen myöhässä lunastamaan ne. :--D Enkä nyt oikein tiedä osaanko sanoa mitään kovin järkevääkään, haha, lol. MUTTA KUN tämä teksti!! Mitä ihmettä! Ihana! Ihanaihanaihana. Minäkään en ole tainnut koskaan ennen (= siis en ole) lukea aiheesta, miten ihanaa, miten freesiä! Oi kamalaa kun minä olen aivan hirveässä kommenttiruosteessa, ja vähän finiruosteessakin, vielä. Mutta!!

Ääni käpertyy hänen kurkkuunsa kuin säikähtänyt siili.

Minä olin tälleen <3_<3 mikä siili, tuiii, en kestä. Kuin söpösti kerrottu! Muutenkin tämä aloitus oli niin kovin höttöinen, herranjestas, ihanaa vaihtelua. Tämä oli silleen lämmin, höppänä. Ei sellainen niin sokerinen että hampaissa olisi rouskunut, mutta silleen. Ihanan lämmin, elämän makuinen. Miä niin tykkään siellä angstissa velloa että tälläinen vähän kevyempi kama. Se on ihan tervetullutta. <3

Ah, joo. Mitähän vielä! Kaunista oli kirjoituksesi, taas. Miä niin voisin sinun tekstejä lukea ihan maili kaupalla, mut obviously, minä otan aina sen mitä vain saan. Vaikka sitten tämmöisen vähän lyhkäsemmänkin (:---() siehän voisit ruveta suunnitteleen jotain pidempää Potter-ficciä!! On ollut vähän ikävä! Miä niin voisin sellaista lukea. Ah. Miten ihana ajatus.

JOOO! Mutta sellaista. Tämä on hieno. Minä pidän tästä. Minä pidän sinusta. Olet taitava kirjoittaja. Kirjoita lissää. Potteria tai mitä tahansa. Pus!

Jatkoa. *__* <33
« Viimeksi muokattu: 12.02.2019 20:07:00 kirjoittanut cassialma »

flawless

• Deathbat
  • Administrator
  • Folie à deux
« Vastaus #3 : 07.06.2019 16:10:29 »
Tämä oli jotenkin tosi söpö. Viaton jopa. En tiedä jäikö mulle vaan tekstin sävystä sellainen olo vai mistä, mutta koin hahmot aika nuoriksi tässä vaiheessa. Jollain lailla tässä oli sellaista lapsekasta tapaa katsoa elämää, ja se oli musta kovin virkistävän tuntuista vaihtelua kun oon viime aikoina lukenut enemmän vaan niin kovin aikuisista jutuista. Tämä oli siihen kivaa vaihtelua, jotain kevyttä. Otsikko on musta ihan superihana, tykästyin siihen hirmu paljon. Se on mun mielestä hyvin samanlainen sävyltään kuin tämä teksti. Tuo vaan on niin hyvin oivallettu, oi voi, mä vaan tykkään tuosta niin kovin. Tyttöjen juttuja kuulostaa niin ihanan viattomalta mutta leikkisältä.

Lainaus
Ääni käpertyy hänen kurkkuunsa kuin säikähtänyt siili.
Tää on ehkä suloisin lause missään ficissä ikinä!

Lainaus
”Kai me silti pysytään ystävinä?” Barty kysyy yllättäen. ”Ettet sä hylkää mua ja ala kaveerata muiden tyttöjen kanssa.”
Aww. Tämä oli paitsi söpö (kuinkahan monta kertaa tän kommentin aikana käytän tuota sanaa) mutta toisaalta myös tosi uskottavan tuntuinen kohta. Tykkäsin siitä, kuinka Barty aiemmin suhtautui sukupuoleen niin harmittomana ja ei-niin-mullistavana asiana, mutta sitten taas sen avarakatseisuuden vastapainoksi tässä oli perinteisiä sukupuolirooleja vahvasti sisäistettynä. Koska pojat on kavereita poikien kanssa ja tytöt tyttöjen. Tuollaiset asiat varmasti iskostuvat jo aika nuorina.

Tämä oli kiva aloitus tekstille. Helppolukuinen ja kevyt, ja noh, kerta kiellon päälle, söpö. Kiitos tästä, odotan mielenkiinnolla miten tämä etenee. Kiinnostava ja erilainen aihe ainakin!

by Sokerisiipi