Kirjoittaja Aihe: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale  (Luettu 4490 kertaa)

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« : 24.08.2011 11:10:47 »
Nimi: Uskomaton otus
Kirjoittaja: Brangwen
Ikäraja: S
Henkilöt: Posityyhtynen, Ron
Vastuunvapaus: Kaikki kunnia JKRälle, en saa tästä rahaa.
A/N:  Bongaa sata syytä, miksi Brangwenin ei pidä saada ideoita puolenyön jälkeen.


Isi, isi, anna pöllönami!

‒ Tuo lintu on ihan kaista, se katkaisee kohta siipensä, jos ei lakkaa suihkimasta ympäri häkkiään.

Isi, isi, kato mitä mä osaan! Kato, kato, kolmoiskierteellä!

‒ Anna sille pöllönami, jotta se rauhoittuu.

Namia! Jee! Kgggg? Isi, isi, auta! Mä tukehdun!

‒ Ihan oikeasti, toisilla on apaattisia kissoja, toisilla vielä apaattisempia kultakaloja. Miksi minä olen ainoa, jolla on ikiliikkujapöllö?

Anna toinen pöllönami, jooko? Alan muuten uudelleen suihkia.

‒Uskomaton otus.

Niin oonkin, mutt just sen takia sä mua rakastat. Ja kato, isi, mä osaan roikkua ylösalasin häkin katosta!

‒ Mitä minä tuon kanssa oikein teen?

Rakastat ja ruokit!


There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #1 : 24.08.2011 18:47:27 »
Mitäpä tähän voisi sanoa? ;D

Posityyhtysen ääni on ihana, tuollainen pikkaisen hyperenergisen höyhenkasan ääni. ;D Ja Ron kuulostaa ihan itseltään. Valittaa paljon, mutta oikeasti rakastaa pikkuista pöllöään. :D
Hajoilin muuten tuolle ikiliikkujapöllölle. ;D

Tämä sai hymyn huulille, kiitos tästä.
wooooop
Ava: Ingrid

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #2 : 26.08.2011 10:52:01 »
Ihanaihanaihana  :D Itsekin joskus harkitsin tekeväni Hedwigin näkökulmasta jotakin. Esim kun Harry on pahalla mielellä lukkojen takana Likusteritiellä ja Hedwig näykkäisee sitä nätisti sormesta ja et mikä sen näykkäisynkin motiivi on ja silleen. Nythän mä kuule haastan sut tekeen sellasen!  :D Posityyhtynen kuulostaa vähän hellyydenkipeeltä kissalta. Tai sitten siitä Kiroileva Siili-sarjakuvasta siltä Afrikan kääpiösiililtä joka on vähä hölmö ja innokas  :)

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #3 : 26.08.2011 11:16:20 »
Frederica:  ;D  pöllönami!!!!
Fubuki: Kiitos! Haaste vastaanotettu. Posityyhtysen innoittajana taisi tosin olla Frederica eikä kissa  :D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #4 : 26.08.2011 11:46:56 »
Hahah Frederica on niin innokas otus että meinaa tukehtua  herkkupaloihin  :D voin vain kuvitella

Antelope

  • Vieras
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #5 : 26.08.2011 17:00:35 »
Voi että! :3 Possu on kyllä niin suloinen otus. ♥
Tykkäsin paljon. :-*

Lainaus
Niin oonkin, mutta just sen takia sä mua rakastat. Ja kato, isi, mä osaan roikkua ylösalasin häkin katosta!


Antelope :-*

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #6 : 26.08.2011 17:03:17 »
Antelope: Kiitos!! Eikä se oo kirjoitusvirhe vaan mun omalaatuinen tapani kirjoittaa puhekieltä  ;D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Penber

  • Vieras
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #7 : 26.08.2011 17:29:48 »
Aw :----). Vähäkö suloinen ficci! Just yks päivä mietin, et Possusta pitäis lukee jotai! Mut jostai syystä siitä ei paljon paljon ole kirjoitettu. Oon aina tykänny Possusta, koska se on nii pieni ja hulivili höperö ja tässähän se just oliki sellainen. Rakastuin tohon sen "isi, isi"-hokemaan.

Ja vaikka Ron aina valittaa, nii salee se vaa rakastaa Possua! n___n

Toi suihkia sana on tosi hauska. En nyt ainakaa heti muista törmänneeni siihen aikaisemmin. Mut se todella sopi Possun luonteeseen. Mutta joo. Olit saanut hauskasti Possun idean tähän tariaan, vaikkei tämä kovin pitkä ollutkaan. Tuli tosi kiva fiilis lukijalle.

Pena kittää : )).

Antelope

  • Vieras
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #8 : 26.08.2011 17:30:02 »
Aa okei. :D Ajattelinkin ehkä, että se ei ollut kirjoitusvirhe, kun puhekieltä kirjoitit, mutta kun itse kirjoittaisin todennäköisesti "mut" enkä "mutt", niin... :D

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #9 : 26.08.2011 18:08:31 »
Penber: Kiitos! :D  Possu on ihana. Väittäisin tosin, että mestaritar JKR itse käyttää muutamankin kerran Possusta puhuessaan verbiä suihkia.
Antelope:  ;D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Soracte

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 298
  • 20032011
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #10 : 05.09.2011 22:06:30 »
Oij miten söpö Posityyhtynen osaa olla :) Tässä ficissä on hauska kerronta, ja ihania sanavalintoja. Niin ja sait mut ajattelemaan vähän kivemmin Possusta.

Lainaus
Isi, isi, kato mitä mä osaan! Kato, kato, kolmoiskierteellä!
Haha, ihana duracell :D
Todellisuuden tuntu huumaa pään
Ava - Haava

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #11 : 06.09.2011 16:03:23 »
xxSofi: Kiitos! Possu-duracel on saanut vaikutteita yhdeltä duracel-ficcaajalta  :D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 043
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #12 : 05.03.2020 21:10:02 »
Aa, tää oli niin söpö ja ihana! Alkoi hymyilyttämään ihan kamalasti, ja se oli tälle illalle enemmän kuin tarpeen. Posityyhtysen ajatukset olivat niin tunnistettavia ja hahmolleen sopivia. Se, kun on kirjoissakin ihan joka suuntaan sinkoileva iloinen, yliaktiivinen höntti. Ja sitten Ronin ikuinen tapa osoittaa hellyyttä: ainainen ruinaaminen ja päivittely, vaikka tosiasiassa Possu hänelle hirmu tärkeä onkin! Tää raapale oli niin tunnistettava ja hellyttävä kaikin puolin.

Iso kiitos tästä hyvänmielen pikkuficistä, pidin hurjasti!!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #13 : 05.03.2020 22:06:03 »
Sokru linkkasi tämän ja hyvä että linkkasikin, koska tästä ei enää kyllä hyvänmielen fikki parane! Vaikka en omistakaan lintua, pystyn silti jollain tasolla lemmikinomistajana samaistumaan Ronin lievään turhautumiseen mutta silti rivien välistä vuotavaan rakkauteen. Lemmikit on aivan ihania kaikkine ärsyttävinekin oikkuineen ♥ Kiitos tästä!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #14 : 05.03.2020 22:24:51 »
Voi kun lutunen pikku Posityyhtynen. <3 Pieni ja niin innokas toheltamaan. :D Ja vaikka Ron esittäisi että se on ihan pöhkö lemmikki, kaikkihan me tiedämme miten rakas se Ronille on. :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #15 : 06.03.2020 21:42:58 »
Oi minkä helmen täältä onkaan muut nostanut pinnalle. Posityyhtynen on musta ollut aina semmoinen söpö pieni ilopilleri ja hyvän mielen tuulahdus Pottereissa, ja tää kyllä sopii siihen mielikuvaan todella hyvin. Juuri tollaista voin kuvitella Possun ajattelemaan ♥ Tää oli hauskasti kirjoitettu, vähän niin kuin tollasta vuoropuhelua Possun ja Ronin välillä, vaikka Ron ei ymmärräkään, mitä Possu hänelle vastaa.

Niin söpöä toi kun Possu kutsuu Ronia isiksi ja pyytää apua, kun meinaa tukehtua pöllönamiin ;___; ♥

Lainaus
‒ Mitä minä tuon kanssa oikein teen?

Rakastat ja ruokit!
Tää on kyllä suoraan jokaisen lemmikinomistajan elämästä :D Samaistun.

Olipa söpö pieni fici. Tykkäsin ^^ Tästä tuli hyvälle tuulelle.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kuusama

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #16 : 21.10.2021 18:27:34 »
Varmaan söpöintä mitä olen koko vuonna lukenut. (Tai siis varmasti) Possulle en ole ikinä uhrannut montaakaan ajatusta,  mutta onhan se ihana kaikessa hyperaktiivisuudessaan.

Kiitos tästä. Hymyilen vieläkin  <3

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Uskomaton otus, S, Posityyhtynen, raapale
« Vastaus #17 : 29.12.2021 22:57:36 »
Teksti Posityyhtysen näkökulmasta, voi mikä sympaattinen löytö! :-* Kirjoissa Ronin nuiva suhtautuminen touhottavaan pikkupöllöön oli huvittavaa luettavaa, mutta vielä hauskempaa on päästä kurkistamaan pöllön itsensä näkökulmaan. Kyllähän se ehdottomasti ansaitsee oman äänen, ja sillä voisi hyvinkin kuvitella olevan paljon persoonaa ja kerrottavaa niin kuin tämä tekstikin osoittaa. Tällainen ylienerginen, asiasta toiseen poukkoileva ajatuksenjuoksu ja kommunikointi sopii Posityyhtyselle mitä mainioimmin. Harmin paikka, ettei Ron mokoma ymmärrä, ettei Posityyhtynen suinkaan ole hyödytön vaan uskomaton otus, joka osaa yhtä sun toista, kuten lentää kolmoiskierteellä!

Rakastat ja ruokit!
Niin. Juuri näin. :D Pöllönomistajan a ja o!

Kiitokset tästä herttaisen hauskasta iltalukupalasta, pidin kovin! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day