Kirjoittaja Aihe: Pullonpyöritystä, slash, one-shot, S  (Luettu 3225 kertaa)

taikatiuku

  • ***
  • Viestejä: 83
    • Tumblr
Pullonpyöritystä, slash, one-shot, S
« : 10.08.2009 23:46:25 »
Kirjoittaja: teea
Ikäraja: S
Paritus: Niklas/Anton
Yhteenveto: Hemmetin pullonpyöritys. Se oli aivan varmasti maailman typerin leikki, johon hän ei enää koskaan menisi mukaan.
A/N: Tällainen spontaanisti kirjoitettu lyhyt söpistely

Pullonpyöritystä



Piip Piip.

Anton tuijotti kännykkänsä näyttöä. Niklas. Kukapa muukaan.

Mihin sä katosit hei? Et kai sä pelästynyt tai jotain? Ei ollut tarkoitus.


Anton naputteli viivytellen viestin.

No en, en. Tuli vaan huono olo. Hän valehteli.

Vastaus tuli nopeasti.

Ootko varma, että tuli huono olo? Ei sun ois tarvinnut karkuun lähteä ;)Mut oikeesti…sori, jos se meni liian pitkälle.


Hemmetin Niklas. Hemmetin syntymäpäiväjuhlat. Hemmetin pullonpyöritys. Se oli aivan varmasti maailman typerin leikki, johon hän ei enää koskaan menisi mukaan. Ja hemmetin terästetty mansikkabooli.

Mä mitään karannut.
Poika laittoi ärsyyntyneesti, vaikka tiesikin kuulostavansa lapselliselta.

Etpä! Jätkä vaan katos sanomatta sanaakaan, Ville ja Ottokin ihmetteli mihin sä jouduit. En kai mä niin huonosti pussannut;D

Paskat. Mistä vetoa, että Niklas jaksaisi jauhaa tästä yläasteen loppuun asti? Oliko Villen ja Otonkin ollut aivan pakko vielä yllyttää ihan hulluna, kun tyhjä kaljapullo oli ensin vinhasti pyörittyään osoittanut Antonia ja sitten Niklasta suukon merkiksi?

Hah. Onko pakko muistuttaa? Sitä paitsi leikkiähän se vaan oli.

Vastaus tuli alta aikayksikön. Anton epäili pojan olevan joku hiton pikakirjoittaja.

Leikkiä ja leikkiä... Arvaa muuten, missä mä oon?

Piip.

No? Sängyssäs runkkaamassa?


Piip.

Eip! Teijän takapihalla… mutta en runkkaamassa, idiootti, vaan just nyt yritän heittää käpyä sun ikkunaan.


Mitä se nyt, Anton mietti hermostuneesti. Vatsassa kuitenkin heräili muutama perhosentapainen aivan kuin sen suukonkin aikana. Se oli yllättänyt pojan melko totaalisesti. Hän oli suostunut siihen vain, ettei olisi näyttänyt aivan nynnyltä. Niin no, taisihan sillä boolillakin olla oma osuutensa asiaan, mutta joka tapauksessa hän oli varautunut sen olevan pelkästään ällöttävää. Sitten kun Niklaksen samettiset huulet olivatkin äkkiä toisen pojan omia vasten, hän ei ollutkaan asiasta aivan niin varma.

Samassa mainittu käpy kopahti lasia vasten. Työnnettyään päänsä epäilevästi ikkunasta ulos kohtasi Anton mustatukkaisen pojan virnistelevät kasvot ja viiruiksi muuttuneet vihreät silmät.

”Mitä sä täällä teet, kahjo?” tuli kuiskaus ikkunasta.

”Ehkä mä tulin hakemaan toisen pusun”, Niklas sanoi ja virnisteli toisen järkyttyneelle ilmeelle.  

”Just.”

”Saanks mä hei tulla sisälle, mulla alkaa olla pikkasen kylmä?” Niklas kysyi sitten ja kiersi kätensä ympärilleen sanojensa vakuudeksi. Toinen oli lähtenyt ulos vain t-paidassa syyskuiseen yöhön.

”Tuu nyt sitte.”

Mustatukkainen rupesi kiipeämään seinän vieressä olevia paloportaita tottuneesti, olihan hän kavunnut ylös Antonin huoneeseen monta kertaa aiemminkin. Sisään päästyään poika istui muitta mutkitta sängylle.

”Mikä sulle oikeasti tuli?”

”Kai mä vähän hämäännyin. Tai siis yllätyin” Anton päätti olla rehellinen.

”Niinkun huonolla tavalla vai?”

”Ei välttämättä…”

”Hyvä”, mustatukkaisen toinen suupieli kohosi tyytyväisenä. ”Nimittäin, kun musta se ei ollut ollenkaan huono juttu”. Poika jatkoi rohkeasti ja vielä rohkeammin hivuttautui toisen pojan kylkeen kiinni.

Anton istui hiljaa, mutta ei voinut kiistää toisen pojan vartalon tuntuvan mukavalta itsessään.

”Saaks mä kysyy yhtä juttua? Kun mä mietin, että olisko se susta paha, jos niin kävis ilman sitä pulloa?”  Niklas kuiskasi.

Anton mietti hetken, ”Ei nyt niin paha.”

Noin kymmenen sekunnin kuluttua Anton olikin muuttanut mielensä pullonpyörityksen typeryydestä.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:07:04 kirjoittanut Scarlett »
There was chocolate. Life would go on.

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #1 : 11.08.2009 00:14:19 »
Aww , ihanaa uutta teinislashsöpöilyä ^^

Joo. Siis , mä tykkäsin tästä. Sä vaikutat hyvältä kirjoittajalta. Tää originaali oli tämmöstä perusteinislashfluffia , juoni ei ollu mitenkään erikoinen muttei myöskään ihan kuluneimmasta päästä. Mä virnistelin täällä lukiessani tätä , varsinkin noi tekstarit ja toi kävynheittojuttu sai mut miltei hihittelemään tääl yksinäni : D

Lainaus
Leikkiä ja leikkiä... Arvaa muuten, missä mä oon?

Piip.

No? Sängyssäs runkkaamassa?

Piip.

Eip! Teijän takapihalla… mutta en runkkaamassa, idiootti, vaan just nyt yritän heittää käpyä sun ikkunaan.
Haha , mun oli pakko quottaa toi käpyhomma vaikka mainitsinkin siitä aiemmin , tää oli vaan niin söötti kohta : D

Sitten. Mun piilevä pilkunnussijani bongas yhen virheen täältä.
Lainaus
Kai mä vähän häämännyin.
Yks ä-kirjain liikaa : )

Mutta joo , hyvin kirjoitettua tekstiä ja sillai. Kiitos tästä : )
Avatar Haavalta, kiitos!

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #2 : 11.08.2009 14:40:39 »
Aww, tää oli söpö 8)))

En osaa sanoa muuta :D

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

taikatiuku

  • ***
  • Viestejä: 83
    • Tumblr
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #3 : 12.08.2009 01:29:25 »
Oi, kiitos ihanista kommenteista. Myönnän kyllä heti, ettei tämä juonellisesti mikään helmi ollut, mutta hauska kuulla, että tää huvitti jotakuta :)

Kiitti myös wonderboy, että huomasit ton kirjoitusvirheen, se on korjattu.
There was chocolate. Life would go on.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #4 : 13.08.2009 17:12:44 »
Kuten wonderboy, minäkin hihittelin täällä itekseni tälle :D Tai siis noille ihanille kohdille, joista aiemmin jo mainittiin. Tosiaan perusslashiahan tämä oli, mutta viihdyttävää sellaista! Kirjoitat hyvin ja tätä oli miellyttävää lukea ^^ Juu en osaa sanoa enempää, siis kiitos tästä :)
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Sof

  • ***
  • Viestejä: 104
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #5 : 13.08.2009 18:57:37 »
Voi, tämä oli todella söpö! <:

Lainaus
Leikkiä ja leikkiä... Arvaa muuten, missä mä oon?

Piip.

No? Sängyssäs runkkaamassa?

Piip.

Eip! Teijän takapihalla… mutta en runkkaamassa, idiootti, vaan just nyt yritän heittää käpyä sun ikkunaan.


wonderboy lainasikin jo tuon kohdan, mutta minun oli pakko tehdä samoin, koska se oli niin ihanan suloinen ja äää. Käpyjä. <: Kävyt on kivoja. Paitsi silloin kuin niiden päällä joutuu hyppimään viikon, mutta se ei nyt liity tähän.

Okei, öö. Tämä oli lyhyt. Ja tämä oli perusteinislashfluffya. Mutta. Tämä sai oikeasti hyvälle tuulelle. Teksti sai hymyilemään ja naurahtelemaan. Nuo tekstarit olivat niin söpöisiä. :3

Hmm, kommentoin vielä huonommin kuin yleensä. Anteeksi.  :-\ Mutta joka tapauksessa pidin tästä, joten kirjoita ihmeessä lisää tämmöisiä tai vaikka joku pidempikin juttu.

-S
That's the way the cookie crumbles.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #6 : 13.08.2009 19:02:45 »
Ahh, voiko näin ihanaa ees olla..?
Musta tuntuu että mä kuolin taas, aww. *w*
Mä oon nyt niin sekaisin, että rakentavasta ei kuulu mitään. Kieriskelen vain awwwwitus puuskassani.. <3
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Pullonpyöritystä
« Vastaus #7 : 04.10.2009 19:38:53 »
Söpöä!!!
(mun on nyt pakko lukee sun koko tuotanto läpi, kun jäin koukkuun sun kirjotustyyliin jo kahden muun ficin aikana)
Perusteinislashfluffya, kyl kyl. Mutta ei se haittaa! Söpöä se oli silti.

Niinkuin joku tssa jo sanoikin, kävyt on kivoja. Niist voi tehdä käpylehmiä ja kaikkee muuta kivaa. Mutta sillon ne ei oo kivoja, kun niitä on koko piha täynnä ja niitä pakotetaan keräämään sellaset pari miljoonaa... nimimerkillä kokemusta on.

Ja sitten vaan etsimään seuraavaa <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 268
Vs: Pullonpyöritystä, slash, one-shot, S
« Vastaus #8 : 26.02.2021 21:00:50 »
Stalkkerinapin takaa löytyy kyllä kivoja aarteita :D Huomasin tämän tuossa aikaisemmin päivällä ja nappasin odottamaan sopivaa hetkeä.

Vaikka tällä tekstillä on ikää jo yli kymmenen vuotta, niin tämä toimii kyllä edelleen! Tämmöinen teinipoikien pullonpyörityshöntsäily on oikein mukavaa luettavaa. Se, mistä tykkäsin erityisen paljon oli se, että varsinainen pelitilanne oli jo ohi ja tässä käytiin sen jälkipyykkiä läpi. Kun tilanne sitten kääntyikin tuohon suuntaan, niin sekä lukija että hahmot olivat siihen todella tyytyväisiä :)

Ihana ja sopiva pieni palanen mistä tuli kiva fiilis. Joten jos kirjoittaja vielä käy täällä, niin toivottavasti huomaa että tekstiä luetaan edelleen!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!