Kirjoittaja Aihe: Kuunvalossa | S | James/Lily  (Luettu 1406 kertaa)

Ilona Bell

  • Hogwarts student
  • ***
  • Viestejä: 80
  • pitkät ficit😘😘
Kuunvalossa | S | James/Lily
« : 02.02.2019 11:52:31 »
Title: Kuunvalossa
Author: Ilona Bell
Beta(t): Ei ole
Genre: slice of life
Pairing: maininta James/Lily
Rating: S
Disclaimer: Rowling omistaa kaiken muun paitsi juonen

A/N Osallistuu FF-100 sanalla 036. Haju.



Kun kävelemme kuunvalossa, ajattelen vain sinua. Olen tuntenut sinut kahdeksan vuotta, ja olet samanlainen kuin silloin, kun näin sinut ensimmäisen kerran. Tuulenvire pyyhkäisee ylitsemme. Tunnen tuulen mukana sinun tuoksusi. Se on hieman vaniljainen, mutta siinä on mukana jotain, jota ei voi sanoin kuvailla.

Kävelemme rantaan. Aallot tyrskyävät, ja kaukaa kuuluu ukkosen jyrinää. Katson sinua, ja sinä hymyilet minulle. Punaiset hiuksesi kimmeltävät kuunvalossa, kuin niihin olisi ripoteltu pieniä tähtiä. Istumme maahan, vaikka kaikkialla on kosteaa. Istumme rannalla pitkään. Sanoit minulle haluavasi merelle, koska pidät sen tuoksusta, mutta minun mielestäni meri tuoksuu pistävältä.

Suljet silmäsi ja hengität meri-ilmaa. Näytät niin onnelliselta, että mieleni tekee suudella sinua. Ja teen sen. Vaikka tässä yössä ei ole mitään erikoista, se tuntuu taianomaiselta. Se vaikutus sinulla on minuun. Vaikka tuntisin vain sinun tuoksusi, hullaantuisin niin, etten pystyisi keskittymään tekemääni. Niin paljon rakastan sinua.

Istumme rannalla pitkään vain katsellen merelle päin. Kuu liikkuu taivaanrantaa kohti ja taivas alkaa kirkastua. Emme välitä siitä, makaamme vain hiekalla vierekkäin. Painaudut minua vasten, ja otan sinut syliini. Emme tarvitse sanoja kertoaksemme, kuinka paljon rakastamme toisiamme. Kaikki eleemme kertovat sen.

Pääsi alkaa nuokahdella, ja nukahdat syliini. Nousen seisomaan ja ilmiinnytän meidät kotiimme. Lasken sinut varovasti sänkyyn ja tulen viereesi. Kun alan vaipua uneen, leyhäytät hiuksiasi. Ja taas en voi ajatella mitään muuta kuin sinua.
💗Estrella💗
💗Madelein💗
💗Scarlett💗

btw, kirjoitan kaiken kännykällä