Kirjoittaja Aihe: Kirpeä syksy | S | romance, slash | Otava/Tokio | raapale  (Luettu 1309 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Ficin nimi: Kirpeä syksy
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Romance, slash
Paritus: Otava/Tokio

A/N: Tää teksti on Vilnalle, joka halusi fluffyä kirpeästä syksystä, villasukista ja kaakaosta, toivottavasti tykkäät! <3

Ruusunmarjapojat-sarja
(kronologisessa järjestyksessä viides)


Kirpeä syksy

"Miksi syksy on aina niin kirpeä?" Tokio kysyi poikaystävältään heidän istuessaan ulkona.

Vaahterapuun lehdet oli värjäytyneet ruskeiksi, punaisiksi ja keltaisiksi, tuuli riepotteli oksia ja puhalsi kylmästi naamaan.

"En mä tiedä, kai syksyn vain kuuluu olla sellainen, kirpeä", Otava vastasi.

Molempien käsissä oli mukavasti lämmittävä kupillinen kaakaota. Yleensä he joivat ruusunmarjateetä, mutta se oli loppunut edellispäivänä eikä kumpikaan ollut jaksanut vaivautua kauppaan.

"Tiedätkö Otava, mä tykkään susta ihan hirmuisasti", Tokio sanoi yhtäkkiä, kun hiljaisuus ei enää houkutellut.

"Mäkin susta. Ja sun keltaisista villasukista", Otava sanoi takaisin, virnistäen pienesti.

Tokio laski kaakaokupin käsistään ja kietoi villasukkien peittämät jalat toisen omiin. Otavan laskettua oman kuppinsa, Tokio tarttui tätä niskasta ja suuteli. Se ei todellakaan ollut mikään pikkupusu, vaan ihan kunnollinen, intohimoinen suudelma.

Eikä Otava ollut koskaan tykännyt Tokiosta enempää. Tai kirpeistä syksyistä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2018 16:58:38 kirjoittanut liljankukka »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 193
  • © Ingrid
Aaahh! ♡♡♡ Anteeksi kirjoitan tätä kommenttia puhelimella, kun koneen pistin jo kiinni. Haluan jo nukkua, kun tänään on ollut aika mitäänsanomaton päivä. Mutta eniveis, tää oli aivan jäätävän söpö!

Tykkään syksyisistä teksteistä, kun syksy on minun lempivuodenaika. Villasukat on minun lempisukat. Kaakao on heti kahvin jälkeen minun lempijuoma. Tässä oli kyllä ihana tunnelma ja tykkäsin todella paljon paljon. Pikkuhiljaa pojatkin alkaa tulla minulle tutuksi, on ne vaa söpöjä palleroita.

Sinulla on niin kiva tyyli kirjoittaa näitä rapsuja. Kiitos tästä, ihanaa kun kirjotit minulle! Siis minulle, vautsi. Oot höpsö, ily. ♡♡♡

liljankukka

  • Vieras
Kiitos paljon kommentista, Vilna, ihanaa että tykkäsit!! <333 Halusin kirjoittaa sulle pojista, kun aloit kerta heihin tutustumaan! :33

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Päädyin tämän tekstin pariin Etsi otsikko ja kommentoi -haasteesta, jonka tämänviikkoinen teemasana on syksy. Nimen luonnehdinta kirpeästä syksystä houkutteli minua, koska syksyssä tosiaankin on sellaista kirpeyttä ja kipakkuutta!

Onpa suloinen kaakaohetki syksyisissä tunnelmissa! Vähän jäin miettimään, missä ulkona pojat oikein istuksivat, kun ovat kaakaota sinne kantaneet ja Tokio on ilmeisesti ilman kenkiä, tai niin tulkitsen kun puhutaan villasukkien peittämistä jaloista (hui, tosin onhan ilman kenkiä usein mukavampaa, plus villasukat varmasti lämmittävät!), mutta toisaalta minusta on kivaa se, että tämä on tällainen hetkeen keskittyvä raapale, jossa ei selitellä liikoja. Tässä on vaikka mitä ihanaa: kaakaota, villasukat, koleaa tuulta ja värikkäitä lehtiä. Ihan syysfiilis tulee kyllä!

Hahmoista ei kovin syvää kuvaa ehdi tässä raapaleessa saada, mutta se ei varmaan ole tarkoituskaan, koska olet kirjoittanut heistä muitakin tekstejä, jotka varmasti osaltaan rakentavat hahmoja. Kovin suloisiltahan he kyllä vaikuttavat! Tokiosta tulee minulle jostain syystä sellainen kuva, että hän ehkä puhuu mitä mieleen tulee turhia stressaamatta, kun hän tässä kyselee hassuja syksyn kirpeydestä ja yhtäkkiä kertoo varsin avoimesti tykkäävänsä Otavasta. Sympaattinen Tokio, ja onhan Otavakin toki suloinen. Vähän aina kaihdan tällaisia erikoisia nimiä, mutta ehkä sekin on tottumiskysymys.

Kiitoksia tästä suloisesta syyshetkestä, tästä tuli hyvä mieli! :) -Walle
« Viimeksi muokattu: 04.10.2018 16:32:13 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

liljankukka

  • Vieras
Walle, kiitos paljon kommentista! <3 Tosi kiva, että pidit! Syksy tosiaan on kirpeä, pikkuhiljaa alkaa sen huomata taas :D Minä ajattelin, että pojat ovat terassilla ehkäpä, mutta en mitään maininnut, jotta jokainen voi itse ajatella mitä tahtoo :3 Tokio tosiaan on vähän tuollainen, varsinkin Otavan seurassa :D <3 Raapale ei tosiaan paljoa pojista kerro, mutta siihen on tosiaan syynä se, että heistä löytyy muitakin tekstejä. Ja erikoiset nimet taitaa tosiaan olla tottumiskysymys, itse rakastan sellaisia yli kaiken <3 Kiitos vielä kommentista! :>

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Mä päädyin tänne myös Etsi otsikko ja kommentoi - haasteen kautta. Tää haaste on kyllä kiva, kun löytää kaikkea söpöä!

Mä en oo ennen ollut syksyn ystävä, mut tänä vuonna syksy kiehtoo kaikkine väreineen ja pienenä kirpeytenä, kuten tässä sanotaan. Jotain tunnelmallista syksyssä on.

Pojista ei tässä saa kovin syvää kuvaa, mutta niin se raapaleissa usein on ja tässä pienessä tunnelma pätkässä se ei haitannut. Muodostin heille päässäni myös vähän ulkonäköä, joka on oikeastaan kivakin, että on sitä omaa vapautta, kun ei tiedä sen enempää.

Tunnelma oli kovin fluffyinen, mikä sopi tähän aamuun hyvin, kun mulla muuten on kovinkin kurja olo. Piristi mukavasti ja sain ajatuksia muualle.<3
Villasukat on kyllä niin syksyinen juttu! Ihan alkoi tehdä mieli kaakaota villasukkien kera, jonkun kainalossa!

Kiitos siis tämän aamun fluffy annoksesta pienen rapsun muodossa!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.