Kirjoittaja Aihe: Pullat uunissa | S | Sirius/Remus | 2/3  (Luettu 587 kertaa)

liljankukka

• flower princess
  • As cunning as a fox, as scary as a wolf
    • kuura runoilee
Pullat uunissa | S | Sirius/Remus | 2/3
« : 17.09.2018 17:00:35 »
Ficin nimi: Pullat uunissa
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Romance, draama, slash, mpreg, fluffy
Paritus: Sirius/Remus

A/N: Kaikki eri versiot raskaana olemisesta on peräsin irkistä, kiitos kaikki <3 Ei-finiläinen kaverini keksi hienon nimen, siitä kiitos hänelle <3

Pullat uunissa

Yksi
Sirius

15.10.1977

Oli kulunut kuusi viikkoa siitä, kun mä olin suudellut Remusta, kun se oli vastannut mun suudelmaan ja, kun me oltiin päädytty sänkyyn. Kaksi viikkoa siitä, kun Remus oli muuttunut, siitä oli tullut etäinen, ärtynyt ja yllättävän vihainen. Se ei ollut edes halunnut mua mukaan täysikuulla ja  se oli loukannut mua, vaikka en mä sitä tietenkään sille sanonut.

”Mikä mättää Anturajalka?” James kysyi, saaden mut hätkähtämään ajatuksistani.

”Mietin Kuutamoa”, mä huokaisin.

James istahti sängyn jalkopäähän ja huokaisi dramaattisesti. ”Mikä teillä kahdella oikein on?”

Taistelin punastusta vastaan ja yritin näyttää rauhalliselta, vaikka mun sisällä kuohui. En mä voinut kertoa Jamesille musta ja Remuksesta, tuskin se ymmärtäisi.

”Ei mitään! Tai en mä tiiä, kai se ei vaan halua olla mun kaveri enää”, mä kuiskasin hiljaa, ehkä se oli oikeasti totta.

”Hei, toi ei varmasti oo totta. Kuutamo rakastaa sua!” James huudahti ja läimäytti mua veljellisesti olalle.

Jouduin taistelemaan punastusta vastaan taas, James ei saisi tajuta mun ja Remuksen välillä olevan, tai olleen, mitään. En mä itsekään tiedä oliko mitään, ehkä Remukselle se oli vain seksiä, vain yksi yö ja nyt se vältteli mua, koska ei halunnut mun luulevan, että oli jotain muuta.

”Niin kai”, mä sanoin huokaisten ja käperryin peiton alle.

Hetken James vielä istui siinä ja taputteli mun jalkaa kiusallisesti, sitten se nousi ja mä kuulin vessan oven sulkeutuvan. Huokaisin helpottuneena, vihdoin kyyneleet sai valua vapaana mun poskille.

16.10.1977

Heräsin kolahdukseen ja katsoin yöpöydällä nököttävää herätyskelloa. Kello oli neljä aamuyöllä ja mua paleli. Erotin Remuksen hahmon pimeässä, se oli ilmeisesti tullut juuri takaisin, missä ikinä olikaan ollut.

”Remus?” Mä kuiskasin hiljaa.

Hetken se näytti siltä, että voisi vastata, mutta harppoi sitten nopeasti sänkyynsä ja käänsi selkänsä mulle. En meinannut saada henkeä, kyyneleet nousi silmiin ja tuntui, että keuhkot puristuisi kasaan.

Aurinko oli jo nousemassa, kun uni viimein tuli ja vei mukanaan.

Aamulla oli ihan järkyttävä päänsärky, en meinannu pysyä hereillä, silmät meinasi lupsahtaa kiinni ja pää notkahtaa puurolautaselle. Remus istui mua vastapäätä, tuijotteli ruokaansa ja näytti riutuneelta.

”Mikä sua vaivaa Kuutamo?” James pamautti yhtäkkiä, meinasin tukehtua juuri haukkaamani leivän palaseen.

Remus nosti päätään ja katsoi Jamesia tyhjillä silmillään. Se pudisti päätään, katsahti mua, raivo tuntui palavan sen silmissä, jotka oli hetki sitten olleet ihan tyhjät ja pakeni ripein askelin pois suuresta salista.

”No mee perään!” James huudahti ja viittoi kohti salin ovia, joista Remus oli hetki sitten kadonnut.

Nousin äkkisästi ylös ja juoksin Remuksen perään. Sydän hakkasi rinnassa, kun mä näin sen katoavan ulko-ovesta pihalle.

”Remus, helvetti soikoon odota mua!” Mä huudahdin, ääni särähti ja se sai Remuksen kääntymään.

”Mee pois Sirius”, Remus sanoi, sen äänessä oli tuntematonta kovuutta.

”Mitä mä tein väärin?” Mä kysyin, halusin epätoivoisesti vastauksen.

Remus katsoi mua hetken, sen silmissä oli jopa häivähdys surua, sitten se kääntyi ja lähti kävelemään pois päin.

”Vihaatko sä mua niin paljon ettet voi edes kertoa mulle mitä tein väärin?” Mä huusin sen perään, itku teki tuloaan ja mun ääni särähti.

”En mä vihaa sua… Etkä sä tehnyt mitään väärin”, Remus kuiskasi, kääntymättä katsomaan mua.

”No mikä sulla sitten on?” Mä huusin, mun naama oli varmasti punainen, kyyneleet valui mun poskilla ja oli vaikea hengittää.

”Mä olen raskaana, okei?” Remus huusi takaisin. Musta tuntui, että mun sydän pysähtyis.

”Mitä?” Mä kysyin, mua heikotti enkä saanut henkeä.

”Oon paksuna, hedelmöitetty, tiiätkö? Pullat uunissa, siemenet sisällä, tiineenä – ”

”Joo joo, mä tajusin kyllä! Mikset sä kertonut mulle?” Mä huudahdin äkkiä, ennen kuin Remus keksisi yhtään enempää versioita raskaana olemisesta.

”Mä ajattelin, että sä et haluais tätä lasta tai mua”, Remus mumisi hiljaa.

Mä kävelin Remuksen luo, tartuin sitä kädestä kiinni ja painoin suukon sen poskelle.

”Remus, mä rakastan sua, tietysti mä haluan sut ja tän lapsen, meidän lapsen”, mä sanoin hiljaa, joskus Remus oli vaan niin helkkarin jääräpäinen.

”Mäkin rakastan sua Sirius”, Remus kuiskasi, sen silmissä paloi intohimo.

Mä kiersin käteni sen lantiolle ja painoin huulet sen omille. Mulla oli ollut sitä ihan helvetin kova ikävä viimesten kahen viikon aikana ja yritin saada ne kaikki tunteet siihen suudelmaan.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2018 07:54:09 kirjoittanut liljankukka »
You wanted a rose
but I only had wildflowers

(sekasotku)

(ava & bannu by Waulish)

Uhkarohkea

• piilossa
  • ♥ heartbreakers
Vs: Pullat uunissa | S | Sirius/Remus | 1/3
« Vastaus #1 : 17.09.2018 17:27:56 »
Onpas höttöistä, selvästi taattua laatuasi :'D Sait nuo irkin ehdotuksetkin (minun mielestäni) hyvin tekstin sisään.
Jatkoa odotellessa!
[16:38] <@Odo> Uhis hanki samantien koko kerä punasta lankaa ja vedä se sellaseen solmuun et lopulta tajuat sen olevan yliarvostettua!

mut sä et enää puhu sille hempeitä
Ava & bannu: Auro

liljankukka

• flower princess
    • kuura runoilee
Vs: Pullat uunissa | S | Sirius/Remus | 1/3
« Vastaus #2 : 18.09.2018 11:57:25 »
Kiitos kommentista, Uhis! Kiva, että tykkäsit :3

Kaksi
Remus

14.1.1978

”Sirius! Meidän pitää mennä”, mä huusin ylös makuusaliin, kello oli jo kuusi ja meidän piti olla vartin päästä sairaalasiivessä.

Kuului kolinaa ja hetken kuluttua Sirius seisoi mun vieressä. Sen mustat hiukset oli pörröllä, posket punotti vähän ja harmaissa silmissä oli ilkikurinen pilke.

”Rauhoitu Kuutis, ei me myöhästytä”, Sirius toppuutteli mua.

Sirius kiersi kätensä mun ympärille ja suuteli mun huulia pikaisesti. Se tuoksui sitruunalta ja omenashampoolta, sen kädet oli lämpimät mun lanteilla ja musta tuntui paremmalta kuin koskaan.

”Sä oot ihana, mutta älä kutsu mua Kuutikseksi”, mä naurahdin ja pinkaisin pakoon.

”Hei, sä et saa juosta!” Sirius huudahti mun perään. Neljännellä kuulla raskaana ollessa liikkuminen ei ollut kovin vauhdikasta ja se sai mut muutamalla harppauksella kiinni.

”Sainpas”, se kuiskasi ja suukotti mun poskea.

”Herra Musta, herra Lupin. Ajattelin jo, että te ette tulekaan”, Matami Pomfrey sanoi tiukasti, kun me astuttiin sairaalasiipeen, kymmenen minuuttia myöhässä.

”Anteeksi matami Pomfrey, Sirius oli hidas”, mä sanoin ja naurahdin hiljaa Siriuksen ilmeelle.

Matami Pomfrey pisti mut makaamaan sairaspedille, pyysi nostamaan paitaa ylös niin, että maha paljastuisi ja heilautti sitten sauvaansa mun mahan päällä. Kohtaan, jossa sauva oli hetki sitten ollut, ilmestyi pieni kuva.

”Onko tuo…?” Sirius kuiskasi hiljaa ja puristi mun kättä.

”Se on teidän vauvanne, herra Musta”, Matami Pomfrey sanoi.

”Näkeekö siitä onko se tyttö vai poika?” Mä kysyin hiljaa ja tunsin Siriuksen puristavan mun kättä uudestaan.

Matami Pomfrey hymyili tiukasti ja osoitti pientä kuvaa. ”Kyllä voi, haluatteko te tietää?”

Katsahdin Siriusta ja hymyilin, kun näin sen nyökkäävän.

”Teillä on tyttö”, Matami Pomfrey sanoi ja Siriuksen halattua mua tiukasti, poistui työhuoneeseensa.

”Meillä on tyttövauva”, Sirius kuiskasi, sen silmät kiilsi ja se hymyili onnellisesti.

”Niin on rakas, niin on”, mä kuiskasin takaisin ja suutelin sen huulia.

27.5.1978

Sirius

”Mä oon lihava”, Remus lähestulkoon itki mun sylissä, kun me istuttiin meidän uuden asunnon sohvalla.

”Remus, sä et ole lihava vaan kahdeksannella kuulla raskaana”, mä sanoin ja silitin sen pyöreää vatsaa.

”Rakastathan sä mua varmasti”, Remus uikutti hiljaa, mun kävi sitä vähän sääliksi.

”Totta kai mä rakastan sua Remus, enemmän ku ketään muuta”, mä sanoin ja suutelin sen lämpöisiä huulia.

Remuksen ilme kirkastui vähän, mutta sen poskille valui kyyneleitä. Sen nyyhkäykset riipaisi mun sydäntä.

”Älä itke rakas. Mä rakastan sua kuuhun ja takasin, eikä mikään voi muuttaa sitä”, mä yritin lohduttaa sitä, painoin kevyitä suudelmia sen poskille, leualle, otsalle ja kaulalle.

”Mäkin rakastan sua”, Remus mumisi, kaapaten mun huulet intohimoiseen suudelmaan.

3.6.1978

”Hei Anturajalka! Missä Kuutamo on?” James huudahti ensimmäisenä astuessaan ulos takasta Lily vierellään.

”Hei Sarvihaara, Lils! Rem on olohuoneessa lepäämässä”, mä kerroin ja viittasin kohti olohuonetta.

Istahdin Remuksen viereen sohvalle, James istahti lempinojatuoliinsa ja Lily hänen syliinsä.

”Tänäänkö teillä oli laskettu aika?” Lily kysyi hymyillen.

”Joo tänään, pikkunen ei taida olla vielä tulossa”, Remus naurahti ja taputti pienesti vatsaansa.

”No, koskas te ootte ajatelleet hankkia jälkikasvua”, mä kysyin Lilyltä ja Jamesilta virnistellen.

”Sirius!” Remus ja Lily huudahtivat yhtä aikaa ja läpsäisivät mua, Remus takaraivoon ja Lily käteen.

”No mitä! Ihan aiheellinen kysymys oli”, mä sanoin puolustelevasti.

”Ei me kaikki haluta lapsia kahdeksantoista vuotiaana,  Sirius”, James sanoi ja nauroi mulle, kun näytin kieltä.

”Me taidetaan tästä lähteä kotiin päin”, James sanoi, kun kello löi sen merkiksi, että se oli jo kuusi.

”Kiva kun kävitte”, Remus sanoi hymyillen ja yritti nousta ylös sohvalta.

”Lepää sä vaan rakas, mä saatan Sarvihaaran ja kukkasen takalle”, mä sanoin ja suukotin sen poskea.

Kävelin nopeasti Lilyn ja Jamesin perässä takkahuoneeseen ja sanoin hyvästit.

”Nähdään taas Antura”, James vielä sanoi, ennen kuin katosi vihreisiin liekkeihin.

”Sirius!” Remus huudahti yhtäkkiä.

”Mitä?” Mä kysyin, kun pääsin olohuoneeseen.

Remus oli noussut seisomaan ja painoi vatsaansa, selvästi tuskissaan.

”Voihan helvetti.” Synnytys oli käynnistynyt.
You wanted a rose

(sekasotku)

(ava & bannu by Waulish)

Lyra

Vs: Pullat uunissa | S | Sirius/Remus | 2/3
« Vastaus #3 : 22.09.2018 14:11:56 »
Heissan ja terveisiä kommenttikampanjasta! Valitsin tämän tekstin, koska muistin kun puhuit tästä irkissä ja kaipasin sellasta hyvänmielen draamaa päiviini. Tässä oli tosi paljon sellasta edesauttavaa vuoropuhelua ja ongelmatkin selätettiin niin ihanan nopeasti, että tästä ei mitenkään voinut jäädä huonoa fiilistä. Pidin siitä kun Sirius pohti mitä oli kenties tehnyt väärin, eikä ollenkaan arvannut, että Remus toisaalla yrittää sulatella sitä, että on raskaana! (oli muuten jotenkin ihanaa, että tässä ei oltu ruvettu selittämään sitä mitenkään pidemmin, että miten mies voi tulla raskaaksi, vaan se vaan tapahtuu ja on ihan normaalia!)
Lainaus
”Oon paksuna, hedelmöitetty, tiiätkö? Pullat uunissa, siemenet sisällä, tiineenä – ”
HUIPPUA! En tiedä sanoisiko joku oikeasti olevansa tiinenä, mutta tekee tilanteesta sen verran koomisen, että varmasti on nauru lähellä. Sirius on niin suloinen kun se kertoo tahtovansa Remuksen ja lapsen. Rakkaudentunnustukset puolin ja toisin on myös ihanat!

Tässä seuraavassa osassa puolestaan oli sellasta kepeää vuoropuhelua, mikä sekin sai hymyn huulille. JA velhojen ultra! pieni kuva, ihan itkettää. tyttöhän se siellä. (luin muuten tuon yhden kohdan aluksi tyttöhauva ja vähän tuli ihmeteltyä ja piti pariinkin kertaan lukea uudestaan, että tajusin mistä puhutaan, vaikka olisihan sitä voinut kontekstista vähän mietttiä, että todennäköisesti siellä kuitenkin vauva on.)

Lainaus
”No, koskas te ootte ajatelleet hankkia jälkikasvua”, mä kysyin Lilyltä ja Jamesilta virnistellen.
Piakkoin ! :D Kaikkien välit oli jotenkin ihanan kepeät, kun oon viime aikoina lukenut hirveen ahdistavia sotaan liittyviä kelmificcejä. Tästä tuli vaan ja ainoastaan hyvä fiilis.

ja sieltähän se synnytys sitten alkaa. Toivottavasti kuullaan vikassa osassa jotain nimestä ja ehkä lapsuusvuosista! Kiitoksia tästä tekstistä oli ihanan hyväntuulista ja hymyilyttävää <3

Kiltit lapset näkyvät, mutta eivät kuulu. 

liljankukka

• flower princess
    • kuura runoilee
« Vastaus #4 : 27.09.2018 22:44:11 »
Lyra, kiitos paljon kommentista <33 Kiva, että tykkäsit :> Viimeisessä osassa on varmasti nimestä ja lapsuusvuosista! Niin ja tiineenä oleminen on eläinten juttu, mutta joku sitä irkissä ehdotti niin ajattelin, että miksei! Onhan Remus kuitenkin ihmissusi :D
You wanted a rose

(sekasotku)

(ava & bannu by Waulish)

Vendela

• Teeholisti
  • Maistuisiko kupponen teetä?
« Vastaus #5 : 27.09.2018 23:10:17 »
Kommenttikampanjasta hei!

Tämä teksti valikoitui loistavan nimenstä ansiosta luettavakseni. Toki valintaan vaikuttivat myös paritus (Sirremus on minun toinen OTP ;) ) sekä mpreg mihin olen hurahtanut kesän aikana. Ja varsin viihdyttävää luettavaa tämä olikin :)

Jotenkin nämä kaksi olivat tosi suloisia. Ensin Siriuksen pelot siitä että mitä tässä oikein tapahtuu kun Remus sivuuttaa hänet yhteisen yön jälkeen. Sitten kun kaikki selvisi olin yhtä hymyä ja nautiskelin pörröisestä siirapista. Sairaalasiivessä käynti oli varsin suloista ja että tyttö on sieltä tulossa, ihanaa. Mikä tulee tytölle nimeksi? Toivottavasti se selviää viimeisessä osassa!

Hieman jäin miettimään sitä, että kuina Remukselle käy täydenkuun aikaan? Voiko raskaana oleva ihmissusi käydä muodonmuutoksen läpi ilman että sikiö vahingoittuu? Toki voihan tämä olla siinä mielessä AU ettei Remus olekaan ihmissusi jolloin tuota ongelmaa ei ole, mutta oliko tuolla joku maininta täysikuusta. Itse olen vain törmännyt tällä parituksella mpreg-teksteihin joissa Sirius on ollut raskaana juuri tuon ihmissusi-homman vuoksi. Mutta raskaana oleva Remus on varsin hellyttävä ajatus, joten kiva lukea joskus näinkin päin :)

Jään odottelemaan viimeistä osaa, sillä kiinnostaa tietää kuinka tarina päättyy!

Vendela
I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

liljankukka

• flower princess
    • kuura runoilee
« Vastaus #6 : 27.09.2018 23:15:57 »
Vendela, johan olit nopea! Kiitos paljon kommentista ja kiva, että tykkäsit <3 Remus on ihmissusi kyllä. Mietin itse ihan samaa irkissä ja muistaakseni olisiko ollut rimps, joka sanoi, että keho suojelee lasta tosi hyvin tms. :D Tämä nyt on oma versioni niin ei sillä niin väliä, eihän oikeasti ole ihmissusia tai kovinkaan monia miehiä, jotka ovat raskaana :3 Nimi selviää varmasti viimeisessä osassa.
You wanted a rose

(sekasotku)

(ava & bannu by Waulish)