Kirjoittaja Aihe: Onnellinen | S | romance, slash | Aatos/Ruska | raapale  (Luettu 1095 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Ficin nimi: Onnellinen
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Romance, slash
Paritus: Aatos/Ruska

A/N: Mulla ei oikeasti ole minkäänlaista kokemusta nimenvaihdosta, tarkoitus ei ole loukata ketään.


Onnellinen

Kuulin kun etuovi kävi. Aatos oli kotona. Piilotin käsissä pitelemäni paperin selkäni taakse ja yritin olla hymyilemättä.

”Hei kulta”, se sanoi ja suikkasi suukon mun poskelle.

”No hei…” Mä kuiskasin ja suutelin sen lämpöisiä huulia.

”Mites sä oot noin innoissas”, se kysyi hämillään. En mä sitte vissiin ollutkaan peittänyt innostustani niin hyvin kun olin luullut.

”En mä oo innoissani, mitä sä puhut?” Mä sanoin, mutta tiesin ettei se uskoisi mua hetkeäkään.

”Älä huijaa! Hyväksyttiinkö se?” Aatos kysyi, sekin ihan innoissaan.

”Joo!” Mä melkein hypin onnesta, enkä edes yrittänyt peitellä sitä enää.

Näytin Aatokselle mun kädessä ollutta virallista paperia ja se hymyili säteilevästi.

”Vähänkö mahtavaa! Onnea rakas”, Aatos sanoi ja kumartui suutelemaan mua.

Mun poskelle tipahti muutama kyynel, koska mä olin vaan yksinkertasesti niin onnellinen. Mä olin ehkä onnellisin mies koko maan päällä, kun mulla oli niin ihana ja kannustava poikaystävä. Aatos oli aina ollut mun tukena ja rakastanut mua silloinkin kun mä en ollut itse rakastanut itseäni.

Aatoksen johdattaessa mut sänkyyn, en voinut kuin hymyillä. Ja voihkia, ehdottomasti voihkia.

Aijemmin kädessäni ollut paperi oli pudonnut lattialle.

Hyvä Ruska Mäkelä,

Pyyntönne on kuultu ja nimenne on nyt virallisesti muutettu.

Entinen nimi: Anniina Emilia Mäkelä
Nykyinen nimi: Ruska Niklas Mäkelä

Ystävällisin terveisin,

Saara Jokiluoma, Maistraatti

« Viimeksi muokattu: 06.08.2018 03:11:16 kirjoittanut liljankukka »

Sielulintu

  • Teen suurkuluttaja
  • ***
  • Viestejä: 799
Vs: Onnellinen | S | romance, slash | Aatos/Ruska | raapale
« Vastaus #1 : 05.08.2018 23:19:48 »
Tääpä oli ihanan iloista ja positiivista luettavaa. Tunnelma oli koko ajan jotenkin niin ehjän onnellinen ja innostunut, että tän lukeminen sai hymyilemään ja olemaan iloinen Ruskan puolesta. :)
Tän aihe on musta myös hieno, koska oman nimen vaihtaminen itselle ja omaan identiteettiin paremmin sopivaksi on luultavasti aina iso ja innostava asia. Niin ainakin voisin kuvitella, vaikkei itselläkään aiheesta omaa kokemusta ole.
Ruskan ja Aatoksen suhde ja tapa, miten he olivat toistensa kanssa oli myös tosi ihanaa luettavaa. Tuli sellanen tunne, että ne kaksi oikeasti sopivat hyvin yhteen, ja kaikki ainakin tällä hetkellä on tosi hyvin.
Kiitos paljon tästä piristävästä lukukokemuksesta. :)
Tervetuloa tutustumaan kirjoituksiini
ja seikkailemaan
tarinalabyrintin sokkeloihin

liljankukka

  • Vieras
Vs: Onnellinen | S | romance, slash | Aatos/Ruska | raapale
« Vastaus #2 : 01.09.2018 19:54:21 »
Sielulintu, kiitos kommentista! <3 Kiva että tykkäsit pojista ja että piristi! :>