Kirjoittaja Aihe: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna  (Luettu 4540 kertaa)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« : 14.09.2011 18:34:45 »
Name: Keltainen sateenvarjo
Rating: S
Pairing: Neville/Luna
Genre: fluffy, romance
Beta: ei
Disclaimer: Kaikki Harry Potter -universumin hahmot, paikat ja nimet kuuluvat J.K. Rowlingille. Teksti on tarkoitettu puhtaasti viihteelliseksi, eikä sillä tehdä rahaa.
A/N: Fanon10 & Canon10.




Keltainen sateenvarjo


Sadepisarat tipahtelivat verkkaisesti pumpulipilvien hattaroista Lunan paljaille olkapäille, nenänpäähän, ripsiin, tip tip tip. Nurmikolla vaimeasti korviin hiipivät askelten äänet seurasivat häntä koettaen kiriä kiinni tytön keveitä pikku hypähdyksiä isoin harppauksin. Muutaman juoksuaskeleen jälkeen Lunan pään päälle ilmestyi keltainen sateenvarjo ja vierelle ujo hymy.

Se oli tavallinen sateinen iltapäivä autioilla tiluksilla, mutta jokin tuntui molempien mielestä kovin epätavalliselta. Kaksi valtavirrasta eroon rimpuillutta polkua törmäsivät sinä päivänä kovaa päin toisiaan, ja vaikka Neville tiesi ihastuksen olevan vain typerä kemiallinen reaktio, hän pakotti vatsassaan lepattelevat perhoset aloilleen ja tarttui Lunaa kädestä. Hetkeä myöhemmin he vaihtoivat haparoivan suudelman tällipajun oksien ulottumattomissa, ja vaikka se ei tuntunutkaan juuri miltään muulta kuin limaiselta ja liian lyhyeltä, Luna tiesi etteivät kylmät väreet hänen selkäpiissään johtuneet kastuneista varpaista.

Hetken kaikki oli unelmaa, koska Nevillen valtamerisilmissä ei ollut pohjaa, Lunan silmissä sekoittui sileä rantahiekka ja mutalieju, Nevillen hiukset tuoksuivat mintulle ja Lunan takkuihin oli kuiskattu monta salaisuutta. Keltaisen sateenvarjon alle eivät yltäneet sadepisarat eivätkä maailman julmat sormet, sen alla heitä ei koskettanut mikään, eivät sateesta nahkeat lehdet eikä kostea ruohikko. Sen alla he leijuivat muutaman tuuman irti maasta, muutaman tuuman irti kaikesta. Keltaisen sateenvarjon alla oli turvallista olla käsi kädessä ja leikkiä hetken, että sen alle voisi jäädä ikuisuudeksi.

Ja yhä vuosien jälkeenkin he jaksoivat tarttua toisiaan kädestä ja hymyillä kuin sinä sateisena iltapäivänä, koska Lunan hymykuopissa piileskeli menninkäisiä ja Nevillen rakkaus oli sekin pohjatonta.

bannu by Ingrid

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #1 : 14.09.2011 18:38:53 »
EKA(;

Ihan uskomatonta kuvailua. Neville & Luna on yks mun lempiparituksista, on ne niin söpöjä (---:

Tosi upeesti kirjotettu, en voi muuta sanoa. Ainoa huono puoli ficissä oli se,että se loppui. Olisin voinu lukea tollasta tekstiä hamaan tappiin asti  ;D

~annicamaria
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

kanelimarja

  • kulissiolio
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Slytherin Pride
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #2 : 15.09.2011 13:02:41 »
Huaa, mitä on tämä ihanuus? :D  Neville/Luna on yksi uusia lempiparituksiani ja tämä pätkäisi armottoman pänttäämisen oikein mukavasti.

Tässä oli ihan älyttömän upeita kielikuvia ja etenkin nuo kursivoidut kohdat oli sietämättömän ihania. Tykkäsin erityisesti siitä, miten ensin Nevillen silmiä ja myöhemmin rakkautta kuvatiin pohjattomaksi - se toi vähän jotain ekstraa tähän ficciin, kivaa jatkuvuutta, jos se nyt on edes oikea sana.

En nyt keksi mitään järkevää sanottavaa :D Tämä oli suloinen, joten kiitoksia.

If I'm right then prove me wrong.

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #3 : 15.09.2011 15:36:56 »
Ihana.

Rakentavaa en osaa nyt antaa, mutta tykkäsin tästä. Ja noi kursivoidut kohdat: ♥

Todella upea ja söpö fic,

Nelxis

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #4 : 15.09.2011 17:28:19 »
Täälläkin sataa, mutta miks kukaan ei tuo keltaista sateenvarjoa mun pään päälle?  :o

Joo, jossain vaiheessa aattelin sanoa myös jotain järkevääkin - tai ainakin yritys on kova, joten yritä saada tästä jotain selvää. Aluks N/L oli musta jotenkin ällö, ehkä nähtyäni seiskaleffan se alko pikkuisen ärsyttää. Mutta se oli tietty kauan ennen sun tekelettä, joka sai mut rakastumaan kyseiseen paritukseen <3
The girl, who has dreams of.

Sterdela

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Save me self, me ship, me crew
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #5 : 15.09.2011 22:38:48 »
Tää oli kaunis.

Ja ihana. Awww<3 todellakin upeeta kuvailua!

Ahh tää oli ihana!  :-*

Kiiiiitos,
       Sterdela  :P
I had a dream
That I could fly
From the highest swing
I had a dream

Antelope

  • Vieras
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #6 : 17.09.2011 12:39:52 »
Voivoi, kun Neville ja Luna ovat ihania yhdessä. ♥

Olin myyty heti ficin nimestä lähtien. Järjettömän suloinen ja kaunis ficceröinen. Luna ja Neville olivat niin IC, että.

Luna/Neville-parituksella on mielestäni vähän hankalaa kuvata suudelmia yms. Koska se on vähän niinkuin salainen ihastus. Neville on niin ujo, ettei pystyisi kertoa Lunalle tunteistaan. Kuitenkin, tässä ficissä hahmot olivat IC. Olit onnistunut pitämään Lunan ja Nevillen luonteet selvinä, eivätkä ne olleet yhtään OC.

Mielestäni tämän parituksen oli ehdottomasti pitänyt tulla Pottereissa enemmän selville. Leffoista löytyi Luna/Nevilleä, mutta kirjoissa ei juurikaan, vaikka eikös Rowling sanonut, että Lunalla ja Nevillellä oli jotakin pientä säpinää kouluaikoina. Mielestäni Luna/Nevilleä on aivan ihana paritus, ja se tuntuu niin itsestäänselvyydeltä ja luonnolliselta, että joskus havahdun siihen, että hetkinen, eiväthän he edes päätyneet naimisiin. Hehheh, minun fanonissani, niin kuitenkin tapahtui...

Luna/Neville on suloinen paritus ja tämä oli ihana ficci heistä. ♥
Kiitos.


Antelope :-*


flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #7 : 05.10.2011 18:15:23 »
annicamaria, Neville/Luna on minunkin mieleeni, sellainen paritus josta on ajan myötä muodostunut minulle jo fanonia. Kiva kuulla, että sen lisäksi myös itse teksti miellytti, kiitän kovasti kehuistasi!

kanelimarja, pänttääsen lopettaminen ja Finiin siirtyminen kuulostaa jotenkin tutulta liikkeeltä :D Hienoa, ettet lopettanut pänttäämistä aivan turhaan, vaan pidit lukemastasi. Olen otettu kaikista kehuistasi, kiva kuulla että pidit. Kiitos!

Nelxis, kiitos positiivisesta kommentistasi! On aina kiva kuulla, että joku on pitänyt.

L.E, sanopa muuta. Minullekin kelpaisi sateenvarjonpitäjä vallan mainiosti, mutta eipä ole näkynyt... Kiva jos sain tämän myötä sinut tykästymään paritukseen, ja sitäkin kivempaa oli kuulla, että pidit. Kiitos!

Sterdela, kiitos hurjan paljon!

Antelope, en oikein osaa sanoa tuohon mitään. Ihanaa kuulla, että pidit! Minullekin Neville/Luna on yksi niistä harvoista fanoneista, jotka ovat pinttyneet niin tiukkaan, että melkein yllättyy siitä ettei kyseinen paritus olekaan canon. Siksi onkin kiva kuulla positiivista palautetta myös hahmoista, pyrin aina kiinnittämään huomiota hahmojen luonteisiin, ettei kenestäkään tule ainakaan kauhean OC. Hyvä juttu, jos näin ei ollut. Kiitos paljon kommentoinnista!

bannu by Ingrid

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #8 : 22.12.2012 20:25:21 »
Kommenttikampanjasta tervehdys!

Miten aloittaisin? No, Neville/Luna on minulle (taas kerran) hieman tuntemattomampi tuttavuus, mutta kyllä olen parituksella muutaman ficin lukenut. Nevillestä kyllä löytyy, mutta harmittavan usein painan ruksia, koska ko. herra ei ole pahemmin sytyttänyt, Lunakin harvinaisempi tuttavuus.

Alkulöpinöistäni selvittyä kerron, että fic oli kaunis. Suloinen, omalla tavallaan hieman höpsö (hyvällä) ja erittäin, erittäin ihastuttava. Aloitus oli herkkä, pidin siitä, maininta pumpulipilvistä oli ihana, tip tip tip jotenkin suloinen ja erikoinen, mutta mahdollisesti aikas yleinen. En tiedä. Hahmot olivat in character ja ko. paritus muutenkin rakastettava, N/L loppujen lopuksi sopii hyvin yhteen. Kursivoidut kohdat nättejä ja kertoivat, otsikko kuvasi yllättävän hyvin ja periaatteessa minulla ei ole melkein mitään valitettavaa kokonaisuudesta. ^^

Lopetus loi hyvän vaikutelman, kursivoituna mutta nätiskänä, ihastuttavana. Palatakseni, niin Nevillen valtamerisilmät olivat osuvasti kerrottu, kuvailusi runsasta mutta sopivaa, juuri täydellistä tämmöiseen lyhyeen mutta toimivaan tekstiin.
Lainaus
Hetkeä myöhemmin he vaihtoivat haparoivan suudelman tällipajun oksien ulottumattomissa, ja vaikka se ei tuntunutkaan juuri miltään muulta kuin limaiselta ja liian lyhyeltä, Luna tiesi etteivät kylmät väreet hänen selkäpiissään johtuneet kastuneista varpaista.
Kaunis ja vaikka virke onkin pitkä, se ei hämännyt, eikä pätkäisy olisi ollut välttämättä yhtä mahtava. Niin ja olen saanut käsityksen, että Tällipaju kirjoitetaan isolla. : D

Olen pahoillani, etten saa aikaan rakentavampaa, olet luultavasti kehittynyt tänä aikana, ja ei tämmöisessä pienessä ficceröisessä ole muutenkaan moitittavaa, piristi iltaa. Ja sait minut haluamaan lisää Neville/Lunaa. ^^ Kiitos.
Lainaus
Hetken kaikki oli unelmaa, koska Nevillen valtamerisilmissä ei ollut pohjaa, Lunan silmissä sekoittui sileä rantahiekka ja mutalieju, Nevillen hiukset tuoksuivat mintulle ja Lunan takkuihin oli kuiskattu monta salaisuutta. Keltaisen sateenvarjon alle eivät yltäneet sadepisarat eivätkä maailman julmat sormet, sen alla heitä ei koskettanut mikään, eivät sateesta nahkeat lehdet eikä kostea ruohikko. Sen alla he leijuivat muutaman tuuman irti maasta, muutaman tuuman irti kaikesta. Keltaisen sateenvarjon alla oli turvallista olla käsi kädessä ja leikkiä hetken, että sen alle voisi jäädä ikuisuudeksi.
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Funtion

  • Vieras
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #9 : 04.02.2013 01:19:28 »
Kaksi valtavirrasta eroon rimpuillutta polkua törmäsivät sinä päivänä kovaa päin toisiaan, ja vaikka Neville tiesi ihastuksen olevan vain typerä kemiallinen reaktio, hän pakotti vatsassaan lepattelevat perhoset aloilleen ja tarttui Lunaa kädestä.
:DDDDD !! Sherlock!! "Tiesi ihastuksen olevan vain typerä kemiallinen reaktio"... toi oli niiiiin Sherlockia! Anteeks, mut en nyt millään kykene muistamaan et tuo oli Neville. Anteeks. Anteeks.

Jotenkin sulla kesti hieman käynnistyä. Tuo ensimmäinen kappale oli tosi tahmeaa ja jäykkää, mutta sitten lopussa terästöidyit ja juuri kun pääsit siihen kirjoittamisen makuun, teksti loppui. Uaah! Enkä ihan ymmärtänyt, miks noi jotkut pätkät piti laittaa kursiivilla: oliko niihin tiivistetty jokin suurikin oivallus vai oliko se pelkkä tyyliseikka? Mulla ne kursiivit veti tekstin niin kallelleen et piti vähän päätäkin kallistaa ja siitä tuli vaa niskat kipeeks.

Tää kirjoitustyyli tässä oli ehkä vähän liian hempeä mun makuun. Kaunista, kaunista, en väitä vastaan, mut mä pidän ronskimmasta otteista. Toisaalta ehkä tällainen pienoinen utuisuus vaan sopii tekstiin, kun kyse on sentään Lunasta. Luna/Neville on muuten parituksensa jotain tosi söpöä!

Otsikko ei kuulu mun suosikkeihini, vaikka olihan se toki kuvaava... mutta myös armottoman tylsä. Joka tapauksessa,

Nevillen valtamerisilmissä ei ollut pohjaa, Lunan silmissä sekoittui sileä rantahiekka ja mutalieju

kiitos! <3

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #10 : 09.08.2021 02:32:24 »
Tervehdys Kommenttiarpajaisista, ja isot onnittelut voitosta, joka vihdoin ja viimein osui kohdalle! :-* Lähdin tutkimusmatkalle listaukseesi yövuoroni ratoksi, enkä päässyt kovin pitkälle, kun huomioni kiinnittyi tämän tekstin suloiseen nimeen ja Neville/Lunaan, joka on ehdottomasti yksi lemppariparituksistani. Kaikessa erilaisuudessaan ja omalaatuisuudessaan he sopivat toisilleen niin hyvin ja luontevasti, ja se tulee ihanasti ilmi myös tässä tarinassa. Se luonnehdinta, että kaksi valtavirrasta erkaantunutta polkua törmää toisiinsa, kuvaa mielestäni tämän parituksen potentiaalia ja luonnollisuutta todella osuvasti. Molemmat hahmot ovat hieman hyljeksittyjä, etäämpänä niistä normeista jotka saavat valtavirran kokemaan yhteenkuuluvuuden tunnetta keskenään, ja lämmittääkin kovasti sydäntä ajatella, että he löytävätkin toisensa ja oman yhteenkuuluvuutensa. Kirjoja lukiessani toivoin molemmille pelkkää hyvää, ja on niin ihanaa lukea tällaisia tekstejä, joissa he löytävät sen hyvän ja se vieläpä pysyy vuosikaudet. ♥ Niisk, olen ihan herkistyneessä mielentilassa täällä!

Runsas, värikäs kuvailu sopii minusta mitä mainioimmin tällaiseen tunnelmointitekstiin, joka keskittyy yhteen hetkeen ja sen merkityksellisyyteen. Lopun tulevaisuusmaininnasta välittyy sellainen fiilis, että tämä sateinen iltapäivä keltaisen sateenvarjon alla on kaikessa merkityksellisyydessään painunut niin hyvin muistiin, että sen vivahteet ja yksityiskohdat kantavat vielä vuosienkin päähän. Kauniin ja rauhassa viipyilevän kuvailun ansiosta kaiken pystyy näkemään selvänä mielessä, eikä pelkästään näkemään, vaan muutenkin aistimaan - esimerkiksi tip-tip-tipahtelevat sadepisarat ja sateesta nahkeat lehdet ovat niin eläväisiä yksityiskohtia, että huokailen sisäisesti ihastuksesta! Vielä ympäristökuvausta enemmän fiilaan kuitenkin itse hahmojen kuvauksia, etenkin noita kursivoituja kohtia - niiden vivahteikkuudesta ja muun tekstin joukosta erottuvasta painokkuudesta tulee minulle sellainen fiilis kuin pääsisin seuraamaan konkreettisesti sitä, miten ihastuneet ihmiset näkevät toisensa. Silmät eivät ole vain syvät, vaan ne ovat valtamerisilmät, eivätkä hiukset ole vain sotkuiset, vaan niiden takkuihin oli kuiskattu monta salaisuutta - assosiaatioita ja ajatuskulkuja, joihin heijastuu minusta niin kauniisti se tunnelataus, joka tilanteessa vallitsee ja jonka ihastuksen kohteen läsnäolo ja tarkastelu saa aikaan. Aaa, olen niin fiiliksissä! Pidän jotenkin kamalasti tällaisesta ratkaisusta, että tekstin rytmi ja rakenne ikään kuin hieman muuttuu kursivoitujen pätkien kohdalla - ne ikään kuin vievät mennessään, mikä täydentää loistavasti tarinan intensiivistä tunnepuolta.

Pidän siitä, miten ihan tavallisessa päivässä onkin myös epätavallisuutta, erityistä merkityksellisyyttä, ja siitä, miten suudelma on limainen ja liian lyhyt, mutta silti ihana. Tässä on sellaista miellyttävää realistisuuden ja aitouden tuntua, vaikka samalla tässä on paljon satumaista kauneutta - vastustamaton sekoitus, ja sitä paitsi myös aitous ja arkisuus on kaunista oikean ihmisen seurassa! Rakastan muuten sitä, miten kerrankin suudelma kuvataan limaisena ja liian lyhyenä, koska sellaisiahan ne aika usein ovat, vaikka fiktiossa ne monesti esitetäänkin täydellisen hekumallisina kaikin puolin. :D Tosiasia kuitenkin on, ettei limaisuuskaan tee suudelmasta huonoa tai vähemmän hekumallista!

Keltaisen sateenvarjon alla oli turvallista olla käsi kädessä ja leikkiä hetken, että sen alle voisi jäädä ikuisuudeksi.
Ihanaa, ettei hetki jää vain hetkeksi eikä leikki leikiksi. ♥ Nautin aina kovasti tällaisesta hetkellisestä eskapismista, kun voi päästää irti kaikesta ikävästä ja olla suojassa kaikelta pahalta vaikka sitten keltaisen sateenvarjon alla, ja erityisen ihanaa on se, jos siitä saa nauttia vielä monet kerrat, kun on rinnalla ihminen, jonka kanssa murheetkin on helpompi kantaa.

Kiitos kovasti yövuoroni piristämisestä, nautin tästä lukukokemuksesta täysin rinnoin! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #11 : 18.08.2021 19:53:13 »
Kiitos ihana Walle lämminhenkisestä ja päivää piristävästä kommentistasi! ♥ Veikeää, että tällainen kymmenen vuotta vanha tekstikin vielä jaksoi maistua ainakin jotenkuten :D Mäkin tykkään hirmu paljon Neville/Lunasta, he ovat molemmat kivoja hahmoja (etenkin Neville on ihana ♥) ja heissä on paljon samanlaisia piirteitä, mikä antaa paritukseen helpottavaa tarttumapintaa. Tosi kiva kuulla, että paritus oli tässä mieleinen ja toimiva! :3 Olen myös hurjan otettu kehuistasi kuvailua ja tekstin rytmitystä kohtaan, hurjan kivaa kuulla että pidit niistä!

Lainaus
Rakastan muuten sitä, miten kerrankin suudelma kuvataan limaisena ja liian lyhyenä, koska sellaisiahan ne aika usein ovat, vaikka fiktiossa ne monesti esitetäänkin täydellisen hekumallisina kaikin puolin. :D Tosiasia kuitenkin on, ettei limaisuuskaan tee suudelmasta huonoa tai vähemmän hekumallista!
Heh, tämä on kyllä tälleen jälkikäteen tarkasteltuna mun omakin lemppariasiani tässä. Harvoin ensimmäinen suudelma on mitenkään täydellinen. Mun ensimmäisessä suudelmassa mieheni kanssa mun hiukset sotkeutui meidän suihin ja se loppui vaan kikatukseen, mutta oli se silti ihana hetki siitä huolimatta, tai ehkä juuri siksi. Ja sitä paitsi, sitten on syy pussata heti uudestaan, kun ei ekalla kerralla mene putkeen ;D

Kiitos ihanasta kommentista vielä kerran ♥ Huippua että tästä on ollut iloa sun yövuoroon. Sun kommenttisi toi myös minulle vuorostaan paljon iloa ♥

Kiitokset myös Nidelle näin "hiukan" myöhässä kommentistasi! ♥ Vaikka oonkin surkean huono niihin vastaamaan, niin kommentistasi on ollut minulle paljon iloa niin tuolloin kuin nytkin, kun luin sen taas uudelleen. Kommenttisi oli vallan rakentava ja mukava, se hymyilytti minua vieläkin. Oli tosi kivaa lukea sun ajatuksia parituksesta ja ilahduin kovasti kehuistasi kuvailun suhteen. Kiitos mieltälämmittävästä ja nätistä kommentistasi ♥

Kiitos myös Funtion kommentista, mikäli foorumilla vielä satut joskus käymään! :)

bannu by Ingrid

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Keltainen sateenvarjo | S, Neville/Luna
« Vastaus #12 : 01.02.2022 21:15:36 »
Juhlahaasteen palkintoa tulin tänne sinulle jättämään :D Tämän poimin listauksestasi kauniin nimen ja söpön parituksen vuoksi ja ennakko-odotukseni niiden perusteella täyttyivät kyllä täydellisesti!

"Eikä miten ihana teksti!" oli ensmmäinen ajatukseni kun olin lukenut tämän loppuun. Oli vaan sellainen leveä hymy huulilla ja mietin miten osaan sanoa tästä yhtään mitään järkevää. Mutta sitten ajattelin, että ei minun ehkä tarvitsekaan sanoa mitään fiksua tai syvällistä, eikö pääasia ole että kerron miksi tykkäsin tästä niin paljon ja minkälaisia tunteita tämä herätti :D

Tämä paritus on jotenkin tosi ihana ja olen joskus miettinyt, että miksi nämä kaksi eivät oikeasti päätyneet kirjoissa yhteen. Koska leffoistahan sai vähän sellaisen kuvan, että Nevillellä ainakin oli tunteita Lunaa kohtaan :D Ja Luna itsessään on vaan niin ihana hahmo ettei hänestä voi olla pitämättä! Joten tosi kivaa kun olet kirjoittanut heistä tämmöisen suloisen pienen tekstin jossa he saavat toisensa :)

Pidin tosi paljon siitä miten olit kirjoittanut tämän. Tuli sellainen vähän utuinen fiilis, mutta sitten kuitenkin mukana oli hippunen realismia kun tuolla oli muun muassa tuo Nevillen ajatus ihastumisesta kemiallisena reaktiona. Eli voisi sanoa että tämä teksti kuvasi tosi hienosti näitä hahmoja, koska itse näen Lunan juuri sellainena haaveilijana ja Nevillen realistisempana vaikka ei kuitenkaan sellaisena inhorealistina jolla ei olisi ollenkaan huumorintajua.

Loppu oli tietenkin aivan liian ihana! Tuollainen vuosien jälkeenkin tuo ihan hirmuisen hyvän mielen kun saa tietää, että kyseessä ei ole ollut mikään yksi hetki vaan siitä on seurannut kokonainen yhteinen elämä. Ja vielä sellainen elämä missä kaikki on mennyt täydellisesti ♥ Sellaista toivoisi ihan jokaiselle :)

Kiitos tästä tekstistä! Olin tosi iloinen että valintani osui juuri tähän ja sain fiilistellä tämmöisen suloisuuden parissa tänä iltana :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!