Kirjoittaja Aihe: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg  (Luettu 2740 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Rakkauden mukula
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: Mpreg, draama ja raapale
Ikäraja: S
Paritus: Hagrid/Dobby
A/N: FF100 009. Kuukaudet sekä  WTF-haaste.  Minulla on oma raapaletopic, mutta tämän haluan laittaa erikseen, anteeksi.. ei se nyt vakaavaa ole :)


Rakkauden mukula

”Oletko nyt aivan varma tästä?”
”Tietysti mä oon.  Ja nyt olisi sitä paitsi liian myöhäistä katua”, Hagrid murahteli vieressään hermostuneesti pyörivälle kotitontulle. Hän itse oli puolimakaavassa asennossa sängyssä ja hieroi vatsaansa, joka kohosi normaaliakin suurempana kumpuna hänen edessään.
”Aloitkos sä sitten katua?” Jatkoi Hagrid.
”Ei – ei mitään sellaista! Dobby vain pelkää… eikö se satu sinuun?”
”Kuten mä sanoin olen valmis tähän. En kadu. Sitä paitsi”, Hagrid sanoi ja katsoi hymyillen huolestunutta kotitonttua. ”Mä haluun yhteisen muksun. Mä rakastan sua.”
”Niin… Niin Dobbykin rakastaa Hagridia.”
”No ei tässä sitten ole mitään ongelmaa. Meil on pian oma mukula. Sit me ollaan perhe.”
« Viimeksi muokattu: 26.12.2011 17:12:20 kirjoittanut Nukkemestari »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #1 : 26.12.2011 17:47:09 »
Äh, menit ja mainostit facessa :3
Mun rakentavat mukuloi ittensä jonnekin, mutta tää oli ihan tajuttoman söpö raapale. Voin jotenkin kuvitella raskaana olevan Hagridin ja ylihuolehtivan Dobbyn <3

Häpeän tätä aivotonta kommenttia.

- Fero
People go in one end, and meat comes out the other.

Tico

  • hyunseongin muidu
  • ***
  • Viestejä: 148
  • hakuna shida
    • Melkein aateliset
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #2 : 28.12.2011 00:08:09 »
Naamakirjassa mainostaminen kantaa hedelmää... ;D

Mutta no, tää on jotenkin söpö, jotenkin läppä, ja jotenkin ehkä karmivakin ajatus. Mutta siltikin loppujen lopuksi aika söpö ja hauska idea. :D Ihana perhe.
너 하나에 전부를 걸게
뼛속까지 날 다 걸게
판은 이미 기울어졌어
나를 위한 축배를 들어줘
ava cee moribarty

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #3 : 28.12.2011 00:17:01 »
Enpäs tullut pärstäkirjan mainosten perusteella, vaan ihan mesessä puhumisen takia! Ja tämän ficin. Pakkohan se on lukea.

Sen järkevämpää en voi sanoa kuin awww~ Hagrid ja Dobby ovat todella söpöjä yhdessä ja tämä oli oikein suloinen raapale.  Parituksesta tulee mieleen kaikkea kieroa ja tällaisen romanttisen suhteen kuvitteleminen on vaikeaa. Koska pelkkä parituskin toi kierouksia mieleen, niin entä sitten mpreg? Todellakin! Aluksi muuten kuvittelin Dobbyn olevan tuleva äiti, sillä se päällä tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Siitäkin huolimatta, että Hagrid on äidillisempää sorttia. Hyvin muuten onnistui Hagridin puhetyyli! Molemmat hahmoista olivat uskottavia ja luonnollisia. Muutenkin kerronta oli miellyttävää ja tykkään kirjoitustyylistäsi. Aika dialogipainotteinen, mutta ei siinä mitään.

Lainaus
Meil on pian oma mukula. Sit me ollaan perhe
Jotenkin niin Hagridia ja niin söpöä.
Kirjoita lisää tällä parituksella, sokerihöttöni!
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #4 : 28.12.2011 17:58:43 »
Ficci oli söpö ja hahmot nähdäkseni IC.

Silti on toivottava, ettei tätä paritusta kovin usein näkisi, koska mielenterveydelle se voisi olla haitallista...

JA LUOJAN KIITOS Hagrid on se raskaana oleva osapuoli eikä Dobby. Se tekis tästä jo aika crackia...
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #5 : 03.01.2012 13:34:13 »
Kommenttikampanjasta terse~
Ekaks pahoitteluit siitä, että tää nyt venyi ihan aikarajan viimeselle päivälle (syytän myrskyä ja sähkökatkoa).

Sitten ficciin: mie tätä jo aiemmin kuolailin, kun noita WTF-haasteen juttuja katselin. Tunnettu tosiasia nyt vaan on, että mun puhelin on perseestä, eikä se näytä linkkejä niinku pitäis. JOten olin tajuttoman iloinen, kun tän kommenttikampanjasta nappasin. ^^

Eka reaktio siellä WTF-haasteen topsussa oli "ei juma, tää on sairasta, ei vaan VOI toimia". Eli toimin kuten järkevä(?) ihminen tekisi xD Kahden sekunnin "miettimisen" jälkeen tajusin ne kaikki mahollisuudet, jotka tää käsittää...  Sä et ois halunnu nähdä mun pahisnaurukohtausta.

Ja sit tää itse raapale! (Miten niin eksyn sivuraiteille?) Rakastin. Tää´vaan oli niin täydellinen. Aiheuttaa juurikin WTF-reaktion ekaks, mutta kuitenkin hahmot oli täysin IC ja paritus vaan toimi. Ja kuten RoastedGarlic tossa jo sanokin, onneks se oli Hagrid joka oli äitee. Jotenkin se, et Dobby ois raskaana... *puistatuksia*
Ja Hagrid nyt vaan on niin äidillistä tyyppiä, et toi rooli sopi sille niinku mukula vatsaan, eiku-

Lady Smoothie kiittää söpösestä raapaleesta ja pahoittelee tolkutonta kommenttiaan.  :-*

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #6 : 03.03.2016 17:43:23 »
Tämä on kyllä ihan täydellinen vastaus WTF-haasteeseen, voi hyvänen aika :'D Kieltämättä tästä herää heti aika vastenmielisiä ja kauhistuttavia mielikuvia, koska paritus on niin erikoinen, niin kooltaan, lajeiltaan kuin hahmoiltaankin. Mutta suurin yllätys tässä oli kuitenkin se, miten olit saanut pidettyä hahmot omina itsenään (Hagridista nyt ainakin pystyy uskomaan sen, että hän haluaa mukulan vähän erikoisemmalla tavalla, pff :--D) ja tekemään parituksesta, no, aika suloisen. Virkistävä, uusi ja rohkea näkökulma, se oli tämän tekstin suurin anti ja saavutus.

Pidin tämän hellyydestä ja hyväntuulisuudesta, vaikka mpreg onkin inhokkigenrejäni, mutta tämä oli tehty niin pilke silmäkulmassa, ettei tunnu oikealta moittia ja valittaa :D Dobbykin, voi että, ihana, kun huolehtii ja rakastaa eikä kadu. Paritus on edelleen WTF, random ja outo, mutta raapale on hyvin onnistunut ja lukukokemuksena tämä olikin yllättävän kiva! Kaikkea hyvää vaan tällekin pikkuperheelle. Mihinkäs se rakkaus ei pystyisi? Kiittelen tästä!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #7 : 07.03.2021 15:09:30 »
Bongasin tän stalkkausnappulan kautta (en tiedä pitäiskö kiittää sitä joka tätä ikinä lukikaan :D), ja kun tajusin ton parituksen ja mpreg-maininnan niin silmäni suurentuivat suunnilleen lautasen kokoisiksi, koska mitähän helvettiä. Ei kyllä ihmetytä yhtään, että tämä on osallistunut WTF-haasteeseen, koska tää on just sitä settiä.

Munkin ensimmäinen ajatus oli, että Dobby olisi raskaana (jotenki vaa automaattisesti aattelee niin), mutta kun yhtään miettii käytännön kannalta niin näin päin on parempi. Sekä sen suhteen, että minkä kokoinen mukula tuosta yhdistelmästä syntyy kuin myös että miten se on saatu edes alulle 😅 En kyl halua ajatella asiaa yhtään tän yksityiskohtaisemmin...

Tää on kyl niin hämmentävä tapaus, kun aiheeltaan tää on periaatteessa tosi söpö ja just sellaista mitä musta on kiva lukea, mutta tää paritus sotkee kuviota niin ettei tiedä, mitä edes ajatella 🙈 Ei sitä kai oikee voi muuta kuin nauraa ja yrittää päästä yli siitä jonkinmoisesta järkytyksestä, jonka Dobby/Hagrid-perhekuvio saa aikaan. Onnea heille ja heidän perheelle 😅
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Rakkauden mukula - Hagrid/Dobby, S, raapale, mpreg
« Vastaus #8 : 07.03.2021 15:34:35 »
Öö mit.

Ensireaktioni otsikon nähdessäni oli luokkaa "wtf hyi", joten olihan se pakko klikata auki! Ensinnäkin paritus on aika.. valloittava. Ja yleensä kun näen maininnan mpregistä niin juoksen äkkiä karkuun :D Mutta olihan tämä ihan lukemisen arvoinen rapsu ja nyt olen yhtä mielikuvaa rikkaampi! Haluaisin tietää, miltä näyttää kotitontun ja puolijättiläisen jälkeläinen..

Kiitän tästä! Arvostan kaikenlaista wtf-materiaalia suuresti!