Originaalit > Sanan säilä

Vaikka mä oon niin rikki ja sekaisin, S

<< < (2/2)

Puulaatikko:
Marsa, kiitos todella paljon! ^^

Amnesiac mahtavaa, että epälaiskistuit! :D Todella suuri kiitos!

Smarou:
Oi kun tästä jäi hyvä mieli.

Ihana. Tässä oli jotain hassua, teksti oli kovin kevyttä ja pinnallista, ja silti rivien välissä oli niin paljon tunnetta. Hetken aikaa mullakin oli lämmin ja rakastunut olo. Jotenkin noiden hahmojen välillä tuntuu olevan niin ihana suhde. Sellainen avoin, mukava, lämmin, välittävä.

Hahmoista puheenollen, etin ennen lukemista että ketä tässä on eikä sitä sanottu. Eikä tämä sitä kaivannut, nyt saan itse arvella henkilöiden sukupuolen. ^^ Ensin ajattelin että mahallaan makaava hahmo on poika, ja selkäänpiirtäjä tyttö, mutta lopulta tulin siihen tulokseen että molemmat ovat tyttöjä.

Ristiriitaisella tulkinnalla jatketaan. Oli ihana että hahmot olivat onnellisia ja rakastuneita, mutta jotenkin äärettömän "hienoa" että kävi selkeästi ilmi että kaikki ei olekaan hyvin. Sisällä myllää ja kaikki ei ole sitä hattaraa. Paitsi ehkä silloin kun toinen on lähellä.

Ei mutta upea. Jäi todella todella hyvä mieli, lämmin ja rakastunut.
Kiitos siitä.

Puulaatikko:
Smarou, vau. Ihana kuulla, että sai välitettyä tunnetta. (: Tarkoituksella en henkilöistä laittanut, sillä omakin mielipide vaihteli henkilöiden sukupuolesta, ja ajattelin itsekin, että voihan lukija itse päätellä. :D Ole hyvä, ja kiitos itsellesi erittäin paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta