Kirjoittaja Aihe: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-11, one-shot  (Luettu 8585 kertaa)

LoveLeo

  • Raapustelija ★★★
  • *
  • Viestejä: 2
  • Romeo ja Julia-fani ♥
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13, one-shot
« Vastaus #20 : 29.03.2014 18:46:17 »
Tämä oli niin suloinen ja ihana! Suuteleminen, sää osasit kuvailla sitä todella hyvin ;D
Oon uusi käyttäjä ja vaikka tää tarina on jo aika vanha, niin se oli ensimmäinen tarina minkä täällä luin. Kiitos ihanasta lukukokemuksesta! :D
« Viimeksi muokattu: 29.03.2014 19:06:02 kirjoittanut LoveLeo »
Here's much to do with hate, but more with love ♥
William Shakespeare, Romeo and Juliet

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13, one-shot
« Vastaus #21 : 04.01.2015 21:52:36 »
Söpö!! <3_<3

Oon lukenut tän joskus aiemminkin mutta mitä ilmeisemmin sitten hävinnyt kommentoimatta. Niin tosiaan, hirveän suloinen <3 Kun Harry on niin epävarma ja hetken huumassa heitetty kysymys ei tunnukaan enää niin hyvältä ajatukselta toiminnan edessä. Piih,en kestä oikeesti, niin ihana <3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 267
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-11, one-shot
« Vastaus #22 : 22.05.2021 12:06:26 »
Oh! Tämä oli ihana!

Olen jossain vaiheessa ottanut tämän kirjanmerkkeihin monestakin syystä. Yksi on tietty se, että käännös (tykkään ihan tosi paljon lukea käännösficcejä ;D) ja sinä kääntäjänä. Mutta myös paritus, sillä Harry/Remus on kyllä parasta!

Tämä oli juuri sellainen ihana hetki mitä näiden kahden välillä haluaa lukea, joten ihanaa että olit tämän kääntänyt. Lisäksi tässä oli kivaa tuo, että Harry pyysi vain yhtä suudelmaa mutta saattoikin lopulta saada paljon enemmän :) Toiveikas ja suloinen tarina!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!