Kirjoittaja Aihe: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)  (Luettu 6354 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« : 19.05.2016 21:43:38 »
Harry selviäisi, kuten oli selvinnyt ennenkin. Kaikki merkit osoittivat siihen suuntaan.


Nimi: Merkillistä
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: sieerra
Päähenkilöt: Draco/Harry
Lajityyppi: PTP = Perkeleen TunnePaska
Sanamäärä: < 500
Haasteet: FF100 (54. Ilma)
Verse: Ihonalaista (K-18) -> Merkillistä
Ikäraja: K-11


Tää ficci lähti liikkeelle ajatuksesta "kääntää" intubointi taikamaailmaan. Pohdiskelin, että jos intubaatioputki oliskin pallo/kuula ja tajuinen potilas joutuisi sen itse vetämään henkeen. Eikä sitten saisi sylkeä ;D eli pervo mieleni jälleen touhuissaan. Ficci hieman venähti alkuperäisestä, ehkä raapalemittaisesta ideasta, jonka oli tarkoitus olla humoristinen ja iskevä. Tästä sitten tuli tämmöinen muka-ficletti, joka laahustaa ja pörhältelee kerrassaan merkillisesti :E Tykkäsin kuitenkin palata jälleen takaisin näiden poikien sielunmaisemaan <3

Suurkiitokset sieerran lisäksi hoitsukaverilleni, joka valotti sairaalan sisäistä toimintaa ja epähuomiossa avusti tämän ficin syntymistä ;D


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Merkillistä




Jälleen kerran Harry Potteria leijutettiin Pyhän Mungon teho-osastolle. Draco tiesi, ettei hänellä ollut osaa eikä arpaa traumaparantamisessa, mutta hän oli kuitenkin Harryn vierellä ja miltei piti tätä kädestä. Mutta vain miltei.

Jos asiaa tarkasteltiin loogisesti, oli merkillistä, että hänen ylipäänsä sallittiin olevan teho-osastolla. Tavallisesti siellä ei suvaittu sivullisia. Luultavasti siis Harryn käteen tarttuminen ei vaikuttaisi kenenkään mielestä kyseenalaiselta. Siitä huolimatta Draco pysytteli ainakin tuuman verran erossa... poikaystävästään? He eivät olleet keskustelleet asiasta. Ja miksi olisivatkaan? Asiat sujuivat hyvin, seksi oli loistavaa, molemmat kunnioittivat toistensa yksityisyyden tarvetta. Kumpikaan ei huudellut yhdessä vietetystä ajasta.

Ei sillä, että Draco olisi halunnut salata... suhdettaan, mutta ei hän toisaalta halunnut sitä saatettavan Luodikonkaan korviin.

"Pystytkö hengittämään kunnolla?" somniparantaja kysyi Harrylta. Parantajan kämmenellä leijui trakeapallo.

Harry nyökkäsi, vaikka hänen silmänsä lasittivat jo hieman. Hän tiesi mitä oli tulossa, kerta ei ollut ensimmäinen. Hänen katseensa välkähti Dracon suuntaan, ja nyt Draco tarttui Harryn sormiin. Ne olivat verestä liukkaat, mutta takertuivat Dracon käteen ahnaasti. Harryn koko olemus rentoutui aavistuksen, ja somniparantaja hymyili nopeasti Dracolle kuin kiitollisena avusta.

Draco tuhahti ääneen.

"Leijutan trakeapallon lähelle suutasi. Sinun täytyy vetää se henkeen, kun annan merkin. Se asettuu ylähengitysteihisi ja varmistaa hapensaantisi, jos menetät tajuntasi."

Harry sulki hetkeksi silmänsä, nielaisi ja nyökkäsi sitten uudelleen. Dracon peukalo löysi Harryn niljaiset rystyset. Harryn suurin pelko oli tukehtuminen. Trakeapallo tarjosi pelolle sekä lohtua että polttoainetta.

"Kehosi käskee yskimään pallon pois, mutta sinun täytyy taistella vastaan."

Harry nyökkäsi.

"Mutta tärkeintä on — et saa nielaista!"

Harryn katse kääntyi jälleen Dracoon, kun vieraan noidan suusta kuului toisinto heidän yksityisestä vitsistään. Hänen kulmakarvansa kohosivat hivenen, ja kauhukseen Draco tunsi suupieliensä nykivän. Tämä näytti olevan Harryn tarkoituskin, sillä hän sulki jälleen silmänsä, joiden kulmissa tanssivat naururypyt.

Hetken aikaa Draco puristi Harrya kädestä tiukemmin. Sanat olivat tarpeettomia.

Somninoita leijutti trakeapallon miltei Harryn huulille. Sitten hän terästäytyi, nyökkäsi Harrylle ja komensi: "Nyt!"


Kun Harryn silmäluomet lakkasivat värisemästä ja läpikuultavaksi putkeksi laajentunut trakeapallo osoitti vakaalla värillään hengityksen toimivan vaaditulla tavalla, Dracon hartiat rentoutuivat. Tajuttomuus oli hyvästä, se oli kehon keino selviytyä liiasta kivusta. Parantajakoulun peruskauraa. Mutta silti Harryn sinisenkirjavat kasvot, tämän kyljestä paistava, vihreää limaa erittävä haava ja ennen kaikkea litteä, jättiläisen kynnysmattoa muistuttava käsi saivat Dracon nieleskelemään.

Harry selviäisi, kuten oli selvinnyt ennenkin. Kaikki merkit osoittivat siihen suuntaan.

"Spesialisti Malfoy?" somninoita huomautti pehmeästi. "Nyt pitäisi poistua."

Draco keräsi itsensä, irrotti sormensa Harryn sormista ja laski tämän käden ryppyiselle lakanalle.

"Parantaja Hoag, odotan täyttä raporttia heti kun mahdollista", Draco äyskähti. Tietynlainen merkki oli sekin, että paikalle pikaisesti ilmiinnytetty Mungon paras traumaparantaja tyytyi ainoastaan nyökkäämään.


« Viimeksi muokattu: 17.04.2020 23:32:08 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #1 : 19.05.2016 22:14:20 »
Tää oli kyl niinku nimenomaan konseptiltaan mielenkiintoinen! Toisaalta, mulla on jotenkin sellainen mielikuva, et sulla on aina näis sun ficeissä jotenkin todella jänniä, vähän scifistisiä ideoita. Ja Harry Potterin ollessa kyseessä, niin pidemmälle vietyjä taikaideoita, alkoi ihan itseäkin kiinnostaa minkälaisia taikakeinoja ihmisen parantamiseen on oikein keksitty! Trakeapallo kuulosti tällä tuntumalla todella epämiellyttävältä, mutta eipä se intubointi elävässä elämässäkään ole järin hauskaa xD

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

qfeiss

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Snape/Lupin, always.
    • Blogi. Suht akateeminen nykyään, sori siitä.
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #2 : 23.05.2016 11:09:03 »
Kyllähän sinun nimimerkin alta löytyy aina laatutavaraa, kuten tässäkin tapauksessa.

Tykkäsin ideasta. Trakeapallo tosiaan...  :)
Mielenkiintoinen konsepti sinänsä ja vaikkei minua koskaan olekaan intuboitu, niin jotenkin tuli sellainen tunne, että tuollaiselta sen täytyy tuntua. Propsit siitä.

Ihana myöskin tuo idea, ettei niitä sanoja tarvittu. Läsnäolo vaan. Tiedän tunteen.

Kiitos tästä, hyvä jatkaa tähän viikkoon näin söpöissä tunnelmissa.

Niin ja moi, näin pitkästä aikaa.
Tiedä muistatko, mutta jos, niin tulipa tervehdittyä.  ;D

[outouksia] Minulla on tavoitteena lukea Finin jokainen Severus/Remus-ficci, kunhan eivät ole AU.
Mikäli en ole käynyt kommentoimassa sinun ficciäsi, vinkkaathan siitä minulle? [/outouksia]

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #3 : 23.05.2016 20:56:53 »
Jossu, vai vähän scifistisiä ;D joo, kieltämättä. Mut hei, jos on määtsikkiä, niin miks mennä tavallisella? Kuka haluaa tähystää ja tunkea putkea kurkkuun, jos on vaihtoehtoisia keinoja ;D mietin jopa keissin, että potilas on tajuton, silloin käytettäis jotain anti-anapneo-loitsua tunkemaan trakeapallo kurkkuun :P

Mua ei ole intuboitu koskaan, mut kuvittelisin sen olevan lähes täydellisesti hauskan vastakohta :E

Hei mut hei (sun heiluvilles), kiitos kaunis kommentista :-*
(ikävä <3)


qfeiss, hui! Säikäytit, mut miten miellyttävä säikäytys! ;D Totta kai mä sut muistan, apple of my eye <33 mä luulin, että oot jo menneen talven lumia (foorumi-wise), mut vau, sähän oot siinä! ;D ;D ;D

Niin joo, kiitos kommentista, söpöily on hyvästä aina <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #4 : 26.05.2016 13:20:28 »
Nom nom! Piti käydä vilkaisemassa tuo Ihonalaista-teksti, mutta oonhan mä sen silloin joskus lukenut!

Ihana taialla leikittely jatkui tässäkin! Ihan loistava idea alkaa miettiä, miten intubointi toimii taikamaailmassa. Olit keksinyt siihen tosi pätevän ratkaisun, tykkäsin. En juuri tiedä mitään sairaalamaailmasta, mutta kuulostipa inhottavalta, että pitää vetää henkeen jotain ihmeellistä ja olla vielä nielaisematta, kun paha tunne tulee. Yh hyh. Ei käynyt Harrya kyllä yhtään sääliksi.

Söpö pienoinen Harry/Draco tässä! Hauska poikaystävä?Harry-asetelma, tosi toimivaa. Samoin kuin yksityinen nielaisuvitsikin. Voi toisia! Söps.

Kiitos tästä! ^^


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #5 : 29.05.2016 21:03:55 »
Tykkään tästä sinun Harry/Draco-versestä, koska Draco!parantaja on kuuma! Erittäin kuuma. Erittäin. Voinko korostaa tätä vielä lisää? :D

Pidän tosi paljon ficeistä, jossa leikitellään sillä taikuudella. HP-fandomissa on niiin paljon asioita, joita voi vain ottaa lisää ja selittää taikuudella. Parantajaosastolle on päästy muutenkin aika vähän käymään itse kirjoissa. Liemiä on kyllä jos mihinkä tarkoitukseen, mutta ei kaikkea kuitenkaan voi korjata liemillä. :D Joten lisää vain spesialisti Malfoyta kehiin. Miten olisi jokin pitkä alustus Harryn auroripeitetehtävästä siihen, kun hän joutuu Mungoon ja Draco hoitaa sitten monta lukua!!

Apua, tätä pätkää on todella vaikea jotenkin kommentoida. Tykkään tästä ihan hirveästi ja siitä, että Malfoy kenties oli polkenut jalkaa Mungon käytävillä, jotta ehdottomasti paras, paikalle pikaisesti ilmiinnytetty traumaparantaja, saatiin hoitamaan. Ja somninoita, voi että! Ehkä itse olisin käyttänyt enemmän sanaa somniparantaja tai somnihoitaja tai jotain muuta kuin somninoita, mutta toisaalta sitä ei saa mätsäämään muun kanssa kuin noidan... Mikäköhän tämäkin lause tässä kommentissa oli olevinaan siis. :D

Plus nuo yhteiset vitsit saivat kyllä hymyn huulille täälläkin. Voi että. <3

Lainaus
Harry selviäisi, kuten oli selvinnyt ennenkin. Kaikki merkit osoittivat siihen suuntaan.

"Spesialisti Malfoy?" somninoita huomautti pehmeästi. "Nyt pitäisi poistua."

Draco keräsi itsensä, irrotti sormensa Harryn sormista ja laski tämän käden ryppyiselle lakanalle.

"Parantaja Hoag, odotan täyttä raporttia heti kun mahdollista", Draco äyskähti.
Tykkäsin tästä erityisesti! Tai siis että Harrylla ei (kuten muillakaan läheisillä) ole muuta mahdollisuutta kuin selviytyä, kuten aina ennenkin. Ja sitten Draco yrittää kerätä itsensä, palauttaa itsensä siihen ammattimaisuuteen takaisin. Tästä muuten tuli mieleeni, että olisi ollut hauska tietää, mitä Harry oli tekemässä, mutta saahan sitä lukija arvailla...

Kiitos, kirjoita lisää! Odotan jo malttamattomana. <3

- Syksy

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #6 : 23.08.2016 00:42:43 »
Hoo, olipahan taas kiinnostavaa jatkoa, ja olen samaa mieltä aiempien kommentoijien kanssa siitä, miten kiinnostavia parannustaikoja oot kehitelyt! Mutta voih, miksi tämä on näin lyhyt??? Toivoin tään olevan esim yhtä pitkä kuin Ihonalaista ::)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #7 : 06.09.2016 11:45:57 »
Miun piti ensin googlettaa että mitä intubointi edes meinaa, ennen kun uskalsin lähteä lukemaan tätä. :'D

Ja tein taas sen virheen että luin muiden kommentit ennen kuin aloin kirjoittaa omaani, ni nyt vaan tuntuu että tekisi mieli vain toistella samoja asioita mitä muut ovat jo aiemmin sanoneet.

Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä miten paljon pidän tästä aurori!Harry/parantaja!Draco-versestä. AU-fikit ovat täyttä kultaa, varsinkin jos niihin on viitsitty käyttää aikaa ja vaivaa. :>

Tämä oli ihana pieni teksti, joka täytti sitä nälkää mikä miulla jäi Ihonalaisten jälkeen. Draco ja Harry ovat tässä ihana pari olematta kuitenkaan liian söpö. Parasta oli tuo niiden huumori näinkin vakavan tapahtuman keskellä. Miä en sairaalajutuista tiedä oikein mitään kun ei (onneksi) ole tarvinnut niihin itse tutustua, mutta ei tuo kauhean kivalta jutulta kuulostanut. Taisin jo tuohon aiempaan fikkiin siitä hehkuttaa, mut tosi siistiä miten keksit uusia juttuja tähän maailmaan, että miten joku homma hoidetaan erilailla Pyhässä Mungossa kuin jästisairaaloissa.

Kiitos, tämä oikein oikein mainio fikki!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #8 : 27.10.2017 22:21:28 »
Arte, mmm, mulla on "paha tapa" leikitellä taialla ja sommitella kaikenlaisia ratkaisuja ja sitten ressata itseni hengiltä tarkistamalla kaikenlaisia yksityiskohtia, että miten se nyt voisi oikeasti muka mennä, vaikka ihan oikeasti taikuudesta mulla ei ole hajuakaan x) mut hei, rikas mielikuvitushan on vain hyvästä ja tietää mukavia eläkepäiviä, kun ei ole hetkeäkään tylsää, eiksjee? ;D Mun oli joskus tarkoitus kirjoittaa siitä, miten tuota insiideri-vitsiä käytetään ihan insiideri-tilanteessa kahdenkesken, mut ehkä se on sitten seuraavaksi kerraksi, kun drarrykärpänen alkaa pöristellä korvien välissä!

Neiti Syksy, sano vielä kerran: Draco!parantaja ja sitten vielä kokeeksi toisinpäin kuuma parantaja!Draco ja sitten toistele niitä kolme pilkku kaksi minuuttia nii katotaan tilanne uusiksi ;D <3

Lainaus
Malfoy kenties oli polkenut jalkaa Mungon käytävillä, jotta ehdottomasti paras, paikalle pikaisesti ilmiinnytetty traumaparantaja, saatiin hoitamaan
;D ;D ;D Aivan mahtava ajatus, juuri noin sen on täytynyt mennä! ;D ;D ;D

Somninoita on niinku anestesialääkäriä vastaava, ne kuulemma hoitaa intuboinnin noin niinku oikeissa tilanteissa. Mää itsekin tykkään aika paljon tuosta "käännöksestä", missäköhän aineissa oon ollut kun oon sen keksinyt x) no eikä, emmä käytä aineita x) paitsi joskus karkista sokerihumalaan O.o (mut syntymähumala on parempi <3) ja joo, se olisi toki voinut olla sukupuolineutraalimpi, mutkun se ei tunnu pottermaailmassa olevan ongelma ja toisaalta kun englanniksi muutenkin on sukupuolittuneet pronominitkin, niin ehkä on sitten helpompaa ajatella somninoitia ja somnivelhoja ihan eri nimilläkin ;D jaa, mitä Harry oli tekemässä.... mulla ei ole kyllä aavistustakaan! Jotain vaarallista jonkin raskaan kanssa (käsi kovasti oli hänellä litistynyt) epäilemättä ;D

Elfmaiden, hehe, sori, ei oo ihan yhtä pitkä :D ehkä jonain päivänä saan tähän verseen jotain yhtä pitkästi kirjoitettua, sitä odotellessa ;)

Simma, sä oot selkeesti katsonut liian vähän sairaalasarjoja kun intubointi ei oo tuttua :P tää on kyllä mielenkiintoinen verse ja kiitän mielessäni sitä, joka alunperin haastoi kirjoittamaan näistä kahdesta! (nyt on pakko tarkistaa: kiitos Unohtumaton!) Niin joo! Mullahan on näistä kahdesta aloitettunakin tosiaan se jatkoficci, jossa pallotellaan tätä suhdetta ja sen olemassaoloa/olemassa olemattomuutta ja onko kaikki vain seksiä ja miten sitä muka uskaltaa tuon Potterin kanssa treffeille lähteä kun reportterit kyttäävät nurkan takana O.o mutta no joo, milloin sitä saa jatkettua ja saako koskaan julkaisuvaiheeseen, se on taasen toinen juttu x)



Kiitos kiitos mussukkaiseni <3 ihanista kommenteista <3 <3


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #9 : 29.10.2017 12:51:13 »
Ah, tämäpäs oli mukava pikku välipala varsinaisen ficin jälkeen. En tiedä osaanko sanoa mitään järkevää tai rakentavaa, en. Mutta hieno pikku pätkä :) Täydensi kivasti varsinaista tarinaa ja antoi tällaiselle kyltymättömälle H/D-shipperille kivan fiiliksen.

Lainaus
"Mutta tärkeintä on — et saa nielaista!"

;D Hahaa, toimi!

Et muuten millään haluaisi/voisi/viitsisi kirjoittaa lisää hoodeetä *koiranpentukatse* Tosin onneksi minulla taitaa olla vielä yksi lukematta :)

Kiittäen, taas kerran,
Vendela
« Viimeksi muokattu: 17.11.2017 21:36:20 kirjoittanut Vendela »

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #10 : 29.10.2017 14:16:06 »
CeNedra, heha, mä niin vielä joku päivä kirjoitan sen ficin, jossa nää poijjaat on keskenään ja toi "et saa nielaista" tulee puheeksi x) mut noin sen lisäksi, miksipä ei lisää H/D:tä, ei mulla mitään vastenmielisyyttä sitä paritusta kohtaan ole todellakaan! Mulla menee nää paritusten fiilaroinnit aika kausittain, jossain vaiheessa oli kuuma Rarry-vaihe, sit tuli kuuma Drarry-vaihe jne. Ja välillä on kiva palata näihin vanhoihin sarjoihin ja jatkaa niiden versejen hahmokemioita :)

Jee, kiva että tykkäsit tästä pikkuficistäkin ja suurkiitos kun jätit kommentinkin <3

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Ilomiete

  • ***
  • Viestejä: 340
  • Ava Crystedin, joulukalenterista
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #11 : 29.10.2017 19:41:27 »
Mie niin tykkään siun Drarry teksteistä, tykkäsin ihonalaisestakin tosi paljon ja tää oli sille ihana jatko-osa :) Ihanaa myös mite jaksat oikeesti tehä taustatutkimusta ja keksit yhdistää oikean elämän operaatioita ja taikamaailmaa. Miulle itseasias tuli viel itelleniki semmone tukehtumisen tunne tätä lukiessa ja henkee pidättelinki :D
orbis unum

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #12 : 29.10.2017 20:08:35 »
Aws, Ilomiete, parhautta että tykkäsit <3 mun taustatutkimuksen tekeminen menee yleensä usein joskus vähän liiallisuuksiinkin, mut hyvä vaan että se on palkitsevaa myös lukijan päässä! Koska mä saan kyllä taustatutkimuksista ihan kiksejäkin, en kai mä niitä muuten tekisi, jos lopulliseen ficciin tulee vaikka yksi sana kolmen tunnin tutkimuksen päätteeksi aiheesta XD

Mut joo, jee, kiitos kommentista :-*

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #13 : 15.10.2021 17:18:02 »
Näin terveydenhuollon ammattilaisena koin välitöntä vetoa tämän tekstin aihepiiriin, kun luin alkusanoista, mistä tässä oikein on kyse! :D Tässä tarinassa onkin paljon sairaalamaailmasta tuttua. Minua hymyilyttää esimerkiksi se, kuinka parantajan tiedustellessa Harryn hengityksestä Harry yrittää vakuuttaa pystyvänsä hengittämään ihan hyvin, vaikka todellisuus on vähän toinen. Miten monta kertaa olenkaan tiedustellut potilaalta, pystyykö hän istumaan tai seisomaan keuhkokuvassa, saanut vakuuttavan myöntävän vastauksen ja sen jälkeen yrittänyt kaikin voimin tukea hoippuvaa tai huojuvaa ukkelia (yleensä miespotilaat tuppaavat olemaan niitä, jotka väittävät pystyvänsä vaikka ja mihin ;D). Onhan se ymmärrettävää, sillä kukapa haluaisi olla vuodepotilas tai joutua vetämään henkeen kammottavan trakeapallon, hyh! Symppaan Harrya ja myös Dracoa, joka joutuu seuraamaan sivusta toisen tuskaa.

Harryn suurin pelko oli tukehtuminen. Trakeapallo tarjosi pelolle sekä lohtua että polttoainetta.
Tämä on niin kiinnostava ristiriita! Trakeapallo varmistaa hapensaannin eli estää tukehtumisen, mutta toisaalta sen henkeen vetäminen on juuri sellainen kammottava tukehtumiskokemus, jota Harry pelkää. Kamala keksintö, joskin tosi uskottava yksityiskohta taikamaailman sairaanhoidosta! Rakastan tällaisia nippelitietoja, jotka syventävät taikamaailmaa ja tuovat sen lähelle lukijaa.

Sympaattista, miten Draco haluaa olla Harryn vierellä, vaikka hän mieluummin pitääkin matalaa profiilia heidän suhteensa kanssa. Kun on tosi kyseessä, ei ole niinkään merkitystä muiden katseilla tai kommenteilla, eikä edes sillä että itsekin on alan ammattilainen. Mitähän Harrylle oikein onkaan tapahtunut! Hengitysvaikeudet, vihreää limaa erittävä haava ja epämuodostunut käsi kuulostavat aika hurjalta yhdistelmältä. Varmaan versen ensimmäinen teksti tarjoaa vastauksia, joten täytyypä käydä kurkkaamassa sitäkin. :)

Kiitoksia tästä tarinasta, joka on vakavasta aiheestaan huolimatta aika sympaattinen ja lämminhenkinen! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #14 : 30.10.2022 21:43:38 »
Perkeleen TunnePaskaista Drarrya vielä mulle tähän iltaan, niin kaikki on täydellistä ♥

Dracon huoli oli niin suloista, kuten myös tuo miten hän ensin miltei tarttui Harrya kädestä.

Lainaus
Hän tiesi mitä oli tulossa, kerta ei ollut ensimmäinen. Hänen katseensa välkähti Dracon suuntaan, ja nyt Draco tarttui Harryn sormiin. Ne olivat verestä liukkaat, mutta takertuivat Dracon käteen ahnaasti. Harryn koko olemus rentoutui aavistuksen

Mun sydän sulaaaaa :'3 Ihanaa, että Dracon kosketus sai Harryn heti rentoutumaan, edes hiukan!

Lainaus
Harryn katse kääntyi jälleen Dracoon, kun vieraan noidan suusta kuului toisinto heidän yksityisestä vitsistään. Hänen kulmakarvansa kohosivat hivenen, ja kauhukseen Draco tunsi suupieliensä nykivän. Tämä näytti olevan Harryn tarkoituskin, sillä hän sulki jälleen silmänsä, joiden kulmissa tanssivat naururypyt.

Oi että miten ihanasti tämä kevensi tunnelmaa :'D Tietenkin Harry tällaisessakin tilanteessa osaa ajatella likaisesti ja yhdistää kommentin hänen ja Dracon aiempiin vitsailuihin. Tää jotenkin loi lukijallekin sellaisen rennomman fiiliksen, kun ennen tätä huomasin jopa vähän jännittäväni, että mihin tässä vielä mennään.

Keskityin toki tätä tekstiä lukiessa pääasiassa suhdepuoleen ja söpöilyyn, mutta kuten aiemmatkin ovat kommenteissaan todenneet, niin olihan tää aihealueeltakin todella mielenkiintoinen! Hienosti ja nokkelasti olet yhdistänyt sairaala-, ja taikamaailmaa :D Kiitos, tämä oli maukas iltapala <3


ava & bannu © Inkku

Ygritte

  • [igrit]
  • ***
  • Viestejä: 445
Vs: Merkillistä (Draco/Harry, PTP, K-11)
« Vastaus #15 : 02.11.2022 08:05:08 »
Olipa ihana löytää tämä ficci! Tämä oli juuri sopivan pituinen näin aamupalan kanssa luettavaksi, ja tällaisella söpöilyllä on hyvä aloittaa päivä:)

Pidin erityisesti siitä, kuinka Draco ja Harry viestivät toisilleen vain eleillään ja ilmeillään. Vaikka virallinen "ollaanko me poikaystäviä" keskustelu on vielä pitämättä, selvästi tässä on jo tunteet pelissä ja tunnetaan toinen jo todella hyvin!

Lainaus
"Mutta tärkeintä on — et saa nielaista!"

Harryn katse kääntyi jälleen Dracoon, kun vieraan noidan suusta kuului toisinto heidän yksityisestä vitsistään. Hänen kulmakarvansa kohosivat hivenen, ja kauhukseen Draco tunsi suupieliensä nykivän.

Tirsk. Ei ole vaikea kuvitella missä tilanteessa tällaisia sisäpiirin vitsejä on tullut heiteltyä:D Kiitos piristävästä tarinasta!
This won't turn into a hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself