Originaalit > Sanan säilä

Liian aikainen aamu Ouluun | S | Janne/Roope | ArkiShotti |

<< < (2/2)

Vendela:
Lupasin itselleni, että vielä yksi Janne/Roope tälle päivää ja kylläpä tämä oli ihana ja söpö, kannatti :)

Nyt kun hahmot ovat tulleet tutuiksi, niin tämmöisestä arki-söpöilystä nauttii aivan eri tavalla jos hahmot olisivat olleet tuntemattomia. Joten olen iloinen, että lähdin lukemaan tätä sarjaa aikajärjestyksessä :) Sitä en toki tiedä missä järjestyksessä olet nämä kirjoittanut, enkä tiedä onko sillä oikeastaan edes väliä.

Tuollainen lähtökiire on kyllä aina kurjaa, etenkin jos pakkaaminen on jäänyt vaiheeseen. Janne on ihana kun keittää Roopelle kahvia ja huolehtii muutenkin toisesta. Tästä välittyi sellainen fiilis, että tässä vaiheessa on oltu jo vähän pidempään yhdessä ja rutiineita on alkanut löytyä ja muodostua. Silti suhde on vielä sen verran alussa, että kaikki on tietyllä tavalla uutta ja ihanaa.

Tässä jäi epäselväksi, että tietääkö muu joukkue jo näiden suhteesta. Joona tietää tietenkin, mutta entä muut. Ehkä se tulee selviämään tarinan edetessä, sillä onneksi tuolla on vielä jokunen teksti luettavana :)

Kiitos,
Vendela

Ps. Kaksi hammasharjaa vierekkäin olivat ihanat :D

Hazyel:
Vaihdokkaista terve! Olen muistaakseni lukenut näistä hahmoista aiemminkin, nimenomaan tuon Siroloita-tekstin, mutta täytyy myöntää etten muista kyllä yhtään mitään! Joten saapa nähdä, mitä tämä teksti pitää sisällään :3

Roope on kyllä vähän hölmö! Kuka avaa suihkun ja menee suihkun alle kokeilematta ensin varovasti kuinka kylmää vesi on? En minä ainakaan! Roopen ja Jannen aamurutiineista oli kiva lukea, tykkäsin yksityiskohdista kuten hammasharjoista ja banaaniletuista. Ja siitä, miten yleensä aamut menevät ikäänkuin toisinpäin, kun Roope on se joka tekee aamupalan Jannelle, mutta nyt Janne oli ainoa joka ehti syömään ja huolehti, että matkalle tuli mukaan aamiaista Roopelle.

Tämä oli tosi suloinen ja pikkuisen fluffinen arkishotti! Tykkäsin siitä arjen rakkaudesta, mitä tässä toisilleen osoitettiin ja miten se vähän vaikutti myös kyytiin ehtimiseen. No, onneksi Joona kuitenkin varoitti etukäteen ennen kuin lähti, ja kaikki oli jo valmiina! Ihana lisäys lopussa tuo, että Janne oli jo viimeksikin päättänyt, että he heräisivät seuraavalla kerralla ajoissa :D <3

hiddenben:
Löysin tämän tekstin pariin Etsi otsikko ja kommentoi -haasteen kautta, ja olipa tässä jotenkin onnistuneesti tavoitettu arkiaamun hätäinen tunnelma! Silti tämä hymyilytti, vaikka molempien suhtautuminen vuodenaikaan, kellonaikaan ja kiireeseen olikin kärttyisää :D Ehkä sen teki se, että kaksikko silti onnistui löytämään rakkautta ja läheisyyttä tilanteesta huolimatta?

Pidin tämän pienistä yksityiskohdista, kuten hammasharjojen väreistä ja kylmästä kahvista, joilla luotiin arkiaamun tunnelmaa. En ole tästä kaksikosta lukenut aikaisemmin, joten hyppäsin ikään kuin mukaan en-mistään, mutta heti tuntui siltä, että opin tuntemaan näitä kahta tämän tekstin kautta. Ehkä Janne on enemmän mieleeni, koska olen aamuihminen enkä yleisesti ottaen myöhässä ;) Silti tykkään näistä kahdesta yhdessä. Erityisesti tämä sanailu sai hymyilemään:


--- Lainaus ---”En oo saanut kunnon aamupusua", Roope työntää alahuultaan vähän esille.

”Anteeksi kamalasti”, Janne sanoo sydämistyneenä. ”Kamalaa kuinka sua täällä kohdellaan.”
--- Lainaus päättyy ---

Ei minulta tunnu irtoavan kauheasti mitään kehittävää, mutta tiedä, että luin ja tykkäsin hurjasti! Ihanan arkinen, juuri sopivan mittainen teksti, jossa on silti mukana hurjasti tunnetta ja tunnelmaa. Kiitos :)

Angelina:
Vaihdokkaista heipparallaa! Luen ihan hävettävän vähän originaalia, joten nämä pojat eivät oo mulle entuudestaan tuttuja. Oletan kuitenkin, että kyse on lätkäjanttereista ja kieltämättä mielenkiintoni heräsi heti :3

Tää oli jotenkin lutuisen arkinen tunnelmapätkä! Vaikka oikeasti pojilla olikin kiire, niin silti tätä lukiessa oli jotenkin seesteinen ja kiireetön fiilis - Roopen ja Jannen domestic!blissiin oli jotenkin helppo sulautua mukaan. En tiedä millaista heillä on aiemmin ollut, mutta mulle tuli tästä jotenkin sellanen fiilis, että vihdoin kaikki on hyvin ja Janne voi yksinäisinäkin aamuina iloita Roopen hammasharjasta hänen peilikaapissaan :D ♥


--- Lainaus ---Hän on helvetin onnellinen. Häntä väsyttää ja vituttaa, kun joku on keksinyt lähteä Ouluun ihan liian aikaisin aamulla.
--- Lainaus päättyy ---

Mua nauratti tää moodswing, koska pystyn vahvasti samaistumaan ;D Varsinkin liian aikaisin aamulla, kun kaikki on muutenkin ääripäiden juttuja - hetkessä sitä miettii olevansa ihan hemmetin tyytyväinen kaikkeen, mutta silti vituttaa herätä kukonlaulun aikaan (heh ja lähteä vielä Ouluun...) Tää oli oikein söpö hyvänmielen teksti ja erityispisteet kärttyisestä Joonasta, jota vituttaa odotella mattimyöhäisiä pihassa :'''D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta