Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Voltron: Kimppamökötys, k-11, Keith/Lance, oneshot

<< < (2/2)

Maissinaksu:
Paljon kiitoksia, Rae! <3 Mahtavaa, että Voltron on löytänyt tiensä silmiesi eteen, siitä riittää Finissä luettavaa! Ilahduin myös siitä, että olit löytänyt listauksestani jotain kiintoisaa ja tutustunut teksteihin, vaikkei fandom olisikaan ollut tuttu. Pieni harmitus sen johdosta on ihan ymmärrettävää, mutta onneksi monet stoorini ammentavat canonista vähän kuin taustakehystä ja loppu muodostuukin sitten lempilapsestani slice of lifesta. :D Välistä tuntuu, etten muuta kirjoittelekaan, hahhah.

Otsikosta olen jopa itsekin hyvilläni tämän ficin kohdalla! Tavallisesti minun pitää kammeta ne esiin tuskalla ja vaivalla, mutta Kimppamökötys loksahti jo kirjoitusvaiheessa kohdilleen. Siitähän kaikessa onkin loppujen lopuksi kyse. ;D Koomisen vivahteen se antaa, muttei tämä niin vakavatunnelmainen teksti riitelystä huolimatta olekaan. :D Ja voi Lancea. <3 Onhan se nyt rasittavaa, kun hyvää murjotusta mennään häiritsemään, mutta onneksi sitä voi harjoittaa myös kaverin kanssa!

- Ayu

Larjus:
Oon muistaakseni joskus selittänyt sulle siitä, että mun yks tapa viihdyttää itseäni Finissä on selata foorumin tapahtumia ja ficien otsikoiden perusteella bongata kaikki sun kirjoittamat (koska jotenki ne vaa tunnistaa vaikken olis itse ficiä aiemmin lukenut ;D). Sitä kautta onkin tullut bongailtua ja siten kans nosteltua näitä sun ficejä, jotka ei enää alueiden etusivuilla keiku, mut se on kyl hyvä tapa bongata itelleen lukemista! Ja tällä oli niin söötti ja sympaattinen otsikkoki nii olihan se pakko tämä(kin) lukea :3

Ja mullahan alko tämän lukeminen hyvin, kun heti ekan vuorosanan luin väärin et “Miten niin sä panet ilman mua?” 🙈🙈 Mul oli kyl tätä lukiessa muutenkin niin jännät lukihäiriöt tulilla et ihan hävettää (mm. kaksi paladiinia onnistuin jotenkin lukemaan kahdeksi paahtimeksi). Mut aina ei voi osata 😅😅 Aattelin kyl eka et mun lukihäröilleni höröttely vaa pilaa koko ficin tunnelman, ku hyvä yrittää lukea toisten riidasta ja ite vaa naureskella joillekin hiton paahtimille, mut loppupuolisko oli itsekin kaikessa suloisuudessaan niin ihanan höpsö, et pakko oli nauraa sillekin. Ai että, mä niin nään ton kohtauksen hyvin mielessäni. Aivan ihana. Ja hyvä että pääsi tilannekin lopulta laukeamaan vaikkei Lance saanutkaan mököttää omassa rauhassaan tuota kauempaa. Täytyykin lukasta kans toi jatko-osa tälle, koska siis joo, kyllä tämän jälkeen vähän suihku- (ja sovinto)seksiä lukee oikein mielellään 👀👀 Ja lukee kyl muutenkin et ei sen puoleen. Kiitoksia tästäkin taas kerran, kyl nää sun ficit aina jaksaa viihdyttää. Jos kaipaa jotain luettavaa niin tietää ainakin, millä ei tuu pettymään ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta