Kirjoittaja Aihe: One Punch Man: Sipsit ja chilidippi, k-11, Genos/Sonic, ficlet  (Luettu 1366 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Sipsit ja chilidippi
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: One Punch Man
Ikäraja: k-11
Paritus: Genosonic
Genre: Dirty talk ja yleinen häröily

A/N: Idea tähän pätkään lähti muutamasta meseviestistä, jotka toimivat lähtölaukauksena dialogille. Levoton huumori on kullanarvoista näinä synkkinä maailman aikoina. :’D Osallistuu Otsikkohaasteeseen (X ja Y -otsikko).



***



Genos käänsi sarjakuvalehtensä sivua ja yritti olla välittämättä keskittymistään murentavasta häiriötekijästä, joka vallitsi läsnä Sonicin muodossa. Hänellä ei ollut käsitystä siitä, miksi tämä jaksoi nököttää paikalla tekemättä mitään tähdellistä. Jos Sonic koki saavansa jotain viihdettä tutkailemassa häntä lukemassa lehteä ja syömässä perunalastuja, minkäs hän sille mahtoi.

”Voisitko viimein vähän valottaa, mitä oikein olet vailla?” kyborgi huokaisi, kun sanatonta tapittamista oli kestänyt jo ties kuinka kauan. ”Onko minulla naamassa jotain outoa, vai mitä varten se niin kiehtoo?”

”Olisin kyllä huomauttanut sellaisesta”, Sonic tuhahti vastaukseksi. ”Tuota on vain niin kiintoisaa katsella.”

”Sipsien syömistä?”

”Puretko aina kaiken noin perusteellisesti?”

Sonicin äänessä oli niin viekas sävy, että Genos epäili jo siinä kohtaa keskustelusta muotoutuvan jotain viittä vaille käsittämätöntä.

”Huolellinen pureskelu on täysin oleellista”, hän vastasi kääntäen päättäväisesti lehtensä sivua. ”Pätee mihin tahansa.”

”Minuunkin?”

Genos kohotti katseensa kulmat kurtussa. ”Mitä oikein horiset?”

”Jos minä olisin perunalastu, tekisitkö samoin minulle?” Sonic kysäisi suupielet nykien.

”Rouskuttaisin sinut pieniksi murusiksi”, Genos sanoi asiallisesti, mikä näytti vain innostavan ninjaa.

”Hmm, en pistäisi vastaan. Saisit mutustaa ihan niin kuin tykkäät.”

Genos käänsi jälleen sivun pyrkien osoittamaan, ettei vaivautunut liiaksi kuuntelemaan hölmöyksiä. ”Ikävä kyllä välttelen liian suolaisia ja happamia laatuja.”

Helpoimmalla hän olisi päässyt, jos Sonic olisi tapansa mukaan ärähtänyt jotain kärkästä takaisin, mikä puolestaan olisi tukenut hänen toteamustaan. Sonic ei kuitenkaan ollut aikeissa jäädä helppoon ansaan, vaan hivuttautui lähemmäs kuin saalistaan väijyvä tiikeri.

”Sipsit ovat mauttomina yhtä tyhjän kanssa”, Sonic tokaisi poimien pussista yhden. Genos yritti jättää huomiotta tavan, jolla tämä nuolaisi sen suolaista pintaa liioitellun hitaasti.

”Sellaiseen pulmaan auttaa dippi. Jokin sellainen, jossa on potkua”, kyborgi pohti ja sanojensa perään puraisi palan suurikokoisesta lastusta. ”Chilinmakuinen voisi toimia.”

Sonic ei yllättyneestä ilmeestä päätellen selvästikään ollut olettanut hänen suostuvan antamaan vastakaikua meneillään olevaan keskusteluun. Hämmennys kuitenkin hälveni nopeasti juonikkaan virneen tieltä.

”Chili tekee kuumat oltavat”, ninja hymähti ja kyykistyi matalan pöydän päälle hänen eteensä niin, että saattoi silmäillä häntä hieman alaspäin. Sellainen sopikin Sonicin egoon mainiosti.

”Minua ei sellainen haittaa. Pidän tulisuudesta.”

”Sehän sopii”, Sonic tokaisi silmät kiiluen. ”Jos minä olen dippi, sinä saat olla sipsi.”

Kyborgi kohottautui polvilleen päästäkseen silmien tasolle ninjan kanssa. "Tietenkin."

”Kuvittelin sinut paljon jahkailevammaksi.”

”Aliarvioit minut taas kerran”, Genos hymähti sormeillen Sonicin sykeröä auki. Tämän huulilta karkasi voihkaus, kun hän nykäisi auki lehahtaneita suortuvia.

”Älä imartele itseäsi liiaksi”, ninja tuhahti, vaikkakin säpsähti kiihkosta hänen käsiensä hakeutuessa jännittyneille reisille.

”Et taida tietääkään, mihin kaikkeen kyborgin sormet pystyvät.” Genos nautti katsella, miten Sonic nielaisi vaikeasti.

”Mmh, palan halusta tietää”, tämä huokaisi hänen korvaansa. ”Joten... anna minulle vähän dipattavaa.”

Genos tarttui Sonicin pakaroista ja kaatoi ninjan selälleen pöydälle niin rivakasti, että sulava liike muuttui pikemminkin rojahdukseksi.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2019 10:23:52 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Kiitos, Grazioso! :D

One Punch Man on ehdottomasti tutustumisen arvoinen sarja. Canonissa nämä kaksi ovat periaatteessa vihollisia, mutta ei siinä sellaista verenmakumeininkiä ole kuitenkaan. Juuri sellainen viharakkaussuhde on ihan loistavaa ja tulee mielestäni hyvin esiin tämän parituksen kohdalla. <3

Hyvä jos tästä sai iloa irti, vaikka paritus ei olisikaan mitenkään tuttu. Aika dialogipainotteinen tästä tuli tavalliseen tyyliini verrattuna, mutta toisaalta pidän dialogien kirjoittamisesta. :D Kaiken lisäksi tämänkin idea syntyi kaverini ja minun ultrahämärästä huumorista... Pilke silmäkulmassa on hyvä olla, kaikki on hauskempaa. xD

Kiitoksia vielä! <3

- Ayu
« Viimeksi muokattu: 23.06.2017 00:11:26 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Hehe, tässä olikin ihan erilainen tunnelma kuin edellisessä :D En tiennyt ihan, mitä odottaa otsikosta, mutta tällaista en kyllä ihan heti arvellut.

Lainaus
”Joten... anna minulle vähän dipattavaa.
En KESTÄ!!  ;D Onneksi asun yksin, niin saan naureskella ihan rauhassa. Sonic on kyllä sellainen hahmo, jonka voisin kuvitella tällaisia puhumassa.

Kiitos tästä(kin) OPM fikistä!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Hahhahahhahah, tämä ficci... :----D Otsikko ei tosiaan kerro juuri mitään, mutta asiallinen tunnelma alkaakin sitten kohtapuoliin rakoilla. Onhan tämä jokseenkin erilainen kuin Läheisyyttä. Selkeästi keskinäisissä väleissä on tapahtunut jotain jännittävää jossain kohtaa.

Iskipä sellainen pienimuotoinen halu palata tähän fandomiin ja shippiin. On niissä kyllä jotain. :P Kiitoksia jälleen, Piraatti! <3

- Ayu

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 610
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
En kyllä osannut varautua lainkaan, että ficlet tällaisella otsikolla vois olla näinkin kuuma ja vihjaileva o.o Jotenkin missasin ton genretietojen "dirty talk" -kohdan, hokasin vain häröilyn, eikä sitä tässä vaiheessa enää otsikossakaan lukenut, niin tulipa aikamoisena yllätyksenä sitten ;D Mutta varsin kivana yllätyksenä, koska heheh, tuhmien puhumiset ja kaksimielisyydet on ihan parasta luettavaa. Tääki oli niin kiva ku kaikki alkoi ihan viattomasti, Genos lukemassa sarjista jne. ja sitten hetkessä ollaankin perunalastuvertauksissa ja dippauksissa :DD Selkeä suunta kuitenkin koko ajan.

Lainaus
”Joten... anna minulle vähän dipattavaa.”
Avaruuspiraatti oli nostanut esiin jo tän pätkän ja pakko tehdä sama, koska jfc jos en olis lukenut tätä metrossa en tiiä mitä olisin tehnyt :DD Henkistä huutonaurua ainakin oli, onneks maski peitti puolet naamasta nii ei tarttenu ihan helvetin paljoo hävetä itteään.

Ja sitten julmasti fici loppuikin jo :'D No, pakko myöntää et tälle jopa toimii ehk parhaiten näin, ettei lukija pääse tämän pidemmälle, niin keskustelun nerokkuus säilyy pinnalla. Ja jos sipsijutut jatkuu koko dippailun ajan niin vois ehkä olla lukijalle liikaa, enkä tiiä olisko sultakaan miten paljoo vielä irronnu semmosta settii. Et joo, näin hyvä, paras jopa, ja nyt jään itsekseni hykertelemään tämän ficin keskustelunpätkille. Niin kuin aina.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中