Kirjoittaja Aihe: SK8 the Infinity: Likinäköinen prinsessa, S, Joe/Cherry, tuplaraapale  (Luettu 920 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Likinäköinen prinsessa
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: SK8 the Infinity
Ikäraja: S
Paritus: Joe/Cherry
Genre: Slice of life

A/N: Aloittelin tätä pätkää jo keväällä, mutta löysin sen sitten taas tiedostojen syövereistä ja sain energiaa jatkaa loppuun. :D Tyhjästä nyhjäisemisen sijaan on joskus paljon helpompi työstää jotain edes puoliksi jo olemassa olevaa tekstiä. Osallistuu Fandomaakkosiin.



***



Kojiron yritys nähdä elokuva kävi hetki hetkeltä mahdottomammaksi Kaorun korjatessa kylkiasentoaan hänen edessään harva se minuutti.

"Mitä sinä siinä jatkuvasti venkoilet?"

"Yritä itse löytää hyvä asento ja painaa pää tyynyyn näiden kanssa", Kaoru murahti takaisin ja asetteli jääräpäisesti silmälasejaan.

"Voi rähmä." Kojiro suukotti Kaorun takaraivoa. "Laita piilarit."

"En millään jaksa."

"Siinäpä sitten mariset."

"Nimenomaan."

Kojiro tyrskähti. "No, sitten meillä on kaksi vaihtoehtoa. Voimme esimerkiksi istua sohvalle kuin pätevät aikuiset."

"Entä se toinen vaihtoehto?"

Kojiro kutitteli nenällään Kaorun korvaa. "Voisimme siirtyä makuuhuoneeseen."

"Nukkumaan vai? Verraton idea."

"Verraton mutta tylsä", Kojiro hymähti piirrellen sormellaan hentoa kuviota Kaorun leukaluulle. Tämä näykkäisi hänen sormeaan hellästi. "Ajattelin jotain sellaista, mikä ei vaadi laseja..."

"Hmm." Kaoru laski silmälasinsa varoen sohvapöydälle. "Viepä minut sitten sänkyyn."

"Näet sinä itsekin kävellä sinne."

"En minä mitään näe!"

"No kuka käski ottaa lasit pois nyt jo, häh?" Kojiro murahti könytessään sohvalta ylös ja kumartui Kaorun ylle kuin yleinen syyttäjä.

"Minä ennakoin tulevan", tämä totesi tyynesti.

"Ja minä väitän, että halusit taas leikkiä prinsessaa", hän totesi poimittuaan Kaorun syliinsä kuin sulhanen morsiamen. "Tällä kertaa likinäköistä sellaista."

"Sen kuin kohtelet minua sitten arvoni mukaisesti", Kaoru virkkoi.

"Jep, suljen sinut torniin ja naitan ensimmäiselle lohikäärmeelle, joka kävelee ohi."

"Millaisia prinsessasatuja sinä oikein olet lukenut?"

« Viimeksi muokattu: 24.08.2021 09:24:14 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Lisää MatchaBlossomia sulta, jee 😊😊 Sun slice of lifet on ihan parasta, ja näistä kahdesta nyt on muutenki ihana lukee melkee mitä vaa töhöilyä, niin on kyllä lähtökohdat taas niin A-luokkaa 🙏

Fiilaan Kaorua kyllä paljon, koska vaikka mulla ei olekaan moneen vuoteen enää laseja ollut, niiden kanssa sivuttain makaaminen oli käytännössä mahdoton tehtävä. Eipä oo Kojiroulla siellä hänen takanaan varmaan yhtään sen mukavammat oltavat tosin, kun Kaoru heiluu siinä edessä, mutta... Onneksi Kojiroulla on peräti kaksi ratkaisua tilanteen korjaamiseksi ;D
Lainaus
"Verraton mutta tylsä", Kojiro hymähti piirrellen sormellaan hentoa kuviota Kaorun leukaluulle. Tämä näykkäisi hänen sormeaan hellästi.
Oi, sehän puree :3c Sopii kyllä näiden kahden vuorovaikutukseen erinomaisesti ♥

Lainaus
"Hmm." Kaoru laski silmälasinsa varoen sohvapöydälle. "Viepä minut sitten sänkyyn."
No arvashan sen, että tähän vaihtoehtoon Kaoru tarttuu ;D Ja heti kans palvelua vaatimassa ai että. Tuli niin mieleen se pätkä, kun hän on normipyörätuolissa S:ssä ja komentaa Kojiroun työntämään itseään :D Twitteristä jostain kans luin, että vissiin siinä enkkudubissa Kojirou kutsuu Kaorua prinsessaksi siinä (tai jossain muussa kohdassa). Itse en oo sitä dubbia kattomassa (ne lyhyet pätkät, jotka oon kuullut, oli enemmän ku tarpeeks mulle  😬😬 hyh), mutta onhan se Kaoru aikamoinen prinsessa :D (Kaoru: "Mitä?? Minähän olen itse keisarinna!")

Lainaus
"Jep, suljen sinut torniin ja naitan ensimmäiselle lohikäärmeelle, joka kävelee ohi."
😂😂 Vaikka tiedetäänhän me, ettei Kojirou suostuis naittaa Kaorua kellekään muulle kuin itselleen ♥ (Tekee noin niinku uhkaa ja sen jälkee vartioi ettei yksikään lohikäärme tai kukaan muu edes lähesty koko tornia ;D)

Lopetuskin oli tämän pätkän kohdalta oivallinen, vaikka kyllähän minä tuttuun tapaan olisin valmis lukemaan, mitä tapahtuu sitten kun Kojirou on saanut kannettua prinsessamorsmaikkunsa sinne sänkyyn... 😏😏 Sehän nyt onkin sellainen aihe, johon en koskaan kyllästy.

Also: Yleinen syyttäjä Kojirou 😂😂 Hajosin ehkä ihan täysin.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Kiituksia jälleen, Larjus! ❤️ En ole itse koskaan laseja omistanut, mutta voin kuvitella miten niiden kanssa saa taktikoida arkielämän vilinässä. Taisi olla tosiaan parempi keksiä muuta tekemistä kuin leffan katselu, vaikkapa sitten Kojiron sormien nakertelu. 😀

Miespuolisten hahmojen nimittäminen prinsessaksi on aina enemmän tai vähemmän hauskaa, ja varsinkin Kaorun feminiininen puoli jää harvoin väeltä huomioimatta. On varmaan tottunutkin siihen että se nähdään kauniina, ja sitähän se tietysti onkin. Osaa ottaa ilon irti. xD

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 747
Arpaonni Kommenttiarpajaisissa vei minut selaamaan tekstilistaustasi ja päädyin valitsemaan FandomAakkosista tämän, koska 1) Larjus on tutustuttanut ja ihastuttanut minut Kaoru/Kojirouhun ja 2) tällä on huikea nimi, mikä suorastaan vaati lukemista :D Enkä joutunut pettymään, tämähän oli ihana ja sai hymyilemään!

Tällainen dialogipainotteinen teksti sopii näille kahdelle täydellisesti, koska juuri silloin tuo sanailu ja kettuilu tulee herkullisesti esiin ja nautin siitä kovasti. Tässä on hyvä tahti ja etenkin tuo, miten tilanne etenee kohti makuuhuonetta, nauratti. Varsinkin Kaorun tyyni toteamus "Minä ennakoin tulevan" oli huikea :D Tykkäsin myös tästä lopetuksesta:

Lainaus
"Jep, suljen sinut torniin ja naitan ensimmäiselle lohikäärmeelle, joka kävelee ohi."

"Millaisia prinsessasatuja sinä oikein olet lukenut?"

Tässä on hyvänpuoleista tilannekomediaa, mikä nappasi tässä ficissä mukaansa! Samalla tässä on myös hellyyttä, kuten kaikki nuo kosketukset ja ylipäätänsä tapa, jolla Kojirou ja Kaoru puhuvat toisilleen. Etenkin korvan kutittelu nenällä oli jotenkin supersöpö! Tämä oli kaikin puolin hyvä ja ihana luettava, kiitos tästä :)

between the sea
and the dream of the sea