Kirjoittaja Aihe: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.  (Luettu 1627 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Nimi: Aika kuumaa
Fandom: Harry Potter
Kirjoittaja: Odo
Ikäraja: Sallittu
Tyylilajit: Fluff (?)
Vastuunvapaus: En omista Pottereita vaan ainoastaan leikin niillä!

Tämä on kirjoitettu ruttopojalle synttärilahjaksi. Pieni paketti, mutta toivottavasti maistuu! <3



AIKA KUUMAA

Kesähelle kuritti tylypahkalaisia kasvihuoneilla, joiden kuumankostea ilma sai hikikarpalot valumaan otsalla ja selkää pitkin. He käsittelivät myrkkylonkeroisia.

“Aika kuumaa”, Barty nuorempi naurahti aivan Reguluksen viereltä, huokaisten vasten tämän ihoa. Ilmavirran kosketus viilensi sadasosa sekunnin Reguluksen hipiää.

“Joo”, Regulus ähkäisi. He jatkoivat kasvien käsittelyä vaitonnaisina, kun muut opiskelijat hölisivät lähestyvästä kesälomasta. Reguluskin odotti kesälomaa. Pimeitä iltoja, jolloin he oleskelisivat Bartyn kanssa kahdestaan Kyyryjen huvilalla Skotlannissa.

“Aika kuumaa”, Barty varmaan kuiskaisi täysin eri merkityksessä sitten, kun he olisivat kahden. Reguluksesta tuntui, että oli taas asteen verran lämpimämpää, kun Barty virnisti hänelle ja heidän ajatuksensa laukkasivat jo kaukana Tylypahkan tiluksilta.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2020 20:52:39 kirjoittanut Odo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Artsyann

  • Vieras
Vs: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.
« Vastaus #1 : 21.06.2020 19:54:11 »
Pieni paketti kyllä, mutta paljon tekstiä! Kiva lukea vähän erilaisemmasta parituksesta :) Itselleni vielä nämä hahmot ovat sellaisia, ettei ihan heti ole tullut mieleen edes kaivata ficcejä näistä henkilöistä. Tykkäsin siitä, miten tää oli samaan aikaan vihjaileva ja kiertävä, mutta kuitenkin samaan aikaan tästä sai selvän käsityksen siitä, mihin ne ajatukset laukkasivat  ;D Tykkäsin, toivottavasti myös synttärilahjan saajakin!

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.
« Vastaus #2 : 21.06.2020 20:23:46 »
Kiitos kommentista Artsyann! :) Yllätyin, että tällainen erilainen paritus sai kommenttia näinkin pian! Tätä on hauska kirjoittaa ja aikanaan, kun kirjoiteltiin jonkun verran yhdessä lahjansaajan kanssa, tähän sitten tuli hurahdettua. Sittemmin kyllä itse taisin alkaa ficcailemaan Regulus/Evania ja saattanut lipsua Regulus/Remus akselillekin. :D Regulus on ihan minun kultapoikani, joka on suosikkini Pottereissa, vaikka siitä kerrotaan niin vähän. Tai ehkä juuri siitä syystä. :D Kiva, että pieneen pakettiin mahtui mielestäsi paljon asiaa, kiitos! <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Vs: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.
« Vastaus #3 : 21.06.2020 22:12:09 »
SKSKSKDSDHKJDHSKSKSKDSHDJSH????????!!!!!!!!!!!!

Mitä hittoa oletat että voin sanoa, APUA, ensinnäkin: KIITOS!!!! ;___; Minun otp he ovat edelleen, aina ilo heistä lukea ja voi että kun tää oli mainio en selviä!!!! Aivan ihan hemmetin AAAAA että kirjoitit just fluffia! Kun nää kaks on niin traagisia ja suruisia poikia niin yhyhy mun sydän sulaa ja aivot leviää kun saan tämmöistä niin että olen nyt pelkkä lätäkkö täällä!!!!

Pffffft hajosin kyl mielikuvalle että Barty siellä flirttailemassa kesken koulutunnin koska, no siis, se on jotain mitä se tekis koska hän on vähän... semmone. Ja Regulus ihan >///< voi mussukka, kyllä se siitä. Tää oli myös oikein samaistuttava koska just tulin kaverin luota kotia, oon istunut sohvalla ehk 10min ja oon nyt jo hiestä märkä. Hmm, Kyyryillä huvila Skotlannissa? Voisinpa ottaa tuon omaan headcanoniini. >:3

Ai että vitsi, en pysty lopettaan hymyilemistä nyt, tää oli niin tajuttoman söpö ja vaikka sanoja ei paljon ollutkaan, onnistuit tiivistään näiden kemian ihan täydellisesti! Tbh oon aika tarkka siitä miten nää hahmot kirjotetaan jos ne on yhdessä, koska mulla on miltei vuosikymmenen edestä mietittynä kaikkii fanonei ja muuta, nii et vaikka luen tällä parituksella ihan mitä vaan niin tulee aina erityisen hyvä fiilis kun näen omiin ajatuksiin mätsäävää tekstiä. Kun nää kaks on kaikesta huolimatta erityisesti parhaita ystäviä, joilla on sellast tyypillist ystävien välistä kiusimista ja höpöilyy ja no niin. En jää nyt liiaks selittään, mutta että, tää oli ihan hirmu suloinen ja hyvä ja vielä kerran: kiitos, kiitos, kiitos! Oot aivan paras! <3

//tän parituksen jumala OH WOW :----D olipa ihanasti sanottu ja hehe, oon kyllä iloinen että oon onnistunut propagandassa! >:3
« Viimeksi muokattu: 21.06.2020 22:55:06 kirjoittanut ruttopoika »
leipää ja perunasoppaa

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.
« Vastaus #4 : 21.06.2020 22:35:02 »
ruttopoika, aa oon niin otettu, että osui ja upposi. <3 koska siis tiedän, että olet tämän parituksen jumala, joten kehusi iskevät syvälle sieluuni. <3 Mistähän minäkin tämän alunperin löysin, ellen sinulta? (; mut joo kiitos hirmuisesti ja ihanaa kuulla, että maistui. <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Aika kuumaa • S • Regulus/Barty Kyyry jr.
« Vastaus #5 : 17.08.2021 21:33:26 »
Ooo, olitpas jännän parituksen valinnut tähän! Nää on kyl semmoset jäbät, joista ei paljoo tiedetä, mut toisaalta sehän on just se otollisen alkuasetelma ficcejä varten ;D Aika kuumaa (:D) tommonen että aletaan kesken oppitunnin vähä kiusoittelu-flirttiailee, mut se kyl sopii mukavasti mielikuviini varsinkin Bartysta (niitä mielikuvia on kyllä ollut tietyt ficit värittämässä...)

Lainaus
Aika kuumaa”, Barty varmaan kuiskaisi täysin eri merkityksessä sitten, kun he olisivat kahden.
No mitäpä muutakaan 😏😏 Ihanaa nuorta lempeä/kiihkoa.

Tää oli kyllä soma pieni pätkä. Eipä sitä lukija välttämättä kaipaa enempää, vaikka Bartyn ja Reguluksen ajatukset ovat jo tulevassa. Tunnelma välittyi oikein mukavasti tästä, kiitos kivasta lukukokemuksesta! 😊
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中