Kirjoittaja Aihe: The body: Lohdutus, S | romance | Gordie/Chris | tuplaraapale  (Luettu 1372 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Nimi: Lohdutus
Kirjoittaja: Kuolonsyöjäprinsessa
Genre: romance
Ikäraja: S
Paritus: Gordie/Chris
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: En omista, enkä saa rahaa.


Lohdutus

Sillä hetkellä, kun mä näin Gordien toistelevan: "Miks sen piti kuolla?" yhä uudelleen ja uudelleen, mä tajusin kuinka tärkeä se oikeastaan olikaan mulle.

Mä pyysin Teddyä ja Verniä jättämään meidät hetkeksi ja istahdin Gordien viereen puunrungolle.

"Miks Dennyn piti kuolla?" Gordie kysyi kyynelsilmin ja mun sisällä läikähti.

"Sen olis pitänyt olla mä, mun olis pitänyt kuolla", Gordie itki.

"Älä sano noin!" mä tulistuin.

"Isä sanoi, että sen olisi pitänyt olla minä", Gordie itki ja minä suljin hänet halukseen.

"Sinun isäsi ei tunne sinua!"

"Hän oli oikeassa!"

"Älä sano noin! Hän ei vain tunne sinua."

Gordie katsoi mua kyyneleisin silmin ja halasi tiukemmin. Mä olin sanomassa vielä kerran, että hänen ei pitäisi ajatella sellaista, kun hän painoi huulensa omilleni.

Hetken ajan mietin, että pitäisi irrottautua, mutta en halunnut. Tajusin, että olin halunnut sitä jo kauan tajuamattani.

"Anteeksi", Gordie pahoitteli heti irrottauduttuamme, mutta minä vain halasin häntä uudelleen.

Kun Ace uhkasi tappaa minut, tunsin kauhua, mutta en itseni puolesta, vaan Gordien. Ja kun Gordie sitten sai heidät lähtemään pois, minä halasin häntä lujasti ja painoin nopean suudelman hänen huulilleen ennen kuin Teddy ja Vern tulivat takaisin ja me lähdimme kohti kotia.

Vannoimme, että mikään ei erottaisi meitä ja se sopimus piti.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2017 17:57:16 kirjoittanut Kuolonsyöjäprinsessa »
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.