Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Elisa Hintasaarnaajat: Huoleton on nyt toivoton | S | PART 2

(1/5) > >>

mursuhilleri:
Nimi: Huoleton on nyt toivoton
Ikäraja: S
A/N: Tarviiko tästä edes sanoa mitään... :D Inspiraatio täältä. Kiitos kuuskidille avusta nimeämisen kanssa!

Huoleton on nyt toivoton

Eemil katseli haikeana Esa-Pekan kasvoja, jotka hymyilivät hänelle ties kuinka monennesta etsintäkuulutuksesta, jonka hän oli sinä päivänä jättänyt matkansa varrelle. Eemil oli surun murtama ja hänen täytyi myöntää, että tilanne alkoi jo näyttää toivottomalta.

Illan hämärtyessä Eemil pyyhkäisi yksinäisen kyynelen poskeltaan ja astui urheasti sisään heidän yhteiseen asuntoonsa, joka suorastaan tulvi muistoja Esa-Pekasta. Suru raastoi Eemilin sydäntä kun hän näki teepannun, joka oli levännyt paikallaan käyttämättömänä siitä lähtien, kun Esa-Pekka oli sen siihen jättänyt viimeisimmän aamuteensä jälkeen. Hän ei ollut kahvi-ihmisiä, kuten Eemil.

Yöllä tyhjä sänky imaisi Eemilin syleilyynsä. Hän itki itsensä uneen ja uneksi päivästä, jona hänen rakkaansa löytyisi.

Sarveiskalvo:
Sä teit sen!!! :D

Valvoin tämän takia, joten täytyy kommentoida, mutta väsyttää, joten lyhyestä virsi kaunis: Raukka Eemil. :( Toivottavasti Esa-Pekka tulee vielä täyttämään teepannunsa ja tarina saa onnellisen lopun!

Kiirsu:
Apua en kestä tätä! Voi Eemil raukkaa ):

Tää saa mut nauramaan, mutta mun käy myös oikeasti sääliksi Eemil raukkaa, joka on ihan hukassa. Ihan älytöntä, että tää mainos saa mut nyt tuntemaan sympatiaa Eemiliä kohtaan. Mutmut Emil on niin reppana ja Esa-Pekan teepannu nököttää käyttämättömänä ja ääää tää on niin surullista.


--- Lainaus käyttäjältä: kuuskidi - 28.10.2016 01:34:11 ---Mä olen tuon hirmuisen surullisen musiikkivideon myötä muodostanut aikamoisen kiintymyksen näihin Hintasaarnaajiin... Enkä tiedä, pitäisikö mun sillekin nyt sitten nauraa vai itkeä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä oon nyt teidän takia kehittänyt jonkun ihme kiintymyksen näihin ja tää on kyllä randomein fandom ikinä! Elisalle kyllä kiitokset näin mahtavien hahmojen kehittämisestä, enpä ole koskaan ennen shipannut mainoshahmoja :D

Tää teksti naurattaa ja itkettää ja herättää myös "mitähän vittua" -fiiliksiä (hyvällä tavalla kuitenkin). Mut tää loppui nyt ihan kesken ja Esa-Pekka on hei yhä kateissa!! Nyt tarvitaan ehdottomasti jatkokertomus, jossa Esa-Pekka löytyy.

Kiitos tästä yötä piristäneestä älyttömyydestä :D

Nyyhti:
Mä katselin tämän otsikkoa ja mietin, että mikähän fandom tuo Elisa Hintasaarnaajat on, varmaan joku lastenkirjasarja jossa seikkailee hahmo nimeltä Elisa Hintasaarnaaja. Ihmettelin, miten niin tuntematon fandom on saanut näin paljon kommentteja, ja tulin vilkaisemaan niitä - ja ahaaaaaaa tämähän on se mainosjuttu!

Noooh sitten luin raapaleen ja olin ihan :( :( Kaveri on kadonnut. Ja sitten katsoin videon ja olin että :( :( :( :( :( (Fun fact tähän väliin, että mulle on ihan normaalia itkeä mainoksille, niin saati sitten jollekin tällaiselle!)

Mutta siis ääää. Nää hahmot on muutenkin niin reppania <3 Sitä paitsi tää nimi oli ihan huippu, ei oo enää liittymän nimi huoleton, haha! Ei vaan en mä tiiä osaanko nauraa tälle, tää on liian vakavaa ;D

Musta on suorastaan kummallista, miten ootkin vanginnut tuon videon tunnelman tähän raapaleeseen. Molemmat ovat sellaisia huvittavan surullisia, joiden takia ei pitäisi oikeastaan olla itse surullinen. Ja no en mä ehkä oikeesti oo! Söpöt pikku hintasaarnaajat varmasti löytävät toisensa vielä, luotan siihen!!

Helyanwe:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Anteeksi, mä taisin innostua, koska hei oon odottanu tästä parituksesta ficejä ton mainoksen ilmestymisen jälkeen ja vihdoin! Nämä kaksi on nyt jotain kaunista ja puhdasta ja niitä pitää suojella kaikelta maailman pahuudelta. En ala sen enempää toistelemaan aikaisempia kommentteja, halusin vaan tulla kertomaan että luin, ihastuin ja toivon lisää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta