Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot
Piirustushaasteet
Aionka:
Minä tahtoisin haasteen ~ ;)
Koska ei ole inspiraatiota sitten mihinkään.
Piirrän
lyijykynillä,
tussaan,
maalaan vesiväreillä ja minulla on vesiliukoiset puuvärit.
Tietokoneella en osaa piirtää.
Parhaimmillani olen varmaan ihmisiä (tai inhimilliset piirteet omaavia olentoja) piirtämässä.
Hankalat taustat on ihan OK, kuin myös hankalat asennot ja kuvakulmat.
Näitä en piirrä
* ylettömän tarkkaa väkivaltaa
* K-15 -rajan yli menevää seksuaalista sisältöä
* Pelkät maisemat
Haasteilta toivon mielenkiintoisuutta! Ja sitten vähän yksityiskohtaisempaa, kuin pelkkä, että "siinä olis tyttö". Mitään ylenpalttisen yksityiskohtaista selostusta ei tarvitse tehdä, ellei halua.
Niin ja ihan mitä vaan saa ehdottaa! Vaikka kuinka hulluja ideoita!
Innolla odotan ideoita :)
Meryl:
Hei :)
Mulla olis haaste tarjottavana, eli siis jos joku tahtoisi yrittää piirtää Meryl Streepin? ;) neljä kuvaa joista saa valita, klik, klik, klik ja klik. Tiedän, olen kamala :D
Värillinen tai mustavalkoinen kelpaa.
pinkutti:
Hei! Pinkutti hyökkää tänne ja tarjoaa palveluksiaan eli haasteita otetaan vastaan.
Miulla on välineinä:
-tietokone ja piirustuspöytä
-pro markereita
- vesivärejä
- lyijykyniä ja tusseja
Ja rajoitteita ei oikein ole, paitsi Twilightia en piirrä. Ja tietty sit sellasii fandomeita joita en kauheen hyvin tunne, mutta jo kuva löytyy ni voisinha mie jotain yrittää väkertää :)
FMA:ta ja Potteria tykkään paljoon taiteilla.
Ja miun taitoa/tyyliä voi käydä vilkasemassa tuolla noin--->http://pinkutti.deviantart.com/gallery/
Mie pystyn jotenkuten myös piirtämään mallista. Ja piakkoin meillä on koulussa (taikkarissa :D ) ihan mallistapiirtämiskurssikin, et enköhän siellä sit viimestään opi :)
pumpkin:
Jou. Täällä ruudun takana seisoskelee tämmöinen tyttönen, joka haluaisi piirtohaasteita tunnetuista hahmoista. Kotoa löytyy piirtopöytä ja ohjelmana Project Dogwaffle (eli perustoiminnot Photoshopista ilman layereitä). Sama onnistuu myös kynällä ja paperilla, vesiväreillä ja puuvärikynillä, sekä osittain tussaamalla/mustaamalla. Vaatimuksia, tietoja itsestäni ja muuta kökköä itsestäni:
Etsin kahdenlaisia toimeksiantoja:
A)Realismiin pyrkiviä "taidekuvia", joissa jonkinlainen tausta ja mahdollisesti jokin kuvailtu tilanne ja tunnelma.
B)Hahmoja, joille suunnitella vaatetutksen uusiksi, joko teokselle uskollisesti tai siirtämällä hahmon puvustuksen avulla esimerkiksi eri aikaan ja paikkaan.
HUOM.
-voi olla myös kirjahahmo, josta ei olla tehty elokuvatisointia, mutta kuvaileva pätkä on löydyttävä Wikipediasta tms.
-pienen tyylinäytteen löydätte tarkastamalla kuvakkeeni
-EI parituksia, joita ei ole alkuperäisteoksessa mainittu
Sha:
Lukeekohan kukaan enää edes tätä osastoa tai topiccia... No, laitetaanpa kuitenkin pyyntöä :)
Tahtoisin piirustushaasteita, elikä lähinnä realistisia kasvokuvia. Mieluusti julkkiksista ja esim. Lostin hahmoja piirtäisin enemmän kuin mielelläni! Vaihtoehtoja on vain aivan liikaa, joten jos joku haluaa toivoa jotakin tiettyä, niin yksäriä vain tänne päin! Piirrän toki myös ns. tuntemattomampiakin julkkiksia, jos vain kasvot ovat mielekkäät ja löytyy hyvä mallikuva. Aseina toimivat lyijykynät ja esimerkkejä töistä löytyy tuolta piirustustopicistani. Kiitos!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta