Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Piirustushaasteet

<< < (4/13) > >>

Lallu:
Mulla olis pari omaa ficciä, joista haluaisin jonkun ihanan piirustutaitoisen finiläisen tekevän kuvan tai monta. ;D Eli jos kiinnostaa niin yksärillä yhteyttä.

Ensimmäinen on Sinistä siellä ja täällä
Hahmoina on Scorpius ja Rose ja ikäraja on PG/S.

Toinen on Näyttävä lähtö
Hahmoina Evan Rosier ja Wilkes jaaaa ikärajana on lievä R/K15.

Ja tietenkin tarjoan myös muita ficcejäni tähän, koska olisihan se aivan mahtavaa nähdä joissain noissa kuvitukset.  ;)

//Vlad lisäsi suomalaiset ikärajat ja poisti toimimattoman linkin

Snapu on Pyörylä:
Nyt on pula Siriuksesta, suorastaan puute!

Nuoresta Sirius Mustasta on paljon fanarttia, mutta en edes muista millon viimeksi näin piirroksen vanhasta Siriuksesta.. Joten toivon ihan mitä tahansa aikuis-Siriusta, Azkabanin jälkeen/aikana, tai sitten vaikka tämä:

Azkabanin vangissa on Rääkyvä röttelö -kohtaus, Remus on tullut sisään ja näkee Siriuksen, seuraa pieni sananvaihto ja sitten tämä:

--- Lainaus käyttäjältä: ...ei käyttäjältä vaan kirjoittajalta! J. K. Rowlingia siis, AV, s.361 ---"Professori", Harry keskeytti kuuluvasti, "mitä täällä ta-?" Mutta hän ei saanut kysymystään loppuun, koska se mitä hän näki, jähmetti hänen äänensä kurkkuun. Lupin laski sauvansa. Siinä samassa hän oli jo astellut Mustan viereen, ojentanut kätensä, vetänyt Mustan seisaalleen niin että Koukkujalka lensi lattialle ja syleillyt tätä kuin veljeään.
--- Lainaus päättyy ---

Tuosta piirros. Mielummin tuosta alleviivatusta, mutta toki halauksestakin saa tehdä, tai jos muutamaruutuisen sarjakuvan haluaa tehdä niin sekin käy ^^ Kasvoilta pitäisi kuvastua tilanteeseen sopivat ilmeet, Harry ainakin taustalle wtf-ilmeellä, Koukkujalan voi jättää pois jos haluaa.. Ja ainakin vähän taustaa ja Rääkyvää röttelöä :)

Yksärillä voipi varata!

Petturi:
Haaste: Kahdet kasvot!

Haluaisin niin mielelläni nähdä kuvan Draco Malfoysta, joka pitelee käsissään naamiota, joka on oikeasti hänen ivallinen ilmeensä. Tai siis, naamio olisi Dracon kasvot, mutta tämän käsissä.. ääh.
Dracon oikeat kasvot olisivat taas tuskaiset, silmät kiinni (mutta ei kyyneliä!).

Jestas. Sainkohan minä tuota nyt selitettyä kunnolla?
Kokeillaan vielä yhden kerran:
Draco täyttää melkein koko kuvaruudun (tai paperin). Hän seisoo suorassa yhteydessä katsojaan ja pitelee käsissään naamiota, jonka naamiopuoli näkyy. Naami on tehty Dracon ivalliseksi, puolivirnistys -ilmeeksi, ja hänen oikeat kasvonsa olisivat tuskaiset.
Noin, näin se käy :D

Kiinnostuneet ilmoitelkaa!

Eeyore:
Tämä idea tuli ihan vahingossa tässä ficciä kirjoittaessani...
Mietiskelin, että mitenkä kirjoittaisin Malfoyden kartanon huoneiden asetuksesta, tai noin... niin. Niin tuli sellainen haaste mieleen, että jos täällä on joku hieman haastavampaa hommaa kaipaava henkilö, niin piirtäisi minulle pohjapiirrustuksen Malfoyden kartanosta! olen jotenkin tullut siihen käsitykseen, että siinä on ainakin kaksi kerrosta, eli siis molemmista kerroksista ja jos vielä halua on, niin muutamista (tai vaikka kaikista) huoneista joko ihan kunnon kuvallinen piirrustus tai sitten vain isompi pohjapiirrustus (mutta toivoisin kuitenkin ihan kunnon kuvallista). kiva olisi tietää millaisia mielikuvia ihmisillä on kämpästä  ;D asiasta voidaan kyllä keskustella myös yhdessä, jos joku haluaa, että annan omaa mielikuvaa asiaan.
Useampikin voi siis tähän hommaan lähteä eli jos joku haluaa piirtää pohjapiirrustuksen molemmista kerroksista tai yhdestä, niin kertoopi toivomuksestaan ja näin.
pohjapiirrustuksesta sen verran, että sitähän ei tarvitse värittää, se voi olla sellainen kuin normaalit pohjapiirrustukset ovat. sitten kun mennään itse huoneiden kunnon kuvaamiseen (vähän kuin valokuva, ajatelkaa niin) niin sitten pitää olla jo väriä käytössä. mieluiten tietysti vahvoja värejä käyttöön, maalaaminenkin käy.

Vielä kerran, tähän urakkaan voi lähteä monikin mukaan, jos kiinnostaa ja useampi voi piirtää samasta huoneesta, minua ei haittaa jos joku ilmoittaa piirtävänsä koko kämpän ja sitten toinen sanoo, että haluaa makuuhuoneen.

Yksärillä yhteyttä  ;) minä en syö.

Clarice:
Minulle saa heittää haasteita, koska itse en meinaa keksiä aiheita.

Piirrän:
-lyijykynällä, puuväreillä, vesiväreillä, pastelleilla, öljypastelleilla tai vesiliukoisilla mikäikinäonkinliiduilla(hienoa jälkeä mielestäni)
-HP-aiheisia, parituksia erittäin mielelläni
-Lotr-aiheisia
-jonkun itsekeksimiä hahmoja, selittää sitten vaan yksityiskohdat siitä^^ tai otuksia
-mitä vain ikärajaa ;D
-ei liian vaikeita maisemia/taustoja (todella valaisevaa varmasti)

En piirrä:
-Draco Malfoyta
-hirmu vaikeita maisemia/taustoja
-tietokoneella

Joitakin hahmoja osaan piirtää näyttelijöidensä näköisiksi (en kaikkia!) eli sano jos haluat että teen niin. Muuten tulee oma näkemys hahmosta, ellet selosta tarkasti millaiseksi hänet haluat.

-Clarice kiittää ja kumartaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta