Vapaa keskustelu > Saivartelija

Harry Potter and the Cursed Child

(1/13) > >>

Tuohi:
Harryn syntymäpäivänä julkaistiin eilen ensi-iltansa saaneen Potter-näytelmän käsikirjoitus. Tapahtumat alkavat Kuoleman varjelusten epilogin tilanteesta ja keskittyvät kolmannen sukupolven elämään.

Ite aloin lukea kässäriä viime yönä. Mielenkiinnolla odotan, mihin juoni kehittyy.
Entäs muut finiläiset: aiotteko lukea kirjan vai jopa mennä katsomaan näytelmää? Ja mitä mieltä kirjaa lukevat ovat?
Käytetäänhän spoilereita, ettei kenenkään lukukokemus kärsi. :) Tammikuun loppuun asti tulee käyttää spoilerivaroituksia, sen jälkeen voi keskustella vapaasti.

Lasijoutsen:
Minä ainakin aion kirjan lukea! En kylläkään tiedä vielä aionko odottaa suomeksi julkaisuun, vai lukea sen englanniksi. Näytelmää en varmaankaan mene katsomaan, vaikka kiinostaisi kyllä hieman.
Lasijoutsen

Larjus:
Minä aattelin lukea sen sitten kun suomeksi ilmestyy. Vaikka osaankin enkkua ihan hyvin, tykkään lukea kaunokirjallisuutta enemmän suomeksi. Eikä mulla nyt tässä muutenkaan edes olisi aikaa lukea tota millään kielellä, kun tahkoon finin projektin vuoksi perus-Potterien kanssa :D (Mut sit ku saan ne kaikki luettua niin niiden jälkeenhän oliski jossain välissä hyvä sit lukea toi uusin!)

Odo:
Voisko aloitusviestiin saada jonkunlaisen komennon käyttää sitten niitä spoilermerkintöjä? Nopeimmat varmaan tahtoaa kirjan jo tänä yönä läpi. Ihan vain muistutukseksi. :) Itse en uskalla avata mitään, missä voin niihin hiton spoilereihin törmätä, olipa kyse sitten hahmon x tuvasta, juonesta, kengän nauhojen väreistä tai pöllönamien merkistä.  :P

Oli tarkoitus mennä Suomalaiseen kirjakauppaan tänään, tosin toisen kirjan tiimoilta, mutta tajusin juuri keskustan liikkeen olevan suljettu. Toinen hitokseen kaukana oleva liike sen sijaan olisi auki. Himottaisi ostaa tuo englanninkielinen painos nyt heti äkkiä, mutta englantini on aivan surkeaa. Tilasin sen jo kertaalleen ennakkoon, mutta rahat palautettiin ja sain viestin, ettei tuotteita voida toimittaa ollenkaan jostain syystä x varastojen kanssa. Ehkä vain odotan sen suomiversion ihan suosiolla niin saa kaiken ilon irti. Ilmeisesti Tammen mukaan se on tulossa syksyllä, mutta tietääkö joku tarkemmin, että milloin? Kirjan ostamisesta myös puheenollen, huomasin, että Adlibriksessä Cursed child on 5 euroa Suomalaista halvempi, että jos malttaa sen muutaman päivän toimituksen odotella, kun sieltä ei niitä postimaksujakaan tule.

Jännittää kyllä hitokseen, että mitähän tuo tuo tullessaan ja millainen tarina on kyseessä. Onhan sitä aina arvaillut hieman tulevaa, mutta pääasiassa olen jättänyt suuremmat ajatustyöt kolmannesta sukupolvesta tekemättä. Nyt sitten saa kuulla, millaisia he ovat. Itse näytelmäkin olisi mahtava nähdä, mutta en kyllä millään pääse Lontooseen sitä katsomaan. En tiedä kauanko näytelmää esitetään. Ensi vuonna olen menossa, mutta liput ovat kalliit ja surkealla englannilla sen katsominen saattaa enemmän harmittaa kuin innostaa ja kieltämättä mulla on sulattelemista näyttelijöiden suhteen. :D

Albus Severus:
Minä tilasin tuon englannin kielisen ennakkoon ja nyt sitten odottelen sitä että saisin sen käsiini.  :)

 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta