Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Tulitikkuaski | Harry/Draco, K11, 2/2 raapaletta

<< < (2/2)

Vendela:
Jes, osuin kuin osuinkin oikeaan tuolla aikaisemmassa kommentissani! Eli näillä kahdella on/oli salasuhde! Koko verse on siis ahmittu ja nautittu ja täytyy sanoa, että jäin edelleen janoamaan lisää :) Toki ymmärrän jos tämän pariin palaaminen ei enää houkuttele reilun parin vuoden tauon jälkeen, mutta olisi aivan älyttömän ihanaa kuulla miten tässä oikeastaan käy.

Se, että salasuhde on ohi ei kuitenkaan selitä Harryn ahdistusta. Hän haluaa edelleen Dracoa! Se, että Harry hairahti hetkeksi Charlien kanssa (vaikka toki ei olekaan varmuutta, että tapahtuiko heidän välillään oikeastaan mitään vai oliko se vain ihastus), ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että Draco on se, kenet Harry tahtoo.

Pidin aivan valtavasti tyylistäsi ja kerronnastasi! Haluaisin kovasti kuulla, että päätyvätkö nämä kaksi enää koskaan yhteen, sillä tuon 38m² yksiön perusteella sanoisin, että nämä kaksi voisivat olla onnellisia yhdessä jos vain antaisivat itselleen mahdollisuuden. Toki voi käydä niin, etteivät he koskaan päädy yhteen, mutta katuvatko he sitä eläkepäivillään? Olisi mielenkiintoista tietää.

Kiitos tästä, oli mukavaa kun bongasin tämän versen ihan puolivahingossa :)

Vendela

FractaAnima:
Lauchuo Oho, on jäänyt vastaamatta näihin :o Ensinnäkin kiitos kommentista, ja toiseksi, kyllä mä uskon, että tämäkin verse saa joskus jotain jatkoa. Oon kiintynyt tähän. Mutta se on siksi juurikin tällä tavalla osissa, ettei se odota minua paineena kuten kaikki muu keskeneräinen vaan jatkan sitten kun aika on otollinen. :3
Lyra Olen joo pyrkinyt kirjoitella näitä niin, että voi lukea tuntematta verseä kokonaan, mutta enemmänhän näistä aina saa irti, jos on sattunut lukea useammankin samaa sarjaa. :) Kiitos kommentista! :)
Vilna Kiitos, että kirjoitit tuon ihanan kommentin, se on minua lämmittänyt ja lämmitti taas. <3
Dokumentti Ooo, kiva tonttuiluhaaste. :) Kiitos hurjan paljon, oli kiva itsekin palata tämän ficin äärelle ja ehkä herätellä ajatusten siemeniä siitä, että mitä tähän verseen vielä olisi sanottavana. :)
Vendela No niin, pääsit versen tämän hetkiseen loppuun. :) Kyllä ehdottomasti tämäkin verse houkuttelee, mutta tekstien saralla on nyt niin paljon keskeneräistä, että jotain muuta on saatava ensin alta pois, luulisin. ::) Kiitos paljon itsellesi! <3

Elfmaiden:
Luin nämä kaikki läpi, ja Vendelan tavoin kaipaisin jatkoa!

Pidin tarinasarjasta, etenkin luvusta 38m2 (joka on yksiöksi aika hulppea, mutta raha ei taida olla ongelma!). Sekä Charlien kiipeämisestä puuhun Harryn luo, ja heidän välisestään vireestä...vaikka juttu heidän välillään olisikin ehkä vielä vaikeampi kuin suhde Dracoon.

En oikein hahmottanut kaikkien lukujen välisiä ajoittumisia. Onko Dracon ja Astorian odottama lapsi Scorpius,  ja onko Harryllä ja Ginnyllä myös Albus, vaikka Kotikolossa James oli vielä taapero. Seurtaanko siinä mielessä canonia? Vai onko niin, että Aamukahvisade onkin ajallisesti uusin, ja he ovat palanneet jatkamaan tapailuaan, ja Scorpiuksen odotus mutkistaa taas asioita?

Angelina:
Vielä viimeinen tulille, niin oon vihdoin kommentoinut koko versen läpi :3 VAIKKA TOISAALTA KUNPA EN OLISI, KOSKA <//3 Olen rikki ;___; Tää todellakin tuntui lopulliselta ja päätti hienosti (vaikkakin sydäntäsärkevästi) tämän versen.

Jäin miettimään, että miksi Draco sitten lopulta pisti homman poikki - oliko hän vain saanut tarpeekseen salailusta ja siitä kivusta, mitä hänen ja Harryn salasuhde varmasti molemmille aiheutti - vai johtuiko se nimenomaan Astorian raskaudesta. Joka tapauksessa päätös näyttää häntä kalvavan edelleen. Samaten Harry ei näytä päässeen Dracosta yli ainakaan kokonaan, kun hiiviskelee öisin tupakalle ja edelleen pitää tulitikkuaskista kiinni, vaikka tuoksukin alkaa jo hälvetä.

Paitsi hei, nyt vasta luin että olit tuolla väläytellyt mahdollisuutta jatkolle! Ehkä tää ei ollutkaan vielä tässä ;___; No joka tapauksessa pidin tästä, vaikkei tämä viimeiseen asti toivomaani onnellista loppua olekaan saanut :''D <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta