Kirjoittaja Aihe: Zootropolis: Ei suklaakonvehteja krokotiileille [S, fluffy]  (Luettu 2741 kertaa)

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Author: Zarroc
Pairing: Judy Hopps/Nick Wilde
Rating: S
Genre: fluffy, drama, romantiikka
Fandom: Zootropolis - Eläinten kaupunki
Disclaimer: En omista henkilöitä, en tahkoa tällä rahaa.

A/N. Kävin katsomassa Zootropoliksen tänään, enkä voinut itselleni mitään. Minusta nämä vain kuuluvat niin hyvin toisilleen, että en voinut jättää tätä väliin. Joten sori niille, jotka pitävät näitä kahta tomppelia vain kavereina, sitä ne eivät ole.

Kiitos Älyttömät otsikot -haasteelle mainiosta otsikosta! Osallistunee F300 sanalla 299. Ilkikurinen sekä innoittava biisi tälle on tietenkin Eurythmics - Miracle of love.

Hyvää lauantaipäivää teille kaikille ♥



Ei suklaakonvehteja krokotiileille

They say the greatest coward
Can hurt the most ferociously

”Nick! Nick!” Judy huusi hypähdellen malttamattomana edestakaisin. Kanityttö pälyili ympärilleen erottaakseen ketun jostakin, mutta tämä oli elementissään; erottamattomana kaupungin vilinässä. Heidän piti tavata täällä, norsukahvilan kupeessa, mutta hän ei ollut nähnyt valkoisen hännänpään vilahdustakaan.

”Ni—”, Judy aloitti jo hieman epätoivoisena, kunnes hän tunsi kevyen töytäisyn olassaan. Hän kääntyi ympäri ja kohtasi ketun lempeän virnistyksen törmätessään suoraan tätä vasten.

”Olet sinä kyllä tyhmä kettu”, hän huokaisi ja Nick nosti piloottilasit nenältään otsalle, vihreät silmät ilkikurisesti pilkahdellen.

”Kyllähän minä tiesin, että sinulla oli ikävä minua, mutta että noin”, hän hymyili.

Judy halusi kieltää koko jutun, mutta tajusi, ettei pystyisi. Hetken epäröityään hän kietoi käpälänsä ketun kaulaan ja antoi tämän laskea toisen tassunsa vyötärölleen.

”Totta kai minulla oli ikävä, typerys”, kanityttö mutisi haudatessaan kasvojaan tämän rintaa vasten ja tunsi Nickin silittävän hitaasti hänen korviaan. ”Olet paras ystäväni.”

”Ystäväsi?” kettu haukahti kevyesti ja piti hetken ajan Judya etäämmällä pystyäkseen katsomaan tätä silmiin. Niiden violetti sävy suorastaan korostui sinisen poliisiasun vaikutuksesta, mutta ainoa, mitä Nick näki oli niissä siintävät ilonkyyneleet.

Judy hymyili vinosti ja kurottautui painamaan pienen suukon Nickin nenälle.

”No ainakin ystävä”, hän hymähti ja kettu pyöräytti silmiään. Hän tarttui tiukemmin Judyn vyötäröltä ja pyöräytti tätä muutaman kerran ympäri niin, että poliisiasuinen jänistyttö nauroi ja sätki hänen syleilyssään.

Vasta sitten Nick suuteli häntä kohottaen tassunsa tämän poskille, kynnet hellästi Judyn kasvojen karvoja hipoen. Kanityttö nauroi ja astahti taaksepäin pitäen kättään parinsa rinnalla.

”Tiesin kyllä, että olet aikamoinen pehmo”, hän naurahti. ”Mutta että noin.”

Samassa Judy kipaisi karkuun edelleen nauraen, hypähdellen helposti ohiajavien autojen kattoja pitkin kohti puistoa. Vilkaistessaan taakseen hän näki Nickin juoksevan perässään tasaisin askelin, pilottilaseistaan välillä kiinni pidellen.

Heidän saapuessaan puistossa olevan suuren altaan luokse, Judy liukastui ja melkein kaatui nenälleen. Hän kuitenkin sai juuri ja juuri kiinni kyltistä, joka oli allasta ympäröivän aitauksen vierellä.

”Ei suklaakonvehteja krokotiileille”, hänen luokseen hölkännyt Nick luki kyltistä huvittuneen näköisenä. ”Kuka on päättänyt, etteivät krokotiilit saa syödä suklaata? Tekeekö se niistä tavallista ärhäkämpiä?”

”Pidä turpasi, kettu, kun et mistään mitään tiedä”, kuului vihainen ärjähdys lastenvaunuja työntävän krokotiiliäidin suusta, joka kulki heidän takaansa.

Judy purskahti nauruun nähdessään Nickin ilmeen tämän tajutessa, että krokotiilivauva oli liimannut kuolaisen tuttinsa hänen housujensa lahkeeseen. Krokotiilien kuola oli megatarttuvaa.

”Ehkä se tekee niistä vain vähän enemmän tarttuvia”, Judy kommentoi ketun ravistellessa jalkaansa pahoinvoivan näköisenä.

The miracle of love
Will take away your pain
When the miracle of love
Comes your way again.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2016 18:31:57 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Minun mielestäni he ovat vain kavereita keskenään! En voi kuvitella heitä parina, sillä Nick oli lempihahmoni ja Judy melkein inhokeissani. No mutta kuitenkin olihan tämä kaikesta huolimatta aika suloinen ficci.  :)

Lempilainaukseni on tämä:
”Tiesin kyllä, että olet aikamoinen pehmo”, hän naurahti. ”Mutta että noin.”

En mä tiedä, tuo oli vain jotenkin huvittava.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Iltaa! :) Kommenttikampanjan kautta tupsahdin tänne. Tai no, kyllä mä tätä jo eilen vilkuilin, mutta kun tämä oli kommenttikampanjassa tarjolla, otin itseäni niskasta kiinni ja nappasin tämän itselleni, jotta lukisin tämän todella enkä vain aio.

Aivan ihanaa huomata, että en ole ainoa, joka shippaa Judy/Nickiä. Aloin shipata heitä heti trailerin (vai oliko se sittenkin sneak peek...) nähtyäni. :) Judy ja Nick yhdessä on vaan niin parasta. Ne kaksi on toisilleen luotuja.

Tämä oli aivan suloinen luettava ja hauskakin. Nostatti hymyn huulille. ^ ^ Olin tätä lukiessa ihan, että tui tui ja aaawws. Ja naurettuakin tosiaan tuli.  :D

Olit saanut kaksikosta täysin omanlaisensa, Judyn energisyyden pystyi tuntemaan näytön tänne puolelle. Melkein käsinkosketeltavasti. Kirjoitustyylisi on tosi eläväinen, tapahtumat piirtyivät silmien eteen täydellisesti.

Ihana, ihana pikku ficceröinen. Tätä olisi voinut lukea vaikka kuinka pitkälle (siis, että ei olisi haitannut vaikka tämä olisi ollut pitempikin). Toivottavasti kirjoitat kaksikosta joskus lisääkin. Lyhkäistä tai pitkää, ihan miten vain. Kyllä mä ainakin lukisin ja koettaisin jättää kommentin myös.

Eli siis joo. Pidin tästä todella paljon. Oikeastaan, taisin vähän rakastuakin tähän.  :P

-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Pineapple_Girl, mukavaa, että kuitenkin miellytti vaikkei omaan kuvaan sopisikaan. Kiitos paljon kommentista!
tirsu, haaa ihanaa, että joku muukin on löytänyt tämän parituksen. Olin niin täpinöissäni leffan jälkeen, että oli pakko kirjoittaa 8'D jospa tässä joku päivä tarttuisi tähän uudestaan, tiedä vaikka saisi tästä oman Disney-OTP:n :) kiitos ♥

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Voivoivoi heti kun Nick näkyi leffassa ekan kerran näin näissä kahdessa maailman ihanimman parin! Olen katkera koska odotin koko leffan ajan jotain söpöilyrakkauskohtausta mut ei sitte.... >:(

Tää oli ihanan söpö ja mieleni sai vihdoin rauhan kun Nick ja Porkkana saivat toisensa, jeee! Toivottavasti tätä paritusta tulee lisää, tykkäsin, kiitos!

”Olet sinä kyllä tyhmä kettu”, hän huokaisi ja Nick nosti piloottilasit nenältään otsalle, vihreät silmät ilkikurisesti pilkahdellen.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
mursuhilleri, haa! Ihanaa, että muitakin parituksen kannattajia löytyy. Kiva kun viihdytti ja iso kiitos kommentista!

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Tää on kyl niin paras. Kannatan paritusta ja tää oli vaan niin jotenkin niin vänkästi kirjoutettu. Erityisesti tykkäsin Nickin reploista, just niinku sopivan kettumaisia :D Tästä tuli vaan niin hyvä mieli, ja hymyilen täällä kun Nick/Judy on niin paras shippi, ettei tosi <3

jjb

Here comes the sun and I say
It's all right

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
jossujb, aawwww ihanaa että joku tosiaan jakaa näkemykseni tästä parista 8'D kiitos ;_; <3

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.