Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Sekasin: Hulluna suhun, K-11, Papillon/Hyde

<< < (2/3) > >>

Helyanwe:
Fredu, itse paritan näitä kaikkia kyllä keskenään miten milloinkin päin, mutta kyllä tää Hyde/Papillon oli se ensimmäinen näistä. Papillonin huumori todella on sarjan parhautta, niin pyrin ja halusin sitten tuoda sen tähänkin.

Kiitos kovasti kun kommentoit <3

Varja:
Ensimmäinen kyseisen fandomin ficci ja pakko sanoa, että tykkäsin tosi paljon. Tuo huumori on just sellaista, joka uppoaa itelle tosi hyvin. Kaipaisin kuitenkin paljon enemmän pituutta osiin sekä omaa lukemista häiritsee tuo jatkuva entterin käyttö jokaisen rivin välissä. Pahoittelen tynkää kommenttia, mutta lyhyydestä johtuen pidempään on vähän hankala kyetä. :)

Helyanwe:
Kiitos Varja, ihanaa kun tykkäsit, etenkin jos tämä todella oli ensimmäinen tämän fandomin ficci! Itse pahoittelen tämän lyhyyttä, ja toivon ettei tuo mun tapa kirjoittaa häirinnyt liikaa D: Tuota entteriä tosiaan olen oppinut käyttämään kirjoittaessa ehkä vähän liiankin kanssa sitten.

Sokerisiipi:
Nyt löytyikin mieleistä luettavaa! Pitäisikin katsoa tämä sarja uudestaan, koska muistan tykänneen sarjan hahmoista ja tyylistä.

Papillon on ihan oma itsensä: herättää hyppäämällä päälle ja suutelemalla unista Hydeä, jolle hellyydenosoitus muistuttaa tappoyritystä :D ja muutenkin tuo dialogi ja poikien keskinäinen vittuilu kuhertelun ohessa oli hahmoille ominaista, mutta myös erittäin viihdyttävää luettavaa. Sitä vain ihmettelen, että jos poikien puuhailut ovat henkilökunnan tiedossa, miksi he edelleen saavat nukkua samassa huoneessa? Luulisi, että tilanteeseen olisi puututtu heti. En nimittäin usko, että suljetulla osastolla katsotaan minkäänlaista pariutumista hyvällä.

Poikien tilanteeseen kuitenkin sopii se, että suljetulla kaikki tietävät kaikkien asiat. Ei ole mitään syytä salailla tai hermoilla, tyylillä: "ollaan vaan porukalla hulluja ja homoja" :D Papillon on pöhkö, mutta kovin hurmaava samaan aikaan, ja Hyde se koittaa olla järkevä, mutta päätyy pelleilemään Papillonin kanssa melko vaivattomasti. Ja ihana Kasper kurin ääni, mutta se menee ihan hukkaan näiden jätkien kanssa, ja Papillon on hippaleikeissä aivan elementissään.

// otsikko muuten myös sopii tosi kivasti tähän kontekstiin. Huumorilla pääsee pitkälle!

Kiitos tästä hyväntuulisesta Sekasin-pätkästä! ^^

Helyanwe:
Oho tähän olikin tullut uutta kommenttia!
Tuo pariutuminen suljetulla ei kieltämättä kuulosta kauheen sallitulta, mutta venytin todellisuutta vähäsen tätä varten.  ;D Kiitos kovasti kun jaksoit kertoa mitä tykkäsit, vaikka tämä onkin periaatteessa vain pätkä dialogia. <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta