Vapaa keskustelu > Saivartelija
Eurovision laulukilpailu
Kiirsu:
Mä oon tosi surku Australiasta!! Oon kuunnellut sitä biisiä niiiiin paljon ja se on musta niin ihana hyvänmielen biisi! Harmittaa kauheasti Go-Jon puolesta. Häntä varmasti jännitti tänään paljon, koska laulu ei mennyt ihan nappiin, mutta toivoin, että esitys olisi silti riittänyt. Mutta Latvia ja Liettua molemmat jatkoon, siitä oon tosi iloisesti yllättynyt!
Minä syön hattuni jos Suomi ei kisaa kärjessä. Suomi voitti oman seminsä harjoituksissa sekä yleisö- että lehdistöäänestyksen. Viime vuonna Kroatia ja Sveitsi voittivat samaisen yleisöäänestyksen omissa semeissään ja myös Käärijä voitti tämän ylivoimaisesti. Nää kertoo nykyään tosi paljon lopputuloksista. Voittoon me ei silti ylletä. Tänään kun katsoi Itävallan esitystä niin väkisin mietti, että taitaa aika selvästi viedä raatien äänet. JJ on laulajana aivan omalla tasollaan keneenkään muuhun kisaajaan verrattuna. Aivan uskomatonta kuinka täydellisen virheettömästi hän lauloi. Ei ihan omaan makuuni se biisi, mutta ehdottomasti ansaitsee saada hyvät pisteet. Ja Ruotsi varmasti vetää yleisöäänet kotiin. Iiiiihan pienen pienen mahiksen kuitenkin näen Suomella tulla kolmanneksi! Mutta se viides sija on kuitenkin todennäköisempi. Ja jopa worst case scenariossa me ollaan top10. Oon aika hiton investoitunut viisuihin tänä vuonna XD
Remoteness spectator:
Kiirsu, joo todellakin harmittaa! Itsekin pidän siitä eniten KAJ:n jälkeen, ja se on niin ilahduttavan erilainen että olisi luullut pisteiden riittävän jatkoon.
Ja saatat kyllä olla oikeassa, paikan päällä oleva yleisö on ainakin vaikuttanut tykkäävän kovasti ja uutisissakin on vähän uumoiltu että voisiko Suomen biisi olla viisujen "musta hevonen". Eli ei kai mikään liene mahdotonta, itse vaan aina pelkään että asioita vähän ylihypetetään mediassa koska olemme tietenkin puolueellisia omaa kilpailijaa kohtaan :D Itse alustavasti veikkaan siksi että ehkä parhaimmillaan se top 5 mitä alunperin ajateltiin, mutta voi olla yllättävän matalalla tai sitten yllättäen jopa ylempänä xD
carrowfan:
Mä en ole itse katsonut viisuja, mut sen sijasta kuullu protestiääniä kuinka viisuille ei kannattais antaa huomiota ja mä en tiedä miten suhtautua siihen. Mä en voi muuttaa maailmaa kotisohvaltani, mutta kyllähän viisujen voitto vaikuttais positiivisesti turismiin. Mulla on jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset tästä lähtien aina kysymyksestä "Onko mulla oikeutta katsoa Euroviisuja"
Kiirsu:
--- Lainaus käyttäjältä: carrowfan - 16.05.2025 15:53:10 ---Mä en ole itse katsonut viisuja, mut sen sijasta kuullu protestiääniä kuinka viisuille ei kannattais antaa huomiota ja mä en tiedä miten suhtautua siihen. Mä en voi muuttaa maailmaa kotisohvaltani, mutta kyllähän viisujen voitto vaikuttais positiivisesti turismiin. Mulla on jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset tästä lähtien aina kysymyksestä "Onko mulla oikeutta katsoa Euroviisuja"
--- Lainaus päättyy ---
Nää on musta jokaisen omatunnon kysymyksiä. Jokaisella on oikeus boikotoida/katsoa, mikä itsestä parhaalta tuntuu. Asiasta tulee ongelma siinä kohtaa, kun aletaan häiriköidä, ahdistella tai jopa uhkailla niitä, jotka tekevät tavalla, joka ei omaan moraaliin sovi. Argumentteja on satoja suuntaan ja toiseen.
Kiirsu:
Vittu mitä paskaa. Ei tässä voi mitään muuta sanoa. En mä edes tiedä mihin mun suosikit sijoittui, en mä oo varma mikä Suomenkaan lopullinen sija oli. Ei jäänyt sen painajaisen keskellä kauheasti aikaa miettiä sellaisia pikkuseikkoja. Kiitos JJ, että ainakin toistaiseksi pelastit viisujen tulevaisuuden <3
JOS HALUAT BOIKOTOIDA VIISUJA, SEN AIKA ON NYT! Ei vuoden päästä, kun viisut taas alkaa. Ei silloin, kun Suomi on valinnut edustajan. Jotta protestilla on mitään vaikutusta ensi vuoteen, sen on tapahduttava nyt. Se, että sulkee TV:n, kun viisut tulee, ei vaikuta yhtään mitään mihinkään. En mä edes tiedä ketä pitää lähestyä, kenelle sitä painetta pitää antaa, mutta tää mun tehtävälistalla seuraavana, että selvitän, mitä kautta voisi oikeasti koittaa vaikuttaa asiaan. Minä oisin valmis vaikka laittamaan omaa rahaani likoon, jotta Israel ei saa osallistua. Tää pilaa viisut aivan täysin ja tää on mulle ihan hirveän rakas tapahtuma ;_______;
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta