Vapaa keskustelu > Saivartelija
Jääkiekko #3
Eveliina L:
Mä taas olen edelleenkin erittäin huono lätkäfani millekään joukkueelle, koska mua naurattaa kuinka myrtsinä pojat on pelin jälkeen haastatteluissa. ;D Tunnen syyllisyyttä, mutta samalla naurattaa silti ja olisihan se mieletöntä historiaa, jos suomalainen kapteeni ensimmäistä kertaa pääsisi nostelemaan kannua. ;D Toki harmittaa ajatus, ettei pääsisi näkemään mitä Leon ja Connor tekisi, jos ne voittaisi. ;D Mä en osaa katsoa jääkiekkoa viileän analyyttisesti paitsi silleen, että toinen joukkue näyttää paremmalta kuin toinen pelitilanteiden perusteella. Eka peli oli periaatteessa Edmontonin vaikka luvut oli 3-0 Floridalle, mutta sen jälkeen Florida on minusta vaan ollut parempi joukkue ja sillä sipuli. Ansaitsemattomat voitot voisi ärsyttää enemmän, mutta tämä on ollut aika pässinlihaa. Onkohan kukaan tuonu rottia Edmontoniin? ;D Hitsi, kun sarja loppuu voinkin sitten alkaa pelkäämään mahdollisia pelaajavaihdoksia. :P
Ygritte:
Okei. Vau. Huh. Apua. En tiedä. Mitä täällä tapahtuu ;D Yhtäkkiä ollaankin 3-3 tilanteessa ja game 7 todellisuutta. Nyt alkaa jo vähän jännittää ;D
En saanut viime yönä nukuttua, kun vaikka en katsonut peliä (yritin uskotella itselleni nukkuvani) heräilin aamuyöstä vähän väliä tarkistamaan tilanteen. Voihan öljymiehet, pliiis, voittakaa vielä yksi peli<3
Fiorella:
Minusta tässä on nyt ihan loistotilanne. Tavallaan kumpikin joukkue on nyt niin tasoissa, että ei voi sillä tapaa ikävällä lailla hävitä. Molemmat ovat pärjänneet hienosti ja sitten on vaan tuurissaan kumpi voittaa viimeisen pelin. Ja on kiva, että se on nyt ihan sama kumpi voittaa, niin olen iloinen niiden puolesta. Joko meidän pienet pojat saavat unelmansa toteen, tai sitten suomalaiset. :D Olen tosi tyytyväinen!
Ygritte:
En ole erityisesti edes NHL:ää aktiivisesti seuraava ihminen, ilmaispelit monesti katselen ja vähän seuraan suomalaisten tilastoja (pakko tunnustaa tää heti). Ja siis siitä huolimatta oon ollut ihan romuna, kun Oilers ei voittanutkaan. Siis aivan romuna. Se johtuu varmasti pääsääntöisesti siitä, että oon kiintynyt niin kovasti sekä Connoriin, Leoniin, kuin sitten Ryan McLeodiinkin, ja siis...ihan kamalaa.
Toivon niin kovasti, ettei seuraava jääkiekonseuraamiskausi 24-25 tuo ihan samanlaista kevättä kuin tämä, lopetan muuten kohta koko jääkiekon katsomisen:D
Muoks
Ja nyt kun kerrotte, että Leon lähtee ja Connor jää, niin elämältäni menee viimeinenkin pohja:D
Eveliina L:
Mulla on tuntu, että Leon lähtee. Ne kysyi siltä heti sopimustilanteesta ja kuulostaa (tottakai) siltä, että se haluaa tehdä niin kuin sille itselleen on parasta. En tiedä kuka on sen tärkein korvaan kuiskuttelija. Connor ei halunnut juuri ottaa Leonin sopimuksen päättymiseen kantaa, ainoastaan vähän vaisusti sanoi, että rakastaa pelata Leonin kanssa. Se ei kieltänyt sitä, ettei ne puhu keskenään sopimuksista, mutta kuulosti siltä, että Leonilla on oma, Connorista erillinen joukkonsa, joka sen päätöksen tekee. Tai siis Leon sen tekee, mutta ei kuulostanut siltä, että Connor painostaa sitä suuntaan tai toiseen ja mietin, että tietääkö tai luuleeko Connorkin, että Leonille on parasta lähteä, maksimoida rahat ja juosta. ;D Toisaalta lähteminen olisi tyhmää, kun pelaat joukkueessa, joka on just päässyt finaaleihin. Voi olla, että Leon ei tee päätöstä nopeasti, mutta tiedä sitten, mitkä on Edmontonissa mietteet, jos Leon haluaisi esimerkiksi lähteä vasta ensi kauden jälkeen. En usko, että ne odottaa niin kauan. Jos niistä tuntuu, ettei Leonin kanssa saada sopimusta, ne pyrkii treidiin.
Leonilla oli vammoja ja sitten se haukuttiin monesti pystyyn. Olen tullut siihen tulokseen, että ihan oikeasti inhoan lätkäfaneja. Pelaajien haukkuminen ja yleinen negatiivisuus tappaa mun halun olla tekemisissä minkään lätkäkeskustelujen kanssa, mitä netistä löytää.
Ja mä oon edelleen niin huono fani, koska vaikka olen pahoillani poikien puolesta, olen seurannut Panthersien juhlia ja nauranut niille. ;D Toisaalta nyt on tylsää, kun on monta kuukautta seuraavaan peliin ja kaikki alkaa alusta, mutta onneksi voi seurata sopimusspekulaatioita. ;D
//Ai niin. vielä yksi naurun aihe on se, että Corey Perry on nyt hävinnyt neljän eri seuran kanssa Stanley cup finaalin. Välissä jo ehdin unohtaa Perry-kirouksen, mutta se on selvästi olemassa. ;D ;D Hauska sinänsä, että Perry on tuttu mulle oman RPF-ficcariuran alkuajoilta jostain viidentoista vuoden takaa. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta