Kirjoittaja Aihe: Kuume [Sirius/Remus, sallittu]  (Luettu 4130 kertaa)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Kuume [Sirius/Remus, sallittu]
« : 25.02.2011 14:32:12 »
Nimi: Kuume
Kirjoittaja: pihlajanmarja
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: Sallittu
Tyylilaji: Fluffy
Tiivistelmä: Sirius on kuumeessa ja ajattelee vähän sitä sun tätä. Esimerkiksi Remuksen sormia.
A/N: En oo pitkään aikaan kirjottanut mitään näin sokerista :D Tai ei tää sinänsä oo kovin ällösöpöilyä, mutta on tuo loppu silti ehkä vähän liikaa. Sanokaa ite mitä tykkäätte! Oon vähän flunssainen ja pää täynnä räkää joten tuntu ihan fiksulta kirjottaa kuumeisesta Siriuksesta. Osallistuu FF10 vol. 3:een sanalla 03.Hämärä.


Kuume oli noussut yön aikana ja päivällä Sirius oli lopulta joutunut myöntämään tappionsa siitä, että hän oli kipeä lauantaina. Nyt hän makasi sairaalasiivessä vällyjen alla ja ajatteli. Kaikki oli vähän sumeaa ja hämärää, vaikka oli kirkas päivä ja valkoisten huonekalujen ja lattialaattojen olisi pitänyt melkein säihkyä auringonvalossa. Sirius ajatteli sitä, miten oli inhonnut kipeänä oloa pienenä. Hän oli ollut usein kovassa kuumeessa ja maannut sängyssä, mutta silti äiti oli käskenyt hänen opetella ranskanläksynsä (kyllä vain, kymmenvuotiaalle pojalle oli opetettu puoliväkisin ranskaa, koska kaikki Mustat osasivat sitä), eikä kukaan ollut pitänyt hänestä oikeasti huolta. Kuuden Tylypahkassa vietetyn vuoden jälkeen Siriuksen oli pakko todeta, että kipeänä olossa oli hyvätkin puolensa. Hän ei pitänyt siitä, että joutui lojumaan toimettomana. Hän ei pitänyt siitä, että joka jäsentä särki ja hän vain nukkui. Sen sijaan hän melkein rakasti sitä, että kaikki kävivät tervehtimässä häntä ja Pomfrey näytti oikeasti olevan huolissaan, ja Remus haki hänelle suklaata, Peter antoi kopioida muistiinpanonsa ja James kaarrellen sanoi, miten tylsää hänellä oli kun Sirius makasi sairaalasiivessä. Siitä Sirius piti. Hän oikeastaan piti myös siitä, että hänen ei tarvinnut huolehtia mistään. Hänellä oli aikaa ajatella, ja vaikka ajatukset olivatkin hitaampia kuin yleensä ja mitä kummallisimpia asioita putkahti hänen mieleensä, hän piti ajatuksistaan.

Kaikkeen tähän Sirius nukahti, ja kun hän heräsi, Remus oli siinä. Hän hymyili kun huomasi, että Sirius oli hereillä. Siriuksen silmiin koski ja hänellä oli kylmä. Kaikki näkyi sumeasti, mutta Remuksen hän tunnisti silti. Remus oli tuonut suklaata, mutta se ei ollut syy, miksi Sirius ilahtui Remuksen läsnäolosta. Sirius katsoi Remuksen ojentamaa suklaalevyä. Oikeastaan hän katseli Remuksen sormia. Remuksen sormet olivat pitkät ja laihat ja jotenkin ne näyttivät pianistin sormilta. Ne pitivät kiinni suklaalevystä ja Siriuksella oli pieni aavistus siitä, että hänen pitäisi ottaa levy vastaan. Niinpä hän kurotti kättään (miten lihaksiin saattoikaan koskea niin paljon?) ja nappasi levyn. Heidän sormensa eivät koskettaneet toisiaan, mutta Sirius mietti, miltä se olisi tuntunut, ja yhtäkkiä hän hymyili. Remus taisi nauraa hänelle, vai mitä?

"Mitä ajattelet?" Remus kysyi ja kuulosti vähän huvittuneelta.

"Kesää", Sirius vastasi, koska se oli ensimmäinen hänen mieleensä tuleva asia, joka ei liittynyt Remukseen ja Remuksen sormiin. Ja nyt hän oikeasti alkoi ajatella kesää. Viime kesä ja naapurin vaaleahiuksinen tyttö jonka sormet olivat olleet niin erilaiset kuin Remuksen, ja jonka lempisuklaata Remus oli hänelle nyt tuonut.. Nyt Sirius oli hämmentynyt. Samalla hän huomasi, ettei Remus ollut enää huvittunut. Ehkä Remuksenkin mieleen oli tullut sama tyttö. Ehkä Remusta ärsytti se, että Sirius ajatteli sitä tyttöä, eikä häntä.

"Sormia", Sirius jatkoi. "Sinulla on mukavat sormet."

"Taidat houria", Remus sanoi ja leikillään laski kätensä Siriuksen otsalle. Käsi tuntui mukavan viileältä, ja Sirius sulki hetkeksi silmänsä. Remus taas älähti ja vetäisi kätensä pois. "Sinä olet ihan kuuma", hän sanoi. Jos Sirius olisi jaksanut, hän olisi saattanut sanoa jotakin vitsikästä omasta kuumuudestaan. Sen sijaan hän raotti silmiään ja tuijotti Remusta, joka oli laskenut kätensä syliinsä ja katsoi jonnekin muualle kuin Siriukseen.  
"Lämpenen sinulle", Sirius sanoi ja sulki taas silmänsä. Yleensä kuume johti jossakin vaiheessa huonoihin vitseihin, jotka hän sopersi ulos ihan vain ajankulukseen. Remus naurahti ja Sirius jatkoi sormien ajattelua. Remuksen sormet olivat mukavat, sellaiset, joiden lomaan voisi helposti liittää omansa. Sirius kuvitteli Remuksen sormet kulkemassa pitkin selkäänsä, ja hän hymyili taas.

"Vieläkö ajattelet kesää?" Remus kysyi. Sirius hapuili kättään kunnes löysi Remuksen käden.

"Ei, vaan sinua", hän vastasi. Sitten kun hän olisi terve, hän voisi pistää kaiken kuumeen piikkiin. Jopa sen, että hän tarttui Remusta kädestä ja puristi siitä tiukasti kiinni, kun upposi taas hämärään ja lopulta nukahti.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 21:33:28 kirjoittanut pihlajanmarja »
I've got blisters on my fingers!

misstm

  • Vieras
Vs: Kuume
« Vastaus #1 : 25.02.2011 17:18:17 »
Hmm, jos nyt lähdetään siitä, että laitetaan silmät kiinni ja kuvitellaan, että mie en sulanut tälle. Tai ihkuttanut tätä. Tai lukenut tätä montamonta kertaa putkeen ja hymyillyt yhtä ääliömäisesti joka kerta..

No joo, tämä oli kertakaikkisen ihana. Itsekin olen ehdottomasti sitä mieltä, että Remuksella on pianistin sormet, joten mukava tietää, etten ole ajatusteni kanssa yksin :')

Lainaus
Jopa sen, että hän tarttui Remusta kädestä ja puristi siitä tiukasti kiinni, kun upposi taas hämärään ja lopulta nukahti.

hihiii, mielestäni loppu ei ollut yhtään liikaa. Tai no, liian söpö ehkä, mutta.. Gaah, en mie keksi mitään järkevää sanottavaa. Jatkoa? Spin-offia? Jotain?

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Kuume
« Vastaus #2 : 25.02.2011 18:04:25 »
Hmmm.... Sirius ajattelee Remuksen sormia...

Tämä oli ihana vaikka oli pakko hymyillä tuolle sormi jutulle ja tuo loppu oli ihanan sokerista ::).
Joo kuvailu oli kiva ja tälleen.

Lainaus
"Sormia", Sirius jatkoi. "Sinulla on mukavat sormet."
Voi olla, että mun mielentilani on tässä pelissä, mut hihittelen tolle koko ajan... ;D

Anteeksi en oikein saanu mitään oikeeta kommmenttia aikaseks mutt aattelin ilmotella, että oon lukenu ja tykänny ;)

Kiitellen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Brunburga Blue

  • ***
  • Viestejä: 483
    • Tales
Vs: Kuume
« Vastaus #3 : 26.02.2011 00:47:05 »
NO AWS. En yhtään sulanu, en.

Mun aivot on nyt hattaramössöä tän takia/ansioista. ♥

Itsekin olen kirjoittanut aiheesta, mutta pidän tästä versiosta paljon enemmän :D (Miten se muuten meneekin aina niin että Sirius on kipeä, ei Remus...?)

Tässä oli mukavan unelias tunnelma ja Remuksen sormet on ihanat ja Sirius on ihana kun tykkää niistä. ^^ Ja mä sitten rakastan tällaista kun mitään sen suurempaa ei tapahdu ja ne pienet vihjailutkin voi pistää aina jonkin piikkiin, mutta silti se tunne on siellä niin vahvana.... Aaaaeeeww. Ei musta irtoo mitään järkevää. Rakastan!
Hello darkness my old friend
I've come to talk with you again

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Kuume
« Vastaus #4 : 27.02.2011 23:27:44 »
misstm, jos lähdetään nyt vaikka siitä että hymyilin kun hullu sen jälkeen kun olin lukenu siun kommentin. Liian söpö muttei sittenkään liian söpö loppu? Taisin itse päätyä siihen, että saa kai sitä joskus kirjoittaa jotain liian söpöä, kyllä hampaat kestää vähäsen sokeria. Taidan pitää tän kuitenkin ihan vaan oneshottina, mutta voit itse kuvitella millaisen jatkon vaan haluat. :D Kiitos tosi paljon kommentista!

Natural, koko ficin idea lähti siitä että mietin Siriusta ajattelemassa Remuksen sormia. Sirius on aika hihityttävä kun se houreilee kuumeessa.. :D Kiitos kommentista, kiva kun luit ja tykkäsit!

Brunburga Blue, oli ilo muuttaa aivosi hattaramössöksi ;> Ehkä Sirius on sen takia aina kipeä, että Remus-paralle riittää se, että se muuttuu kerran kuussa hirviöks. Ja Sirius taas on muuten niin rempseä että on ihan oikein että sekin joskus makaa sängynpohjalla ja vaatii hoivaa. No en tiiä! :D Tosi kiva että tykkäät tästä! ♥
I've got blisters on my fingers!

Lumille

  • Virhe ohjelmoinnissa
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Kuume
« Vastaus #5 : 28.02.2011 19:31:32 »
aww, Remuksen kätöset ♥
Oikein suloinen ficci tämä, tuli sellanen aww-olo kun miettisin Siriusta nuokkumassa sängynpojalla ja Remusta, joka tulee ystävällisesti piristämään tätä tuomalla suklaata :D

Tosi sujuvasti olet kirjoittanut, ja tekstiä oli koko ajan kiva lukea. (: Kaiken kuumeen piikkiin.. aws :') Kiitos todella tästä!


pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Kuume
« Vastaus #6 : 28.02.2011 23:18:23 »
Mustalupiini, hihi kiitos tosi paljon kehuista. <3 Oon ihan yhtä hymyä tollasen kommentin jälkeen :D Remuksen sormet. ♥

Lumille, kiitos siullekin! Kiva että pidit. ♥

Ahh jos joka päivä sais tällasia kommentteja niin eihän mitään huonoja päiviä vois ollakaan, kun hymyilyttäis vaan koko ajan! :D
I've got blisters on my fingers!

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kuume
« Vastaus #7 : 11.03.2011 12:47:36 »
Ahh.. miten ihanan suloinen! Tää voittaa klassismin kirjallisuuden mennen tullen! :) Thank u! Tykkäsin tästä tosi paljon, koska Sirre vaan.. oli niin ah, suloinen ja ihana ja vaikutti niin höpsöltä. Ois tehny vaan mieli mennä vähän halaamaan sitä ja rutistaa sitä. Tää on vaan.. ihana! :)
En osaa oikeesti sanoo yhtään mitään järkevää, koska mä vaan tykkäsin tästä! :) Aivan ihana! ♥

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Kuume
« Vastaus #8 : 11.03.2011 13:22:07 »
Oi, kiitos kommentista, NeitiMusta. Kiva että pidit noin paljon! ♥
I've got blisters on my fingers!

Antelope

  • Vieras
Vs: Kuume
« Vastaus #9 : 19.03.2011 23:10:11 »
Heipähei rakkahin pihlajanmarja! :-*

Ei voi olla samperi totta. Miten nää kaikki ficit vaikuttaa näin voimakkaasti. Koko ajan vain hymyilin ja tuli sellasia "aaws"-kohtauksia vähän väliä ja... TÄMÄ OLI NIIN SÖPSÖ! (En voi uskoa, että käytin tota sanaa, oikeesti 'SÖPSÖ') :D

Eieieieieieieieeieieieieieieiiii, mua aina harmittaa, kun kaikki ficit loppuu! Miks kaikki ihanat ficit on niin ihania ja kaikki - anteeksi - tylsät ja virherikkaat ovat pitkiä?? Perkele.

Kiitooooos!  (En todellakaan ajatellut rohkelikkoa, kun tein ton. Ei, ajattelin, mutta kun ne molemmat on siinä! :D)


Antelope ♥

Ps. Sekosin. Näkyy kommentista...

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Vs: Kuume
« Vastaus #10 : 03.06.2011 22:55:20 »
Oho, oon unohtanut vastata tähän kommenttiin! No, parempi kolme kuukautta myöhemmin kuin ei milloinkaan, eikö? ;) Mutta siis, kiitos tosi paljon kommentista, Antelope! Tosi kivaa, että pidit tästä noin paljon. Sait aikaan aika leveän hymyn kommentillasi... :>
I've got blisters on my fingers!

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 381
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Vs: Kuume [Sirius/Remus, sallittu]
« Vastaus #11 : 20.02.2016 17:40:18 »
Aaaaa tää on ihana!! Tykkään tosi paljon kuumeisesta ja vähän sekavasta Siriuksesta (ja samaistun, mäkin olen tuollainen hölmö ja pehmeäpäinen ja hellyydenkipeä kuumeisena). Siriuksen ajatukset harhailevat just sopivasti ja kuitenkin tuntuvat aika lailla pyörivän Remuksen ympärillä, ja kaiken kaikkiaan Sirius on mun mielestä harhailevine ja höpsöine ajatuksineen oikein uskottava kuumepotilas. Remus puolestaan tuntuu ottavan aika lunkisti, mutta vanhana shipperinä tietysti oletan että rauhallisen pintansa alla Remus on ihan fiiliksissä Siriuksen hapuilevista kiintymyksenosoituksista.

Lainaus
"Lämpenen sinulle", Sirius sanoi ja sulki taas silmänsä.

Mä jo vähän ilahduin tätä edeltävässä kappaleessa siitä, että Sirius harkitsi vitsailevansa omasta kuumuudestaan, mutta tämä lainauksen lausahdus kyllä osui ja upposi :D Ihana. Toivottavasti Remus ei saa unta seuraavana yönä, kun miettii kuinka paljon Siriuksen helläpäisyydessä oli vitsiä ja kuumetta ja kuinka paljon totuutta.

Tykkään myös tosi paljon tuosta Siriuksen viimeisen kappaleen päänsisäisestä toteamuksesta, että parantumisen jälkeen voi sitten onneksi pistää kaiken kuumeen piikkiin. Just näin!

Kiitos tästä :)
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus