Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Kahvilla (muun unohtuessa) | S, Kingsley/Hermione, tuplaraapale, fluffy

(1/3) > >>

Neiti Syksy:
Author: Neiti Syksy
Rating: Sallittu
Genre: Fluffy
Pairing: Hermione Granger/Kingsley Kahlesalpa
Disclaimer: En omista Row-tädin kehittelemiä henkilöitä, älykästä Hermionea tahi syntisen komeaa Kingsleytä. Minä vain leikin hänen luomillaan henkilöillään aika säälimättömästi.
Summary: Ja juuri sillä hetkellä millään muulla ei ollut merkitystä.

A/N: Sain vihdoinkin aikaiseksi editoitua suuresta Kingsley/Hermione -ficeistäni tällaisen hyvänmielen fluffyn, joka on katsaus pienestä hetkestä ja toimii tuplaraapaleena. Kyseinen pätkä on itsenäinen, mutta on otettu omaksi kohtaukseksi yhdestä jatkoficistä, jota en ole vielä aloittanut julkaisemaan. Paritus on yksi läheinen OTP, sillä on niin kutkuttavat asetelmat. Täytyy kyllä myöntää, etten ole vieläkään aivan tyytyväinen tähän, sillä noh... Tuntuu liian irralliselta mutta halusin pitää tietyn hetken sisällä (ymmärtää ken tahtoo).

Osallistuu Rarepari10 vol kakkoseen, vaikka tämän parituksen ei pitäisi olla rare. :(
Sekä myös Kolmensadan kerhoon, hahmona Hermione Granger ja hänen tarinansa.
________________

KAHVILLA (muun unohtuessa)


”Olet kaunis, Hermione”, miehen syvä ääni kehui, hänen vetäessään tuolin naiselle. Nainen naurahti ja kiitti mielessään Ginnyä, joka oli auttanut Hermionea uudistamaan kokonaan vaatekaappinsa.

”Mitä sinulle kuuluu?” Hermione kysyi, muistuttaen itseään heidän olevan julkisessa kahvilassa. Jästikahvilassa tosin, mutta kuten tunnettua, koskaan ei voisi tietää keitä ihmisiä olisi ympärillä.

”Hyvää. Itseasiassa kutsuinkin sinut tänne yhtä työprojektia varten, sillä muistiinpanoista puuttuu kokonaan Ranskan taikaministeriön lausunto”, Kingsley puheli ja istuutui itsekin alas. Hän oli jo tilannut heille molemmille kahvit tarjoilijalta ja Hermione yllättyi mukavasti saadessaan lempikahvinsa eteensä.

”En ole saanut sellaista?” Hermione kysyi ja kulmiaan kurtistaen nosti laukustaan omat kansionsa.

”Niin no, en minäkään”, Kingsley virnisti ja nainen kiitti ylempiä voimia siitä, että oli istumassa. Hänen jalkansa olisivat pettäneet miehen hymyn edessä, kun pelkästään miehen tuikkivat silmät saivat kihelmöivän olon naisen vartalossa.

”Ahaa, ymmärrän... Teknillisiä ongelmia?” Hermione lähti leikkiin mukaan ja nautti komeasta miehestä edessään. Juuri nyt ei ollut olemassakaan taikaministeriä sekä taikaministerin sihteeriä, oli vain mies ja nainen. Hermione puhahti mielessään kaiken kliseisyydelle, mutta juuri se sai tilanteen tuntumaan vielä upeammalta.

”Aivan, juuri niin. Tiesin, että ymmärtäisit”, mies nauroi ja hiveli jalallaan naisen sukkahousuihin verhottua säärtä.

Ja juuri sillä hetkellä millään muulla ei ollut merkitystä.

DulzGraham:
Miks oon ihan varma siitä, että oon joskus lukenu tätä paritusta? Mitä häh? :o Finistä ei kyllä yhtäkään tän lisäksi löytynyt, että ehkä se on sitten vaan tunne yksinkertasesta syystä että parivaljakko on itsestäänselvä. Tai sitten mulla on jossain joku ficci jossa nämä kaks on yhessä. Joku mitä ei oo julkastu eikä ees loppuun kirjotettu ;D

Tämä on ihana :D Sopiva, soljuva ja rento. Tästä tulee kiva fiilis, ja vaikka asetelmassa ei mitään erikoista sinänsä oo, se ei tässä haittaa.


--- Lainaus ---”Aivan, juuri niin. Tiesin, että ymmärtäisit”, mies nauroi ja hiveli jalallaan naisen sukkahousuihin verhottua säärtä.

Ja juuri sillä hetkellä millään muulla ei ollut merkitystä.
--- Lainaus päättyy ---
Mun mieleen paras kohta :) Just tällanen mielikuva mulle on tullu Kingsleystä. Rento ja itsevarma ja älykäs.

Kiitos, en mie muuta osaa sanoa :>

-Duzku

FractaAnima:
Ahihi, tykkään tästä sun rareOTP:stä! Oot puhunut näistä kahdesta niin paljon, että kiva päästä kurkkaamaan heidän elämäänsä sun käsialalla. :) Tykkäsin tästä hetkestä ja tämä oli kyllä juuri sellainen arkisen hetken kuvaus jota osasi lupailujesi mukaan odottaa. Oikein miellyttävä luettava ja rareparilla mukavasti kysymyksiä herättävä. Varmasti jo tällä saat muutaman lukijan haaviin sitä jatkista ajatellen. ;) (Minut ainakin!)

- Frac

Saappaaton:
Tämähän oli varsin mukava, pieni ja suloinen tuttavuus. :D

Se voipi olla, että jumahdin nyt seuraamaan, mitä Hermione/Kingsley-tekstejä tulet tuottamaan. Hetki tuolla jo odottaa toisessa välilehdessä. Teksti oli mukavan helppolukuista ja kevyttä, se soljui nätisti eteenpäin, eikä töksähdellyt missään vaiheessa. Hahmot pysyivät kaikin puolin IC:nä ja.. Tämä oli oikein ihana!


--- Lainaus ----- nainen kiitti ylempiä voimia siitä, että oli istumassa. Hänen jalkansa olisivat pettäneet miehen hymyn edessä, kun pelkästään miehen tuikkivat silmät saivat kihelmöivän olon naisen vartalossa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli minusta ihana, sellainen hyvin kuvailtu kohta, joka oli vain jotenkin niin helposti samaistuttavissa. Osaan selittää..

Sitten meinasin lainata vielä tuonkin kohdan, minkä DulzGram jo ehti lainata, koska se oli jotenkin niin sopiva, raapalemainen lopetus. :D

Kiitos tästä. <3

ruttotohtori:
No hei! Kun kerran sanoit että etsi itse, niin etsin ja päädyin tähän, koska tää paritus - tää paritus! Mitä! Siis miksen oo aiemmin tätä nähnyt? Oot aivan oikeassa siinä, että tämän ei kuuluisi olla rarepari. Jo tän parituksen nähdessäni olin että wow, mikä keksintö. Tajusin myös toisen kamalan jutun - en oo tainnut lukea sulta koskaan mitään? No, tulipa nyt korjattua sekin. Jee.

Njoo, eihän tässä hirveesti sisältöä sinällään ole, mutta näin lyhyeksi tekstiksi tää toi kyllä hyvin esiin parin välisen dynamiikan. Yleensä oon vähän meh, jos tämmösiä harvinaisempia pariskuntia ei mitenkään ficeissä pohjusteta, mut annan sen anteeksi koska tiiän sen fiiliksen kun itellä on joku rare otp johon on keksinyt kaikki maailman headcanonit ja muut, eikä joka ficistä jaksais kirjottaa mitään romaania missä kaikki tapaamiset ja muut käydään läpi. :-D Sitä paitsi mä näen tän niin selkeesti tapahtumassa, että mua ei ees haitannut että tää oli vaan hetki, koska sai tästä hyvin selville tosiaan homman nimen. Esimies/alainen-paritukset on aina aika, hmm, no tiiät varmaan. Kutkuttavia! Mutta yleensä vähän karttelen pareja joihin liittyy valta-asetelma ja Hermione, koska Hermione on kenen tahansa kanssa samalla viivalla ihan älykkyytensä takia ja usein kirjoittajat unohtaa tuon ja tekee Hermionesta juurikin _pelkän alaisen ja unohtaa sen älykkyyden. Mut onneksi sä et tee sitä virhettä, ainakaan tän perusteella! Hassuu kyllä, yleensä en hirveemmin diggaa mistään yksittäisistä raapaleista kun niistä harvemmin saan mitään irti, mut näinkin yksinkertainen kohtaus sai mut kyllä ihan ineen tähän paritukseen. Eli nostan kyllä hattua, hieno saavutus!

En tiiä kuinka paljon tästä parista aiot kirjoittaa/oot kirjoittanut, mutta vitsi että haluisin lukea jotain pitkää näistä ja just sulta. Varsinkin niin että otettais Cursed Child huomioon, tosin sit tästä vois tulla jopa vähä surullinenkin. En tiiä, mutta koukutuin jo tähän! Vaikka tää on joku tuplaraapaletunnelmointi! Iha älytöntä, haha. Tykkään muuten kans miten selkeesti fanityttöilet Kingsleyn perään, ja se tuli tästä tekstistäkin esille, kun kuvailtiin Hermionen ajatuksia. Kuinka hän lakoaisi Kingsleyn hymyn edessä jos ei istuisi - mut to be honest: kukapa ei? :--D Aa, tässä oli kyl tunnelma kohdillaan, ja diggasin miten aikuiselta näiden suhde tuntui. No aikuisiahan nää onkin, mut siis silti! Hieman kyllä mietin että onko Kingsleyn taikaministerinä sopivaa puhua taikuudesta jästikahvilassa, mut toisaalta hän nyt on niin rento. Mikä on just jees!

Joo, en mä oikein muuta. Kiva pätkä, tästä jäi tosi hyvä mieli! Ihana lukee vaihteeks jotain ilosempaakin sen ainaisen angstin keskellä, haha. Kiitos tästä, oli oikein sopiva alkupala ennen ku vedän pitsan loppuun! Pus. <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta