Vapaa keskustelu > Saivartelija
Kysymyksiä Potter-kirjoista, # 2
LadyCastamere:
Muistaako kukaan kuoliko Scabior kirjoissa Tylypahkan taistelussa? Leffassahan se kuoli, mutta entä kirjoissa?
// flawless siirsi kysymyksen & vastauksen oikeaan topiciin
Lyygia:
--- Lainaus käyttäjältä: LadyCastamere - 07.07.2015 01:16:51 ---Muistaako kukaan kuoliko Scabior kirjoissa Tylypahkan taistelussa? Leffassahan se kuoli, mutta entä kirjoissa?
--- Lainaus päättyy ---
Kirjassa Scabior ei esiintynyt Malfoy Manorin kohtauksen jälkeen. Siitä Potterwiki sanoo näin: In Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1, Scabior is briefly strangled by a whip conjured by Bellatrix, then thrown to the ground and ordered to leave along with Fenrir. This differs from the book, in which he was stunned by Bellatrix and his fate left unknown. Hänen tarkemmasta kohtalostaan ei siis tiedetä. Bellatrix toisaalta kommentoi näin: "Jos sinulla ei ole sisua lopettaa heitä, jätä heidät pihalle odottamaan minua." On siis hyvin mahdollista, että Scabior kuoli Malfoy Manorilla.
PS. Pottereihin liittyvät kysymykset kohdistetaan tänne. : )
Crys:
Muistaisko kukaan missä järjestyksessä tupapöydät on Suuressa salissa? Oliko niin, että ainakin Luihuinen oli ihan vasemmalla ja sitten Rohkelikko, mutta miten päin Korpinkynsi ja Puuskupuh?
Lilyan:
Crysted, En ole varma, mutta Viisasten kivessä on ainakin tällainen kohta:
"Terry Boot!"
"KORPINKYNSI!"
Nyt taputettiin toisessa pöydässä vasemmalta."
Ja tällainen:
"Myös Mandy Brocklehurst meni Korpinkynteen, mutta Lavender Brownista tehtiin ensimmäinen uusi Rohkelikko ja vasemmanpuoleisin pöytäkunta hurrasi hurjasti."
Eli itse ajattelisin niiden menevän vassemmalta oikealle: Rohkelikko, Korpinkynsi, Puuskupuh, Luihuinen. Korjatkaa toki, jos olen väärässä, mutta nuo kohdat siis löysin kirjasta.
Beelsebutt:
^ Komppi tuolle. Tulin oikeastaan vaan arvelemaan, että leffoissa luihuiset istuivat rohkelikkojen viereisessä pöydässä, ehkäpä tuodakseen lisää dramatiikkaa ::)
Mutta kirjoista itsellenikin jäi käsitys, että Rohkelikon ja Luihuisen pöydät ovat äärimmäisissä laidoissa salia, varsin hyvä päätös henkilökunnalta, eikö totta ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta