Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Doctor Who: Kirjoja uima-altaalla [S, tulkinnan varainen 9. Tohtori/Rose]

(1/1)

Nukkemestari:
Ficin nimi: Kirjoja uima-altaalla
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Ficlet
Ikäraja: S
Päähenkilöt/Paritus: 9. Tohtori ja Rose (tai Tohtori/Rose, miten sen ottaa)
A/N: FF100 Sininen. Ensimmäinen ficci pienimuotoisessa ficcisarjassa!


Kirjoja uima-altaalla

Tohtori istui aurinkotuolissa TARDISin kirjaston uima-altaan reunalla, jalassaan yksikertaiset TARDISin sinistä tummemmat uimahousut ja kädessään korkea älyllisten olentojen anatomiasta kirja. Rose astui sisään valkopilkkuiset, punaiset bikinit päällään. Tohtori vilkaisi tätä mutta jatkoi lukemista. Rose hyppäsi altaaseen. Pari pisaraa roiskui Tohtorin lukemalle kirjalle.

”Hoi, älä roiski, kirjat kastuvat!” Tohtori huudahti. Rose nauroi ja ui nojailemaan altaan seinään.
”Tule mukaan!” Hän sanoi.
”En halua, kiitos. Minulla on kesken mielenkiintoinen luku Jagarothien anatomiasta!”
”Sinulla on uimahousutkin valmiiksi.”
”Olen uima-altaan reunalla. Tietysti minulla on uimahousut!”

Rose näytti pettyneeltä, mutta ryhtyi sitten hymyilemään ja kampesi itsensä ylös altaasta. Hän käveli Tohtorin luo, kumartui halaamaan tätä nopeasti ja veti hölmistyneen Tohtorin ylös tuolista.

”Nyt olet valmiiksi jo märkä niin sinulla ei ole mitään tekosyytä olla tulematta”, Rose sanoi ja kiskoi Tohtorin altaan reunalle.
”Tulehan.”
”Sinä kastelit kirjani!” vänkäsi Tohtori.
”Mitä siitä?”
”Se menee pihalle.”
”Eikä se noin pienestä.”

Sitten Rose törkkäsi Tohtorin veteen. Tämä painui aivan uppeluksiin ja nousi vettä pärskyen sieltä. Tämä pudisteli päätään ja hyökkäsi sitten Rosen jalkoihin, nosti tämän ylös ja tiputti alas.

Oli Rosen vuoro pärskiä. Kun hän nousi altaasta hän tapasi nauravan Tohtorin, ja liittyi itsekin mukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta