Vapaa keskustelu > Saivartelija
Tv-sarjat #2
Kosmik:
--- Lainaus käyttäjältä: Abarat ---Onko muuten The Last of Us hyvä TV-sarja, onko kokemuksia?
--- Lainaus päättyy ---
Se eka kausi on yllättävän hyvä. Justiinsa katsoin sen uudelleen ja oli parempi kuin muistin. Se Bill/Frank-jakso yksinään on yksi parhaita jaksoja, mitä olen katsonut, jos siis luetaan mukaan kaikki näkemäni tv-sarjat, vaikka se onkin todella surullinen. Tokaa kautta en suosittele. En tajua, miten ne onnistui sen pilaamaan, vaikka niillä on valmis kässäri olemassa sen pelin osalta. ::)
Enpä ole aikoihin jaksanut katsella mitään tv-sarjoja. Toi Last of Us on nyt viimeisin ja Squid Gamen kolmoskautta odotan kanssa. Taannoin katsoin Shogun-sarjan sen uudemman version ja se oli tosi hyvä, näyttelijät osasivat asiansa. Olisi kiva innostua taas katselemaan sarjoja, mutta vapaa-aika menee pitkälti kirjoitellessa ja pelaillessa. Ai niin, ja katsoin sen Uzumaki-minisarjan kanssa silloin, kun se tuli ja se oli ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin odotin, kun olen siitä mangasta nähnyt niitä ikonisia kuvia pitkin somea, niin jotenkin odotin siltä animelta enemmän. En ole toki mangaa lukenut, mutta anime ei ihan mua vakuuttanut. Hahmot jäi kauhean pinnallisiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta