Kirjoittaja Aihe: 10 sekuntia, S, fluff  (Luettu 3659 kertaa)

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
10 sekuntia, S, fluff
« : 24.03.2008 01:18:14 »
Title: 10 sekuntia
Author: Lansu
Beta: Eioo
Genre: Fluff, humour
Pairing: Lily/James
Rating: S
Disclaimer: Rowlingin hahmot, minun tarinat, enkä hyödy mitään. (Paitsi hyvällä tuurilla kommentteja)

A/N: Kello on yksi, pistäkää sen piikkiin tekstin laatu :D. Tällä ei ole mitään ideaa, paitsi millaista on suudella, minkä voisin kuvitella näin... Tälläinen lyhyt ja näppärä, mitä voi kymmenessä sekunnissa tapahtua.

Lämmin, päättäväinen ja kysyvä katseesi porautuu silmiini. Otat askeleen lähemmäksi minua ja seisomme jo nenät vastakkain. Mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä? Ajattelen hädissäni, käännynkö ja juoksen karkuun? Ei, sinähän haluat tätä, pieni ääni piipittää päässäni. Nyt olet jo kumartunut lähemmäksi ja sulkenut silmäsi. Äiti! Mieleni haluaa purskahtaa nauruun ajatellessani noin, mutta eihän se oikein olisi soveliasta. Vai olisiko? Jos nyt rupean käkättämään kuin hilpeystysloitsun alaisena, mitähän sitten tapahtuisi? Ei, hiljaa, tai ainakin purskahdan hysteeriseen nauruun.

Ahaa, mitä jos kurkotan hieman ylemmäksi! Teen hätäpäätöksen ja kurkotan pari tuumaa ylemmäksi. Miten huuleni pitää olla? Pitäisikö niiden olla törröttää supussa kuin pusukalalla, vai ihan vain näin normaalisti niin kuin nytkin, hieman raollaan? Vielä voisi juosta karkuun... Ei, en minä juokse karkuun, en missään tapauksessa. Kurkotan vielä tuuman ylöspäin. Noin, nyt on vain puoli tuumaa huuliemme välissä ja tunnen jo toisen hengityksen ja kaikki mahdolliset, mitä nyt voi tuntea.

Hetkinen, en minä tuota halunnut tuntea, varsinkaan nyt! Merlinin parta sentään, ei kuukautisia juuri nyt! Nyt minä haluan, totta vie haluan juosta karkuun! Nyt todella tiedän mistä tulee sanonta "Aina väärään aikaan". Hetkinen, koska minulla viimeksi oli? Lasken nopeasti päässäni päiviä. 28 päivää? Miten joku voi osata valita näin huonon päivän!

Ei, nyt pitää toimia.

Suljen silmäni samalla kun huulemme kohtaavat ensitutustumisen. Jämähdän silkasta hämmästyksestä ja nautinnon tunteesta, etten osaa kerta kaikkiaan tehdä mitään. Aivoni tanssivat ripaskaa ja kuulen hääkellojen soinnin jossain kaukana.

Pitäisikö minun kietoa kädet toisen niskan taakse kenties? Niin aina elokuvissakin tehdään. Niinpä nostan käteni ja laitan ne ristiin toisen niskan taakse ja painaudun toisen syliin. Onko hän tosiaan noin hermostunut? Päättelen toisen sydämen lyönneistä, samalla liikuttaessani huuliani epämääräisesti toisen huulia vasten. Mitä minä teen, voi ei, pitäisi saada happea vaikka tässä onkin vallan mukava olla.

Epämukava piikittely tuntuu jalassani varsin raivostuttavalta mukavaan hetkeen. Miten kaikki voi mennä täydellisesti pieleen ensisuudelman aikana, tuhahdan ja koitan unohtaa sen, että happeni loppuu, menkkani alkoi juuri ja pitäisi stressata tuleeko läpi ja jalkani pistelee. Kyllä se tästä, ajattelen lohdullisesti.

Kloks.

Mukavaa, nyt onnistuin kolauttamaan hampaammekin yhteen! Merlin kuolkoon...

Haluat selvästi erkaantua tilanteesta kauemmaksi. Hyvä, haluan happea. Vedän pääni hiljalleen taaksepäin ja silmäni avattuani kohtaan suklaanruskeat silmät, joissa on iloinen tuttuakin tutumpi kelmin virne.

Fin.

A/N2: Nyt painun pehkuihin. Kommentteja? Älkää olko turhan tarkkoja, ensimmäisiä (oikaistuna ensimmäinen ficci) ficcejä. :)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 20:16:53 kirjoittanut Kaapo »

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #1 : 25.03.2008 22:11:58 »
Ensimmäiseksi ficiksi minusta hyvä!!
Nuo ajatukset tuolla tekstissä niin naurattivat *grin*
Jotain virheen tapaisia huomasin, mutta en nyt niitä ala tähän listaamaan kun en kuitenkaa löydä niitä uudestaan...
jatka kirjoittelua! :D
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #2 : 26.03.2008 20:01:35 »
Mullistus, Kiitos! Jatkan kirjottelua kunhan saan ideoita kehiin :D

maikkimaa

  • Vieras
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #3 : 26.03.2008 21:59:26 »
Hahaa. Hyvä!  ;)
Kiva piristys ennenkö menee nukkuun.
Aika kivasti oli kirjotettu ajatukset ja kuinka voi tapahtua kaikkee koska vaan :D
Virheitä ei pompannu silmään, joten en ala niitä ettiinkää :)
Joo jatka kirjotteluu voi tulla viä jotain superhyperekstra hauskaa ja hyvää :D

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #4 : 27.03.2008 21:16:02 »
maikkimaa, hyvä että piristi. :) Kiitos!

hevu

  • ***
  • Viestejä: 64
    • http://
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #5 : 28.03.2008 02:17:11 »
Hm, tämähän oli kiva  :) Hyvä ekaksi ficiksesi.
Pidin tuosta alusta varsinkin jossa Lilya meinaa alkaa naurattamaan.
Ja kiva keksintö tämä, Lily kerkee ajattelemaan kaikenlaista sinä ''pitkänä'' aikana milloin heidän olisi tarkoitus suudella.  :)
Muutaman virheen tekstistä löysin mutta en ole pahemmin pilkunviilaaja eikä ne minua pahemmin haitanneet, joten ei siitä sen enempää.
Minustakin nuo Lilyn ajatukset oli kivoja tuolla väleissä  :D
Lyhyt ja ytimekäs.  :D

Minusta ei saa enempää järkevää irti tähän aikaan yöstä, mutta ei muuta kuin että jatkahan ihmeessä kirjoittelua.  :)
*Hevu kiittää ja painuu pehkuihin*

Lily<3James!! 

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
Vs: 10 sekuntia, K-7, fluff
« Vastaus #6 : 02.04.2008 21:57:07 »
hevu: Kiitos paljon! :) (Hyvät yöt! näin hieman myöhään)