Kirjoittaja Aihe: Kliseet S  (Luettu 1149 kertaa)

Larppa

  • Vieras
Kliseet S
« : 21.08.2014 18:51:43 »
Author Hämmentynyt Syvä Miete
Rating S
Summary En harrasta kliseitä - luon ne.
A/N Okei. Joku saa nyt selittää!! Miksi minulla on innostus jokaiselle idealleni? Teen tuhottomasti raapaleita! Niin tyhmästä ideasta kuin klisee! Saan silti siitä koskettavaa tekstiä. Ja ideakin tuli siitä että toistan kai itseäni. Tarinatätipäiväni on luova...

Luet niitä, eläydyt niihin. Tai sitten vaan vihaat niitä. Jaat ajatuksesi, nimeät ne. Jaat elämäsi eri osiin, ja yksi on kliseet. Pidätkö niistä? Toisteletko vanhoja juttuja? Kirjoitatko ihan vuoden 99 parituksia? Vain siksi, että tunnet sen olevan väärin. Siksi, että ensimmäinen ajatuksesi on aina sama. Idea. Minun osuuteni tässä on, en harrasta kliseitä - luon ne. En kirjoita kliseitä tarinoita, parituksia. Ei. Luon itse kliseet. Jatkan niitä, kunnes kyllästyn. Luon uuden. Esimerkkejä ovat perhoset, kosketusromaanit. Olen tunnollinen henkilö ja ansaitsen itseni mainituksi tässäkin raapaleessa.

Teille saattaa tuntua tyhmältä, että teen näin. Tai sitten se koskettaa. Minua se inspiroi. Rakastan kirjoittaa niin vanhoista asioista kuin perhoset ja aurinko. Mutta hyönteisistä ja maailmankappaleista ei olekaan kirjoitettu. Näin luon kliseitä. Jatkakaa.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kliseet S
« Vastaus #1 : 24.08.2014 18:39:11 »
Huh huh. Tää oli mulle aika hankala teksti luettavaksi, kun mietiskelin miten voit luoda kliseitä. Kyllähän sitten omaan johtopäätökseeni pääsin ;)
Hienoa tekstiä taas, mä en vain saa itsestäni suollettua pihalle sen vertaa snoja että niistä saisi kunnon kommentin aikaan.

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Kliseet S
« Vastaus #2 : 24.08.2014 18:41:13 »
Ways, Dah, tai sitten et vain kehtaa sanoa toistavani itseäni  :-[ kiittos.