Kirjoittaja Aihe: Prinsessa ja supersankari | S | femmefluffyilya  (Luettu 1708 kertaa)

Ajatar

  • Vieras
Author: Ajatar
Genre: ällöttävän hattaraista femmefluffya
Ikärajoite: Sallittu
A/N: ällöttävän söpö femmeily syntyi myöhään illalla Sannin Prinsessoja ja Astronautteja-biisin innoittamana. Kommentit on kivoja.


Prinsessa ja supersankari


Halusin olla isona prinsessa. Sellainen kuin kaikki satuprinsessat, tanssimassa palatsissa vaaleanpunaisessa mekossa ja timanttitiara hiuksilla. Sinä taas olit aivan erilainen, halusit tulla supersankariksi, sellaiseksi kuin sarjakuvalehdissä joita luit isoveljiltäsi salaa. Vaikka äiti aina kielsi. Sanoi ettei tytöistä tule supersankaria.

Istuit trampoliinilla, päälläsi keltainen toppi ja vihreät shortsit. Auringon kuumentama pinta poltteli reisiäsi kun nuolit onnellisena päärynäjäätelöäsi. Sinä pidit päärynästä, minä mansikasta. Sinä hypit trampoliinilla, teit temppuja ja minä katsoin vierestä.

Koulussa olit aina kanssani, ruskeat takkuiset hiukset ponnarilla ja päälläsi uusimmat muotivaatteet. Sinulla oli farkut, minulla hame. Sanoit minua suloiseksi ja minä sinua kauniiksi. Olit minun supersankarini, kun huusit pojille jotka vetivät minua hiuksista ja veivät reppuni. Minun vaaleanpunaisen reppuni, jossa oli sateenkaaria. Pidin siitä, vaikka sanoitkin että se oli hassu.

Sinä halasit minua ylioppilasjuhlissani, otit minua kädestä ja tervehdit sukulaisiani. Kuiskasit salaa oven takana rakastavasi minua. Annoit ruusuja, vaaleanpunaisia, koska tiesit että rakastan niitä. Pörrötit vaaleita hiuksiani, jotka vaelsivat vapaina selässä, kuten aina koulussakin.

Ja äitisi sanoi, että tytötkin voi olla supersankareita.
Ja minä olin prinsessa, vaaleanpunaisessa mekossani, sinun vierelläsi.

Ajatar

  • Vieras
Vs: Prinsessa ja supersankari | S | femmefluffyilya
« Vastaus #1 : 05.03.2014 21:24:54 »
Hihi kiitoksia ^^

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Prinsessa ja supersankari | S | femmefluffyilya
« Vastaus #2 : 12.03.2014 20:16:41 »
Aaww tää oli tosi söpö :3

Tykästyin jo heti otsikkoon ja muutenkin tää koko teksti oli tosi kiva ja suloinen! Mulla tuli otsikon luettuani mieleen tuo Sannin biisi ja siellä alkutiedoissahan se kyseinen kappale komeili.

Tää oli tosi yksinkertainen - ei, se ei ole paha asia, vaan toimi tässä tosi hyvin. Tää oli muutenkin tosi kivasti kirjoitettu ja tässä oli kivaa kuvailua (: Se on tommosta selkeää ja, joo, kuvaavaa. Sitä se oli. Muutenkin teksti soljui kivasti eteenpäin.

Ja äitisi sanoi, että tytötkin voi olla supersankareita

Kiitokset tästä!
-A

© Raitakarkki