Kirjoittaja Aihe: Unimaailma angst, K11  (Luettu 2762 kertaa)

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Unimaailma angst, K11
« : 20.07.2007 17:33:38 »
Title: Unimaailma
Author: Awy
Rating: K11
Genre: Angst, drama.
Summary: Angstipätkä. Varsin unenomainen. Ja ahdistava.

A/N:  Eka angst-pätkä jonka tänne laitan. Ja tästä itekkään en saa niin hyvin selvää, tää on hyvin sekava. Tarkotuskin olla. Mut toivottavast tykkäätte =) Aika lailla henkilökohtanen tää on.



                           Unimaailma

  Hän näytti siltä kuin häntä olisi läimäisty kasvoihin. Olisi tuntunut paremmalta, että niin olisi käynytkin, sillä sanat satuttivat tuplasti enemmän. “Älä tee sitä, älä sano sitä”, hän yritti hokea, mutta silti se tapahtui.

  Hän vajosi syvälle, vaikka yritti haparoida murenevaa seinämää ylöspäin. Se petti alta ja hän oli pimeässä, yksin. Pahin pelko oli käynyt toteen, unista tuttu olo hiipi hiljaa, kierteli hänen ympärillään.

  Hän yritti epätoivoisesti pitää kiinni, mutta sitä lujempaa mitä hän puristi, sitä kovemmin toinen rimpuili. “Päästä irti”, se tuntui sanovan. Mutta hän pelkäsi liikaa totellakseen.

  Hän oli itsekäs ja kärsi nyt sen vuoksi. Hän hukkui yhä syvemmälle, valo katosi. Toiset käänsivät selkänsä, hän oli yksin. Kukaan ei auttanut häntä ylös.

Who stole the key to let him out?


A/N: Kommentteja? Ymmärsikö kukaan mitään? XD
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:12:35 kirjoittanut Pyry »
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Peikkolapsi

  • ***
  • Viestejä: 48
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 21.07.2007 10:36:08 »
Mä uskallan jopa väittää että taisin ymmärtää. Kaunis oli, lyhyt mutta sitäkin kauniimpi. Itse tykkään ehkä eniten juuri tällaisista teksteistä. Sekava, mutta silti päivänselvä, kertoo "pahoista" asioista kauniilla tavalla. Mun oli ihan pakko lukee toi viis kertaa uudestaan, vain koska pidin siitä. Se oli vaan niin läheisen tuntunen teksti. Todella ihanaa jälkeä, kirjoita lisää tällaisia, joohan? Meikä ainakin lupaa ja vannoo että lukee ne kaikki.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Peikkolapsi »

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: Unimaailma angst, PG13
« Vastaus #2 : 20.02.2008 19:55:37 »
Oho. Muistelin että olin jo esittänyt kiitokseni kommentista. Mutta näköjään en. Noh, tuplakiitokset Peikkolapselle, olen kyllä sun kommenttisi moneen kertaan lukenut ja mielestäni (unissani) kiittänytkin... Oon saanut kirjoiteltua jotain tällaisia... mut ihan tällaista, selvää ja samalla epäselvää en oo saanut aikaan :( Jotain kumminkin. Kiitos!
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6