Kirjoittaja Aihe: Autot | Vauhdin huumaa | S | Ficlet  (Luettu 960 kertaa)

Ales

• Fanficcari
  • Ilo on sisäpiirin homma
    • My life, my party!
Autot | Vauhdin huumaa | S | Ficlet
« : 09.08.2013 21:49:37 »
Nimi: Vauhdin huumaa
Ikäraja: S
Fandom: Autot
Tyylilaji: Ficlet
Pituus: 135 sanaa
Yhteenveto: Formula naureskeli itsekseen ja kiihdytti vauhtiaan entisestään, auto nautti nopeudestaan.
Disclaimer: Hahmot kuuluu luojilleen, en saa korvausta.
Haasteet: Hieman tuntemattomampia fandomeita II

Vaudin huumaa

Francesco purskahti pilkalliseen nauruun ja valmistautui lähtöön.
''Ciao, Salama McQueen!'' formula sanoi ja lähti nopeasti liikkeelle valojen syttyessä vihreiksi. Tuuli puhalsi ja moottorit murisivat ympärillä, se oli sitä jotain. Francesco nautti siitä, se oli hänen juttunsa.

Autot tulivat jyrkkään mutkaan, jossa Francesco otti johtopaikan, Salama McQueen roikkui heti perässä. Formula naureskeli itsekseen ja kiihdytti vauhtiaan entisestään, auto nautti nopeudestaan.

Mutkan jälkeen Frascesco saapui soratielle. Formula lähti pyörimään, koska auton renkaat eivät sopineet sellaiselle tielle. Muut kilpailijat olivat kuitenkin niin kaukana, että kukaan ei häntä päässyt ohittamaan. Francesco pääsi pian takaisin asfaltille jatkamaan matkaa. Hän kiihdytti vauhtiaan ja pian formula saapuikin maalisuoralle. Auto huomasi, että Salama McQueen roikkui hänen perässään, mutta hän oli tarpeeksi nopea voittaakseen McQueenin.

Formula seisoi ykköspaikalla lehdistön ympäröimänä ja kuvattavana. McQueen oli kakkospaikalla, Jeff Gorvette oli saavuttanut kolmospaikan. Francesco katseli ympärilleen hymyillen ja kääntyi taas katsomaan tv-kameroita.

A/N: Kommenttipakko ! :'D
« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 14:19:14 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

Laguna Blue

• Alfasusi
Vs: Autot | Vauhdin huumaa | S | Ficlet
« Vastaus #1 : 18.08.2013 20:23:01 »
Best fikki kun kirjoitit autot 2.sesta ja Francescosta näitä lisää! Kuvailu oli hyvää, tää fikki on yks parhaista jonka olen lukenut =)

Ales

• Fanficcari
    • My life, my party!
« Vastaus #2 : 26.09.2013 21:44:56 »
Kiitokset Laguna Blue (: ! Kiva kun pidit :)

© Raitakarkki

Orenji

• Remember me
« Vastaus #3 : 29.09.2013 09:55:21 »
Fandomina vähän tuntemattomampi tämä Autot, mutta olen muistaakseni nähnyt ensimmäisen ja toisen osan niistä, joten kaiken järjen mukaan mun olisi pitänyt tajutakin jotain. Puolet meni ohi tästä ficistä, mutta koska on kommenttipakko, niin ajattelin kirjoittaa jotain hienoa.

Koska tunnen asiantuntevia tahoja, luin tämän kokeeksi viisivuotiaalle sukulaispojalle. Hän totesi, että kirjoittaja on ihan tyhmä, kun tässä ei ollut Marttia. Loppujen lopuksi tämä oli kyllä ihan hyvä, kun yritin saada mielipiteitä. :D Itse suhtauduin pienellä varauksella tähän, koska en hirveästi innostunut Autoista. Kilpa-ajelu oli nopeatempoinen, mutta se oli tarkoituskin. Toistelit aika paljon Francescon nimeä, eli sitä olisi voinut yrittää korvata jollakin toisella sanalla enemmänkin.

Hauska pieni ficlet, sivistä lisää ihmisiä kirjoittamalla autoista!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Ales

• Fanficcari
    • My life, my party!
« Vastaus #4 : 12.10.2013 22:16:52 »
Heips ansku1 ja kiitos kommentista!

Itse olen nähnyt kakkosen monta kertaa, mutta ykköstä en (valitettavasti) kertaakaan. Vai olen mä ihan tyhmä :( :'D Joo nyt kun itse katsoin niin huomasin tuon toistelun, voisin hieman muokata sitä! (:

Kiitos!
-A

© Raitakarkki